Ga naar inhoud


KPN krijgt licentie Digitenne tot 2030


mereltje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wanneer iemand een favoriete zender wil kijken en daarvoor 9,95 moet neertellen vindt je dat wel te duur.

 

Het gaat de laatste tijd in jouw bijdragen uitsluitend over een ding, dat jij het te duur vindt, en dat gegeven is ondertussen voldoende bekend.

 

Vandaar dat ik hierboven maar aangaf dat er een prijsverschil zit in het systeem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan me met sverige vinden. beetje top offic, maar velen vinden 120€/maand betalen voor tv "normaal".

Sverige, die zijn gading vindt bij diverse FTA zenders, als ik hem goed begrijp, uit zijn berichten, is volgens de meesten niet normaal.

Net zoals de huidige het bijna normaal vinden, maandelijks te betalen om op te nemen, terwijl dit vroeger kon met enkel aankoop hardware.
Beetje rare maatschappij aan het worden  :confused:  :( ?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan me met sverige vinden. beetje top offic, maar velen vinden 120€/maand betalen voor tv "normaal".

maand jaar

Overdrijven is ook een vak.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

120€/maand betalen voor tv "normaal".

Ik kan er niets anders van maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mylan had het bij het rechte eind.

En 120€/jaar haal je niet, tenzij je 80% minder valid bent.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer iemand een favoriete zender wil kijken en daarvoor 9,95 moet neertellen vindt je dat wel te duur.

 

Het gaat de laatste tijd in jouw bijdragen uitsluitend over een ding, dat jij het te duur vindt, en dat gegeven is ondertussen voldoende bekend.

 

Vandaar dat ik hierboven maar aangaf dat er een prijsverschil zit in het systeem.

Ja, want in dat voorbeeld dat je aanhaalt ging het over 1 bepaalde zender die in een extra pakket zat. Dan is 9.95 per maand voor die ene zender die jouw interesseert heel erg veel geld, vind ik.

Aan de andere kant vind ik het totaal geen probleem om bv 50 euro extra uit te geven voor een goede receiver, waar ik jarenlang veel kijkplezier heb.  

Ik weet dat veel mensen gewoon met geld strooien, maar ik weeg iedere aankoop gewoon af, en beoordeel of het het geld waard is.

Dat fenomeen is voor veel mensen blijkbaar onbekend.  En of het "voldoende bekend" is, hangt er vanaf hoe je dat bedoelt. Bekijk je die stelling met oogkleppen, en erg zwart wit, dan heb je gelijk, maar als je gaat nuanceren is het telkens weer een nieuwe afweging.

Zo zal ik ook nooit 500 euro of meer voor metallic lak op mij auto gaan betalen, om maar een voorbeeld te noemen. Dat is in mijn ogen veel te duur, omdat "IK" het nut ervan niet inzie. Maar voor een goed bed, of een uitstekend bankstel betaal ik best wat meer als het dan het comfort levert wat ik graag wil.  Het leven is niet zwart/wit.  En je moet je steeds bedenken dat je je geld slechts 1x kan uitgeven. Heb je het aan de foute dingen uitgegeven, dan kan je het niet meer uitgeven aan iets belangrijkers. En sparen moet je bovendien altijd.

 

Als ik veel mensen (hier) zo hoor, kan ik wel begrijpen hoe het komt dat er zo veel mensen in de schuldsanering zitten...  dat is iets wat ik nu niet echt kan begrijpen dat je daarin terecht komt... maar ja, als je ongebreideld met geld strooit heb je er waarschijnlijk gauw mee te maken, als je niet oplet.

  • Like 2

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begin er steeds minder van te begrijpen wat jullie hier nu aanvoeren ter verdediging of betreffende een aanval op het DIGITENNE imperium van KPN.

 

KPN heeft het weer voor mekaar.

Concurrentie is uitgesloten

Apparatuur heeft er pas mee van doen als we ook DVB_T2 aangeleverd krijgen! Ja wanneer dan?

 

In alle andere EU Landen heb je een gemandateerde kijk en luistergeld  bijdrage voor ontvangst van TV-RADIO-Internet per hoofd van de bevolking of per Wooneenheid.

 

Daar kun je verschillen zien qua sleutel van verdeling, MAAR het DVB_T en straks DVB_T2 is voor minimaal 14 zenders na betalen de kijk en luistergeld regeling helemaal GRATIS en op elk toestel mogelijk.

ik was in Denemarken

ik was in Frankrijk

Ik was in Ierland

ik was in Duitsland

 

in Nederland staan gewoon te weinig antennes om de consument te doen bewegen en dus de Provider(s) te laten investeren.

zo is het en niet anders ;)

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de capaciteitsvergroting die DVB-T2 met zich mee brengt *)  leuke mogelijkheden biedt. Digitenne heeft een beetje suf imago. Een product voor de man die zich iets duurders met meer kanalen en betere kwaliteit niet kan permitteren. Het wordt een beetje geassocieerd met een bejaard en krenterig publiek.

 

Mwah.

 

Met meer zenders en hogere kwaliteit kan je het gemak en de onafhankelijkheid van deze technologie benadrukken. Oftewel: marketing met een beetje meer lef. Kortom, maak van deze trieste, verlepte mevrouw weer een sprankelende, charmante dame.Of vent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang leve digitenne 1 oud abo met 3 kaarten en voetbal van fox gedeeld door 3 = 6 euro in de maand.Nooit geen storing want hier zijn geen autos en brommers en de antenne staat gewoon binnen wat wil een mens nog meer.Oja ook gratis opnemen met een 2e hands topfield die ik voor 5 tientjes kon kopen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja daar heb je een punt maar mijn ogen zien het verschil toch niet meer dus maakt mij niks uit maar voor de veeleisende kijker zou het mooi zijn toch.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...