Ga naar inhoud


Zoiets kan alleen in België


Sprietje

Aanbevolen berichten


Het is al niet te geloven dat je vanaf de straat zo de metrospoorrails op kunt rijden.

Je moet toch zeker een Belg zijn om dan ook nog diverse metrostations voorbij te rijden voordat je pas stopt. Hij stopte pas toen zijn wielen aan gort waren gereden. :D

 

De wachtende mensen op de diverse metrostations zullen wel gedacht hebben: Dit is de kleinste metro die ik ooit voorbij heb zien rijden.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat het een EU vertegenwoordiger of een diplomaat betreft acht ik groter dan dat het en gewone burger betreft.

In het filmpje is de kentekenplaat onleesbaar gemaakt, ik vermoed om problemen met een diplomatiek karakter te voorkomen.

Volgens de media gepensioneerde zakenman. Nu gaat er nog een beetje om hoeveel hij gedronken heeft.

Erg dom hoewel Brussel ook niet de gemakkelijkste stad is om met de auto te doorkruisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik twijfelde nog of ik terug zou rijden. Je hebt toch wel voordat je in die tunnel bent door dat je op rails rijdt in plaats van op de weg?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de Westhoek is er enkele jaren geleden ook eens eentje , met een ferme pint op, het spoor opgereden. Na 1 km was hij vastgereden en is hij doodleuk te voet verder gegaan, auto achterlatend op het spoor. De eerste vroege trein is er dan ook frontaal op gebotst, men heeft nog uren naar de chauffeur gezocht, tot men hem eindelijk vond, leuk thuis zijn roes aan het uitslapen. Achteraf beweerde hij dat het voor een weddenschap was, later bleek het een heel dure weddenschap te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar of het jaar ervoor, reed in Tilburg ook een auto de trappen van de ondergrondse fiets kelder in.

Die dacht dat het de ondergrondse parkeergarage was, die een stuk verderop gelegen is.

En jawel hoor, het was ook een zuiderbuur.

 

En ik kom heel veel in Antwerpen en de rest van Belgie, maar daar staan toch dezelfde verkeers- bordjes al hier in Nederland.

 

DUSSSSSSSS hoe zo belgen moppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...