Ga naar inhoud


Verhuur CanalDigitaal abonnement toegestaan.


Johan45

Aanbevolen berichten

het bericht toont dynamiek maar begrijpen doe ik er niet veel van als zo een en ander wendingen neemt.

de nieuwsberichten betreffende de verhuur en die zogenaamde officiële voorwaarden staan tegenover elkaar dat is al complex genoeg om te analyseren

laat staan dat we Europees gezien vat hebben op de geldstromen en belasting c.q. B.T.W.

 

de wetgeving is niet helder

de betalingen zijn niet helder

zou U een dergelijk abonnement nemen dan?

in het buitenland?

 

ciao

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Om nog even terug te komen op het onderwerp: Als canal Digitaal dan echt zo hoog zit om zieltjes te winnen, waarom bedenken ze dan niet een geheel ander concept van tv kijken?

Iedereen is het er zo'n beetje wel over eens dat tv kijken zoals we nu doen over 20-30 jaar niet meer bestaat, dan kijken we allemaal on-demand naar providers als netflix en kijken het journaal via de staatsomroep-stream.

 

Het zou Canal Digitaal ook sieren om eens wat aan die abbo prijzen te doen. Er kijkt geen hond meer naar Film1 en HBO, want vervangen door netflix en de rest is ook pulp...tenminste, dat vind ik dan.

Ik heb nog een klein abbo'tje lopen voor de hobby, maar heb in de huiskamer gewoon Ziggo.

Dat is vele malen goedkoper omdat ik 3 aansluitingen heb in huis en twee kaarten gewoon gratis zijn.

Hobbytechnisch is satelliet eigenlijk niet meer zo leuk als vroeger dus denk ik dat ik die wok van het dak ga halen.

 

Dan heb ik, jawel, ook een vakantiehuisje en het grappige daarvan is dat tv gewoon digitaal over de kabel word aangevoerd!

Ik heb helemaal geen schotel nodig op mijn vakantieplaats!

Nederlandse zenders komen via stream binnen en ach, als ik met vakantie ga dan maakt mij het nieuws in NL totaal niet uit.

 

Dus wat CD nu precies wil bereiken met deze zinloze reclame-actiie is mij geheel niet bekend, maar ik weet zeker dat wanneer CD de abbokosten halveert, er meer mensen een abbo nemen, te meer omdat illegaal kijken via share aanbieders ook niet meer loont..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die prijs van die share aanbieders zal dan ook zakken, en per saldo verandert er niets.

 

Verder ontlopen al die aanbieders, kabel of satelliet erlaar niet zoveel in prijs.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van mij huurde enkele jaren een appartement in Spanje, met gewoon een TNT ontvanger. In gans die blok, stond volgens de eigenares zo'n ontvanger, omdat ze veel Franse vakantiegangers had.

Ik heb dus ook een officieel CD abbo. nadat ik de kaart verhuisd had, wilde ik me legio in orde stellen, maar telefonisch vonden ze het zelfs niet nodig het adres aan te passen, nadat ze vroegen, of ik daar nog toegang had tot die briefwisseling.

Ooit zeiden ze me vroeger, dat ze zo'n wettelijke algemene voorwaarden moeten doen, om te mogen fungeren als tv aanbieder.

Maar het zou me niet verbazen, dat zoals ieder commercieel bedrijf, het hen geen moer uitmaakt, waar die kaart wordt gebruikt, en min of meer voor wat. Zei zullen naar me dunkt, ook niet wakker liggen, als jan met de pet, zijn vakantiehuisje verhuurd, met al of niet een cd kaartje erbij of niet. Zolang het kaartje maandelijks betaald wordt.

Ik denk eerder, dat de rechthebbenden of de content providers kunnen moeilijk doen, en is het dan niet een strijd tussen eerstgenoemden en cd? Laat ze maar op de rechtbank lekker bekvechten. Tegen dat daar iets uitvloeit en cd actie onderneemt naar jan met de pet, is die misschien al lang ex cd klant, of misschien wel verdwenen met de noorderzon.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk raar dat iemand dergelijke stellingen poneert.

want

a ) weten we dat kabelaars en Canal Digitaal tegen kaart misbruik optreedt

en

b ) zijn er massa' s mensen afgelopen jaren geroyeerd ofschoon er niets bewezen kon worden maar het verdacht op cardsharing bestond

en

c ) de kaart als commerciële "Boner" aan verhuurders van onroerend goed wordt aangeboden in het buitenland.

 

dat men dan schrijft

 


Zei zullen naar me dunkt, ook niet wakker liggen, als jan met de pet, zijn vakantiehuisje verhuurd, met al of niet een cd kaartje erbij of niet. Zolang het kaartje maandelijks betaald wordt.

 


 

aangepast door Tonskidutch

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem dat ik zie in deze is dat er een onevenredige machtsverhouding is. A aanbieder die verkoopargument hanteert, maar het aangehaalde verkoopargument blokkeert in alg voorw. B klant die afgaat op reclameuiting (terecht vertrouwen injuise voorlichting immers leverancier communiceert rechtstreeks). Echter in geval van calamiteit moet klant constateren dat aanbieder stelt u handelt in strijd met wij voelen ons niet geroepen u te voorzien u had alg voorw moeten lezen.

 

Dit noem je gewoon feitelijk misleiding.

 

Nu zal je naar alle waaeschijnlijkheid in een zaak bij overlegging van reclameuiting in gelijk worden gesteld. Maar wie bewaard reclames (ik niet).

 

Je kan nu simpelweg stellen onder verwijzing naar diverse reclame uitingen in afgelopen periode M7/CD alg voorw op diverse punten buiten de deur heeft gezet.

 

Dat men com cs aanpakt is begrijpelijk (Story Prive etc willen ook vergoeding van leesmap exploitant). Maar vallen blad uitwisselende buren niet lastig.

 

Het zou M7/CD zakelijk goed doen als zij in home sharing zouden omarmen. Dan is het zeker een zeer concurerend aanbod. De sharende buren voor lief nemen (voor de gemiddelde kijker is de smartwi al rocketscience er zijn maar weinig hobbyïsten buiten fora als dit u overschat kennis gemiddelde kijker/onderschat uw eigen technische vaardigheid deze overstijgd gemiddelde verkoper veelvoudig).

 

Deze omslag zou tot verrasende verkoopresultaten kunnen leiden mits imago van technische kennis nodig en om het jaar nieuwe lnb en apperatuur nodig efficiënt wordt omgezet in makkelijk eenvoudig te laten doen en slechts eenmalige investering voor 8 jaar oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal is te duur als je meerdere tv's in huis wil hebben.

Die conclusie deel ik met drz.

 

Ik niet.

 

Alleen vragen ze te veel en vergeten ze de meest voor de handliggende oplossing te melden cq aan te bieden in eigen webshop. Dit graai gedrag doet hen de das om.

 

Daarom rol fora als deze belangrijk om de passende oplossing wel uit te dragen.

 

Je schrijft, ik niet, maar in je betoog bevestig je de eerste stelling.

CanalDigitaal is duur, te duur ten opzichte van de concurrentie, als een normaal gezin met drie tv's in huis een abonnement afsluit.

 

Op zich ook niet zo vreemd, de eerste stelling is het enige juiste antwoord, iedere andere stelling die het tegendeel beweerd is spindocter praat.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan ik begrijp wat je zegt. Echter het klopt niet.

 

De vraag die je nl overslaat is of je daadwerkelijk juridisch en/of technisch het tweede abbo nodig hebt ja of nee.

 

Beide vragen beantwoord ik met nee. Want met je eerste abbo kan je en mag vier tv van beeld voorzien. Dan is die +/- 20€ in mijn perspectief niet duur.

 

Het grote probleem is de hebzucht van CD. Want die steltals antwoord dat je het 2-de abbo wel nodig hebt. En dan is het idd wel duur. Maar dat antwoord van CD is niet het correcte antwoord.

 

Vandaar dat ik zeg dat fora als deze van belang zijn om mensen wel de juiste qeg te wijzen.

 

CD maskt het duur omwille van wat? Winst maar op de lange temijn teloorgang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De juiste weg wijzen is een beetje hoog gegrepen, of beter verwoord met belerend...  ;)  nietwaar?

 

We hebben onze voorkeuren en we hebben bepaalde budgetten ter beschikking om dat te kunnen zien wat we willen zien!

Van goedkoop of duur is namelijk nooit sprake als je het aan de consument zelve overlaat wat die daarvoor wil betalen.

 

de waarde van of voor iets is wat de gek ervoor geeft.

 

Dus iemands mening heeft niets te maken met de juistheid van een stelling.

 

Hier geld volgens mij de stelling na aanleiding van de nieuwsberichtgeving dat wij met z'n allen als ervaren satelliettv kijkers niet meer weten wat CanalDIGITAAL van plan is en wat hier kan en / of niet kan als grensoverschrijdende diensten en leveringen in de binnenmarkt Europa gebeuren.

( overigens in die zin is het niet eens grensoverschrijdend maar regio gebonden)

 

Waarom de consument met zijn kaartje niet naar buiten op straat mag en tegelijk die zakelijke gebruiker dat recht wel toekennen?

Ligt besloten in de Nederlandse Omroepwet.

 

Ook jij met je EC bankpas krijgt geld in Griekenland of Portugal uit de EC - Automaat. What is the difference?

Geld is niet gratis en vertegenwoordigd een Waarde op wereldeconomisch niveau, daar heb jij voor gewerkt.

{ gaan we even van uit }

Dus ook met een betaling voor de diensten uit Nederland kan ik in het buitenland nu inkopen doen.

Dat was ook de bedoeling van de EU.

 

Ergo de hele beperking wegens zogenaamde Kijkrechten van Licentiehouders is kolder.

Dat is duidelijk lijkt me.

 

Wij weten niet wat fout is aan het meenemen van een bankpas naar een andere stad en worden wel op de vingers getikt als we die smartcard van CanalDIGITAAL mee nemen.

ciao ciao

aangepast door Tonskidutch

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonskidutch

 

Excuus maar ik ben je deels kwijt.

 

In hoeverre is wie hier belerend? Vind reactie Johan niet belerend en indien ik belerend overkom vind ik dat jammer wznt dat is zeker niet de bedoeling.

 

Idd de waarde van iets wordt inbeginsel bepaald door vrg aanbod en kooplust etc. Echter als aanbieder product onevenredig prijst door kan je stellen dat produt te duur is. Dat is ook waarom ik Johan zijn stelling begrijpt echter vanuit de vraag is het product van CD te duur voor4 tvs vind ik dat je moet kijken wat essentieel daarvoor nodig is. Dan kom ik op een beduidend andere prijs uit dan wanneer je aanvliegriute van Johan/voorlichting CD volg. Vandaar mijn antwoord nee want je hebt geen 2 of 3 kaarten nodig voor 4 tv's. Ik laak dus de voorlichting van CD en bemoedig fora als deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

belerend noemde ik het als knipoog naar een ander topic elders op het forum 

dat was geen persoonlijk commentaar op uw bericht

 

maar het is WEL een ieders recht over de waarde en dus de kostprijs na te denken, of juist niet.

 

ik ben al meer dan 1,5 jaar clean :grin:

voor mij geen CD meer

IPTV van KPN was voor mij duidelijk de betere keus qua kostprijs als "all in one" highspeed.

 

En dat is een voorkeur na overweging die niet iedereen overneemt.

 

terug naar de verhuur

I Wanna Rock You, Marat Taturas Feat. Levitny Mix

Giorgo Moroder, Marat Taturas, Levitany

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog even terug te komen op het onderwerp: Als canal Digitaal dan echt zo hoog zit om zieltjes te winnen, waarom bedenken ze dan niet een geheel ander concept van tv kijken?

Iedereen is het er zo'n beetje wel over eens dat tv kijken zoals we nu doen over 20-30 jaar niet meer bestaat, dan kijken we allemaal on-demand naar providers als netflix en kijken het journaal via de staatsomroep-stream.

 

Het zou Canal Digitaal ook sieren om eens wat aan die abbo prijzen te doen. Er kijkt geen hond meer naar Film1 en HBO, want vervangen door netflix en de rest is ook pulp...tenminste, dat vind ik dan.

Ik heb nog een klein abbo'tje lopen voor de hobby, maar heb in de huiskamer gewoon Ziggo.

Dat is vele malen goedkoper omdat ik 3 aansluitingen heb in huis en twee kaarten gewoon gratis zijn.

Hobbytechnisch is satelliet eigenlijk niet meer zo leuk als vroeger dus denk ik dat ik die wok van het dak ga halen.

 

Dan heb ik, jawel, ook een vakantiehuisje en het grappige daarvan is dat tv gewoon digitaal over de kabel word aangevoerd!

Ik heb helemaal geen schotel nodig op mijn vakantieplaats!

Nederlandse zenders komen via stream binnen en ach, als ik met vakantie ga dan maakt mij het nieuws in NL totaal niet uit.

 

Dus wat CD nu precies wil bereiken met deze zinloze reclame-actiie is mij geheel niet bekend, maar ik weet zeker dat wanneer CD de abbokosten halveert, er meer mensen een abbo nemen, te meer omdat illegaal kijken via share aanbieders ook niet meer loont..

als je geen cd hebt vind ik het wel raar  dat je kritiek hebt op cd????

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...