Ga naar inhoud


Verhuur CanalDigitaal abonnement toegestaan.


Johan45

Aanbevolen berichten

als je geen cd hebt vind ik het wel raar  dat je kritiek hebt op cd????

 

 

Ik heb nog een klein abbo'tje lopen voor de hobby, maar heb in de huiskamer gewoon Ziggo.

 

Dus nog een klein abonnement voor de Hobby en de rest Ziggo omdat hij daarmee voor zijn setup en wensen veel voordeliger uit is!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

als je geen cd hebt vind ik het wel raar  dat je kritiek hebt op cd????

Zo te zien had hij CD, maar heeft het opgezegd wegens te duur, etc.

Ik denk dat een provider, of het nu van TV, van stroom of om het even wat is, wel degelijk luistert waarom klanten weggaan.

Eens een klant weg is, is het moeilijk die terug te winnen, zeker als je dan met hoge instapkosten geconfronteerd wordt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan ik begrijp wat je zegt. Echter het klopt niet.

 

De vraag die je nl overslaat is of je daadwerkelijk juridisch en/of technisch het tweede abbo nodig hebt ja of nee.

 

Beide vragen beantwoord ik met nee. Want met je eerste abbo kan je en mag vier tv van beeld voorzien. Dan is die +/- 20€ in mijn perspectief niet duur.

 

Het grote probleem is de hebzucht van CD. Want die steltals antwoord dat je het 2-de abbo wel nodig hebt. En dan is het idd wel duur. Maar dat antwoord van CD is niet het correcte antwoord.

 

Vandaar dat ik zeg dat fora als deze van belang zijn om mensen wel de juiste qeg te wijzen.

 

CD maskt het duur omwille van wat? Winst maar op de lange temijn teloorgang.

 

Welnee joop001.

 

Het juridische is hier niet van toepassing. Ik zie tenminste geen verband met het saldo van een bankrekening.

Waar het omgaat is wat je bankrekening je verteld.

De ene providers is goedkoper dan de andere provider in een situatie dat als een gezin behoefte heeft aan drie tv's in huis.

Dat is het enige criterium als het over verschillen in prijs gaat.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan kabel abbo bij ziggo goedkoopste €18,70 volgende €24,95.

 

Bij het goedkoopste kan je voor €18,70 3 tv's bedienen als ik zo snel kijk.

 

Bij het abbo van €24,95 komt er voor tv 2 en 3 €4/tv per maand bij als ik het goed heb. Dat is dus €32,95 per maand.

 

Bij CD goedkoopste abbo €19,95 en volgende abbo €21,95. Zonder extra kosten is het mogelijk om tv 2 en 3 van beeld te voorzien.

 

Zou je het doen zoals CD wilt dan komen rr kosten bij. Dat klopt maar die zijn niet nodig! Dus waarim die kosten maken? Niet doen dus. Daarom reken ik die niet mee.

 

Volgens mijn vergelijk qua prijs is alleen in het goedkoopste abbo ziggo in het voordeel maar daarna is het CD.

 

Wie dit vergelijk anders ziet meldt dit dan, want daar leert ieder van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het goedkoopste abo van €18,70 krijg je analoge TV en 30+ SD & 4 HD ongecodeerde zenders in DVB-C.

Hier kan je een oneindig aantal TV's en settopboxen op aaansluiten.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Joop.

Dat zijn technische oplossingen die niet door CanalDigitaal ondersteunt en gepromoot worden.

Hobby oplossingen tellen niet mee want dan kan je ook stellen dat CanalDigitaal de goedkoopste is door middel van een share lijntje van € 15,-- voor een jaar. Daar krijg je een volledig abonnement met alle extra zender pakketjes voor.

 

CanalDigitaal verkoopt je een nieuwe kaart voor veel geld en rekent  € 9,95 voor een 2e kaart en nog eens € 9,95 voor een3e kaart.

Andere opties bied CanalDigitaal niet. Legaal kijken is bij CanalDigitaal duurder, veel duurder.....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan

 

Com Cs is zoals wij beiden onderschrijven niet de gewenste wijze. Dus die optie is niet aan de orde. Overigens is die optie voor 3 cq 4 tv's duurder als ik de markt ongeveer nog ken.

 

Echter waar in de wet uitspraken iid staat dat home sharing niet is toegestaan? Sterker de alg voorw van CD zijn juridisch niet staande te houden. Deels zelfs in strijd met consumentenrecht.

 

CD kan en mag van alles stellen wel of niet ondersteunen, maar dat doet niets af van de door mij geschetste optie. Die optie is legaal en juridisch niet aan te vechten.

 

Dat CD mijn optie niet promoot klopt. Dat is wat ik al eerder heb gesteld. Dat is ook de geldhonger die ik het bedrijf verwijt en wat maakt dat zij zichzelf uit de markt prijst.

 

Maar waar het omgaat is dat mijn optie legitiem is en daarmee een aanvaardbare optie. Waarmee dus de stelling dat CD te duur is niet staande kan worden gehiuden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Legitiem of niet legitiem maakt doet niet ter zake Joop.
Veruit de meeste klanten van CanalDigitaal houden zich niet bezig met alternatieve zaken.
CanalDigitaal bied de opties niet aan om via CanalDigitaal goedkoper te kunnen kijken.
Dit is het enige uitgangs punt waarvan je uit kan gaan.

Dat er meer meer mogelijkheden zijn bestrijd deze club. De 4 shit beperking van de kaart is hier een goed voorbeeld van.
Het liefst hadden ze opnemen helemaal tegengegaan maar daar schrikken ze nog van terug omdat de collega providers al veel betere en meer opties bieden dan CanalDigitaal op dit gebied.
Als ik dan een paar berichtjes eerder de visie van een gebruiker onderschrijf die meedeelt dat hij bij het gebruik van drie Tv goedkoper uit is bij een andere provider dan CanalDigitaal kan je dit maar niet afdoen dat je het daarmee niet eens bent.
Je argumenten voor het tegendeel raken kant nog wal. Sharen in welke form dan ook is een gruwel voor CanalDigitaal want het levert geen centjes op.
De invloed die satelliet board hebben op het kijk gedrag van kijkers op dit gebied is slechts beperkt. Ook al omdat sharen niet ondersteunt en uitgedragen wordt op Sat4all.
De advertenties op een 2e hands site hebben meer reikwijdte.
Die bieden een product kant en klaar tegen een lage prijs en leveren meer service bij problemen dan CanalDigitaal,  daar is slecht een klein beetje service al voldoende om CanalDigitaal al voorbij te streven.
Voor 4 lijntjes betaal je overigens 4 x € 15 en heb je geen opname beperking maar wel 4 keer het volledige pakket.
Daar kan CanalDigitaal uiteraard met de prijs niet tegen op.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je wat betreft verkoop/geldhonger van CD gelijk hebt heb ik meermaals onderschreven.

 

Com cs is logischerwijs geen issue hier. Daarnaast is het ook geen alternatief qua kostenbesparing zoald jezelf asngeeft.

 

Het intern sharen/gebruik smartwi etc is in het verleden menigmaal behandelt hier op het board. Zie hier ook geen enkell bezwaar toe.

 

Dat CD onderste uit de kan wil prima hun keus. Maar in menig satshop wordt gelukkig wel aan klantenbelang gedacht. Een meer activitische houding uitlating op boards zou denk ik een goede invloed hebben. Want de houding zij willen mijn beurs leegroven dus geef ik hem maar zelf brengt je ook niks.

 

Wie weet (het is ijdel gedacht) lees CD mee en valt het kwartje ooit eens. Zou graag in gesprek gaan met ze, want om een mooi product aks dit down the drain te zien gaan vind ik heel zonde.

 

Dat je mijn argumenten kant nog wal vindt raken prima, dat mag je vinden. Alleen vind ik het jammer dat je zo makkelijk je laat pesten door de pestkop van de klas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joop, het is geen pesten. Zoiets heet een bedrijfsplan waar een verdien model aan hangt.

Dat kan je een bedrijf niet ontnemen, niet via juridische gronden waarmee je schermde een een nieuwe kijk op canalDigitaal ventieleerde. Het deugt van geen kant deze redenatie.

Accepteer zoals het is, deugt het plan van CanalDigitaal/M7 niet dan gaan ze vanzelf ten gronde, daar rekend de klant dan wel mee af.

De tekenen wijzen er alleen maar op dat de touwtjes strakker aangetrokken gaan worden.

 

Vandaar dat je hobby mogelijkheden om goedkoper uit te zijn niet mee kan nemen in je betoog dat CanalDigitaal goedkoper zou zijn of althans prijs concurerend zou kunnen mee komen.

Dat kan CanalDigitaal beslist niet, wat ze wel doen is de hobby aktivitieten dwarsbomen zodat de hobbyist met waardeloze spulletjes in de maag gesplitst wordt. daar kan je als gebruiker van CanalDigitaal geen stta op maken dus nogmaals, het wordt welhaast vervelend om het telkens te moeten herhalen, ga uit van de mogelijkheden die CanalDigitaal momenteel bied. Zelfs die zijn niet zeker overigens.

CanalDigitaal is niet concurerend, de enkele hobbyist kan er tijdelijk iets aan doen maar CanalDigitaal bepaalt wanneer er een einde komt aan de hobby mogelijkheden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan idd het wordt vervelend. Jij hebt je mening. Dat recht heb je. Ik ontzeg op geen enkel vlak CD iets. Ik heb mijn mening over hun houding handel en wandel. Die is duidelijk.

 

Wat ik heb gezegd dat is dat ip dit moment binnen het wettelijk toegestane mogelijkheden zijn om de kosten te drukken en het niet op CD's wijze hoeft. Daarmee heb ik jou stellingname weerlegt.

 

Deze opties zijn er. Ze zijn voor een ieder beschikbaar en inzetbaar. Op het moment dat dit anders wordt dan is het speelveld weer anders. Maar op dit moment zijn er zoals ik aangeef mogelijkheden. Wil je ze niet gebruiken prima jouw keus. Maar je kan niet stellen dat ik voor dit moment geen gelijk heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...