Ga naar inhoud


einde stbp


mietde

Aanbevolen berichten


Er is 99,95 afgeschreven voor het stbp tm 7 2017

hoe en wat verrekent is is totaal ondoorzichtig, je kunt niet ver genoeg in je facturen terugkijken hoe het zit om het echt goed te doorgronden.

tip is dan ook ieder half jaar de pdf'jes te downloaden en ze zelf ook bij te gaan houden.

 

Set Top Box-pakket

  contract tot 31-7-2016 HDTV pakket contract tot 31-7-2016

 

Hoezo Basis HD?

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoezo Basis HD?

 

De zenders die je nu ontvangt zijn de zenders van het Basis HD pakket. € 10.-- per maand.

Je hebt nu een positief saldo bij CanalDigitaal uitstaan en daar wordt iedere maand € 10 van afgeschreven.

Merk je verder niets van totdat je positieve saldo negatief gaat worden. Daarna wordt er € 10 per maand afgeschreven als er geen prijsverhoging doorgevoerd wordt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet dat in augustus de laatste SD zenders omgezet worden naar HD en het vervolgens waardeloos wordt?

 

Ondertussen wordt het aantal te ontvangen CDS zenders minder, er zit nog best wat SD, maar niet heel erg veel.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zolang je CanalDigitaal niet opzegt blijf je klant.

CanalDigitaal gaat niet zelf de kip met de gouden eieren slachten.

Het goedkoopste abonnement STB bestaat niet meer en dan ga je automatisch over naar het goedkoopste Basis HD pakket.

Zo betaald mietde het STB pakket denkt hij maar in werkelijkheid krijgt hij een verlenging met BasisHD pakket.

Om het geruisloos te laten verlopen krijgt hij korting zodat hij voor € 99,95 een jaar kan kijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt... Daar heb je een brief over ontvangen van Canaldigitaal. Een vriendin heeft deze brief ook gehad. Er staat duidelijk dat je zelf actief moet opzeggen als je geen gebruik wil maken van het nieuwe (en duurdere) Basis abonnement, waarnaar je automatisch wordt omgezet vanaf 1 januari 2017. Niet netjes maar goed, als je dit weet en je bent niet bereid meer te gaan betalen kan je gewoon telefonisch opzeggen. Zo heeft ze het ook gedaan, en na 3 tot 4 maanden krijg je het te veel betaalde abonnementsgeld terug op je bank. Dat werkt vlekkeloos. Alles werd bij haar netjes en correct afgehandeld.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je niet opzegd blijf je klant.

Je STB Pakket is omgezet naar Basis HD voor 10  euro per maand.

Eerste drie maanden gratis en daarna wordt het abonnement verrekend met je betaling.

 

 

Ik had het idee dat je omgezet kon worden naar het Basis-pakket voor 10 Euro per maand. 

Dit pakket is bijna hetzelfde als het BasisHD-pakket, het scheelt naar enkele (vrij onbelangrijke) HD-zenders.

 

Klanten die nog steeds niet gereageerd hebben, staan nog steeds te boek als STBP klant.

Dit kost nu 100 Euro per jaar tegenover 120  Euro per jaar voor het Basis-Pakket.

Na 1 januari 2017 is dit niet meer mogelijk.

 

Citaat van een medewerker van CanalDigitaal :

 

Door een uitzondering voor oudere pakketten in de mediawet is het mogelijk gebleken het Settopbox-pakket tijdelijk nog te continueren. Na 2016 is dit niet meer mogelijk en is voor bestaande Settopbox-pakket klanten alleen nog het (vernieuwde) Basis of BasisHD pakket een optie. 

 

Klanten met een oud Settopbox-pakket betalen dit pakket altijd een jaar vooruit.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belachelijk dat terugbetaling van teveel betaalde abonnementsgeld 3 a 4 maanden moet duren.

tja... maar dat vind ik eigenlijk geen echt probleem.  Als het geld maar komt is het goed. Ga je zelf ingrijpen in het proces door te storneren (wat niet altijd kan als je vooraf betaald hebt) kan je problemen krijgen zodat het nog langer duurt...  Het belangrijkste is dat je je geld terug krijgt, niet dat je op die resterende +/- 50 euro even moet wachten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja... maar dat vind ik eigenlijk geen echt probleem.  Als het geld maar komt is het goed. Ga je zelf ingrijpen in het proces door te storneren (wat niet altijd kan als je vooraf betaald hebt) kan je problemen krijgen zodat het nog langer duurt...  Het belangrijkste is dat je je geld terug krijgt, niet dat je op die resterende +/- 50 euro even moet wachten

 

In welke zin krijg je dan problemen.

Je blijft gewoon baas over je eigen centjes als je een onterecht afgeschreven bedrag storneert en CanalDigitaal stuurt je een eind afrekening.

Als je de moeite neemt om voor € 1.-- de helpdesk te bellen krijg je bovenstaand advies van CanalDigitaal.

Men is zich bij CanalDigitaal bewust dat het terug storten van teveel betaalde abonnement gelden te lang duurt door het gebruikte systeem.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een systeem in gebruik welke er voor zorgt dat de klant tijden op zijn geld kan wachten?

Ik denk dat als je 3 tot 4 maanden de rekening van het abonnement niet betaald CanalDigitaal het er niet bij laat zitten en in actie komt.

Wat voor hun een redelijke termijn is zou het andersom dus ook moeten zijn en zich niet verschuilen achter een systeem die blijkbaar niet deugd.

Als CanalDigitaal zo goed weet dat het systeem niet deugd dan moeten zij daar snel iets aan doen, het terug betalen is al jaren iets waar CanalDigitaal een hekel aan heeft en zolang mogelijk uitstelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke zin krijg je dan problemen.

 

Ik heb hier op dit board al zo vaak gelezen dat mensen die "onterechte" incasso's gelijk gaan terugboeken blijkbaar relatief makkelijk problemen krijgen. Brieven dat er niet afgeschreven kon worden, dreigen met incassokosten etc etc

Dat terugboeken van een incasso doe je volgens mij niet in dit soort gevallen. Je zit in een proces van wijziging, en in de meeste gevallen komt het altijd gewoon goed. Ik vind dat je het bedrijf ook de gelegenheid moet geven om dingen recht te zetten.

Zo zie je maar dat mensen verschillen. In bepaalde dingen ben ik totaal niet tolerant, maar met andere dingen heb ik dan blijkbaar wel weer meer geduld.  Dat het uiteindelijk allemaal correct verrekend moet zijn is vanzelfsprekend. Ik ga de strijd aan voor minder dan 10 cent als het moet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een systeem in gebruik welke er voor zorgt dat de klant tijden op zijn geld kan wachten?

 

 

De medewerker van de helpdesk of de administratie medewerker heeft geen invloed op het bestaande systeem.

Die geeft slechts advies hoe je de problemen van de te late terugbetaling kan tackelen....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...