Ga naar inhoud


accu / oplaadbare batterij


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij de ene (duurdere) staat Canon op. Canon heeft er natuurlijk belang bij om de prijs erg hoog te houden zodat jij misschien denkt om beter een nieuw apparaat te kopen. Hetzelfde geldt voor de printheads voor een Pixma printer van Canon. Die zijn bijna net zo duur als een nieuwe printer.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je accu's neemt met hetzelfde vermogen geeft dit meestal geen problemen.

 

Vaak komen ze dan uit dezelfde fabriek.

Alleen staat er dan geen merk op.

 

Ga je voor hogere vermogens dan is het zeker namaak en is de kans groter dat er wat kan misgaan.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe lang heeft de oude accu gewerkt?

 

Deel het bedrag door het aantal jaren en kijk of je dat over hebt voor een nieuwe originele accu.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

de oude accu heeft het 8 jaar uitgehouden en is nu iedere week leeg, terwijl die het maanden volhield

bij doorsnee gebruik.

ik heb gisterenavond nog een gaan halen bij de rad omdat die nog open had

9,25€ voor die van eerste bericht links connect (nog nooit van gehoord)

vannacht opgeladen en hij werkt

hoelang deze het gaat trekken? (retorisch)

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop altijd accu's bij de bekendste duitse verzendhandel...  soms bij chinese shops als het om mijn mobiele telefoon-accu gaat... die zijn daar prima. Voor mijn fotocamera dus de duitse shops... en ik merk geen echt verschil met de originele die ik alleen de allereerste keer kocht.  Mijn advies is dus altijd om de namaak te kopen...  ik lees altijd wel de recenties die er bij staan... uiteraard met de nodige korrels zout, maar je ziet wel een bepaalde trend in de berichten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle accu's koop ik in UK.Veel goedkoper dan hier en zijn dikwijls originele.Voor GSM's amper 10 euro/stuk terwijl die hier 35 euro kosten.Voor mijn canon EOS 500D ook in UK gekocht.Gaat nu al 3 jaar mee zonder problemen.Soms weken niet gebruikt en toch nog goed geladen.Tussen de 2 (bedrukt met canon en niet bedrukt) is geen verschil te zien behalve dat de clone 1800 mA levert ipv 1100 mA.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even zoeken met de term replace accu en je komt van alles tegen wat bruikbaar is, vaak wat tot de helft goedkoper is en net zo goed of zelfs beter is.

Goedkope accu's die een factor 10 goedkoper zijn, daar geniet je vaak ook maar kort van en verliezen meestal veel sneller hun maximale capaciteit of worden warm of werken niet als het koud of juist niet als het warm is enz.

 

Daarnaast zegt het aantal ma vaak totaal niets want het is maar hoe het gemeten wordt.

Ik kan bijv. ook een accu van 7ah (let op de H er achter) gewoon verkopen voor een 20A accu alleen levert diezelfde accu dan niet 1 uur lang 7 Ampere maar slechts 7 minuten 20A. Staar je je dan blind op die 20A dan kom je wel bedrogen uit.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...