Ga naar inhoud


Basis pakket CD


Checkin

Aanbevolen berichten

Ik heb al jaren het basis pakket van CD,  omdat ik niet vaak via de schotel kijk, kan het voorkomen dat de zenderlijst niet meer up-to-date is.

 

Aangezien CD kort geleden weer wat gewijzigd heeft denk ik ... laat ik de transponders maar eens bijwerken. zonder succes .. geen beeld :confused:

 

Maar nu er geen SD kanalen zijn, betwijfel ik of ik de HD kanalen wel kan zien met mijn basis pakket a 15,95, informatie over dit pakket is niet meer te vinden op de site van CD.

 

Heb ik nu een pakket, waar ik eigenlijk niet veel meer aan heb ?

 

 

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik heb al jaren het basis pakket van CD, 

Heb je ook al jaren je kaart en eventueel al jaren je CI module?

 

Misschien heb je een nieuwe kaart nodig, de oranje kaart en wanneer je een CI module gebruikt dient die geschikt te zijn voor MPEG 4.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Cees, TV Gelderland wordt in mpeg4 uitgezonden.

Maar s die gecodeerd?

Nee, is FTA.

 

Die oude CI modulen waren alleen geschikt voor het decoderen van MPEG-2 uitzendingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De redelijk korte uitslag van dat eerste balkje baart wel een beetje zorgen.. Denk dat er nog wat beter uitgericht moet worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En hoe staat het met je kaart en eventueel CI module, zijn die wel geschikt voor HD?

 

Je ontvanger schijnt wel de programma"s te ontvangen, maar niet te decoderen.

Wat voor ontvanger en kaart gebruik je?

Gebruik je een softcam of een ci module?

 

Zie ook hier https://www.sat4all.com/forums/topic/353817-basis-pakket-cd/?p=2387272

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...