Ga naar inhoud


einde stbp


mietde

Aanbevolen berichten

Ik heb hier op dit board al zo vaak gelezen dat mensen die "onterechte" incasso's gelijk gaan terugboeken blijkbaar relatief makkelijk problemen krijgen. Brieven dat er niet afgeschreven kon worden, dreigen met incassokosten etc etc

Dat terugboeken van een incasso doe je volgens mij niet in dit soort gevallen. Je zit in een proces van wijziging, en in de meeste gevallen komt het altijd gewoon goed. Ik vind dat je het bedrijf ook de gelegenheid moet geven om dingen recht te zetten.

Zo zie je maar dat mensen verschillen. In bepaalde dingen ben ik totaal niet tolerant, maar met andere dingen heb ik dan blijkbaar wel weer meer geduld.  Dat het uiteindelijk allemaal correct verrekend moet zijn is vanzelfsprekend. Ik ga de strijd aan voor minder dan 10 cent als het moet.

 

Als een klant in gebreke blijft is het terecht dat een bedrijf zijn uitstaande facturen probeert te innen.

CanalDigitaal is hier geen uitzondering op.

Waar jij op doelt zijn de missers uit een ver verleden en dat achtervolgt CanalDigitaal nog steeds.

Internet raakt vervuild met alle oude koeien die door internet weer boven gerakeld worden.

 

Nogmaals, bel ze eens op, het kost je slechts € 1,-- weet meteen waar je over schrijft.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog nooit problemen met CanalDigitaal gehad, wel vindt ik de tweede kaart veel te duur, die zou gewoon in het bestaande abonnement thuis horen.

 

Ik heb een nette aanbieding gekregen om over te stappen, alles is vervangen, wel zelf installeren, maar voor € 3,95 verzendkosten hoor je mij niet klagen, daarbij is ook het STB-pakket verrekend.

 

Waarom er een 0900 nummer wordt gebruikt is mij een raadsel, een beetje bedrijf heeft of een normaal telefoonnummer, of een 088 telefoonnummer.

 

Misschien dat ik mensen van CanalDigitaal zelf aan de lijn hebgehad i.p.v. een callcenter, want die laatste weet meestal bar weinig, maar dat is bij bijna elk bedrijf zo.

 

Edit:

 

Ik moet wel zeggen dat belangrijke tips hier op het forum mij een hoop geld hebben bespaard, het is maar hoe je het spel met CDS speelt.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De medewerker van de helpdesk of de administratie medewerker heeft geen invloed op het bestaande systeem.

Die geeft slechts advies hoe je de problemen van de te late terugbetaling kan tackelen....

Ik zeg niet dat de helpdesk of welke andere medewerker dan ook er iets aan kan doen, CanalDigitaal kan dat zelf wel maar doet het niet.

Dat is wat ik duidelijk stel in mijn reacties door zelfs 3x de naam CanalDigitaal in het stukje te noemen en niet 1x naar een medewerker te verwijzen.

Bellen heeft niet altijd evenveel succes, je krijgt vaak een helpdesk aan de lijn die slechts globaal inzicht heeft in het reilen en zeilen van het bedrijf. De antwoorden die zij oplepelen zijn standaard en beperkt van inhoud.

CanalDigitaal als bedrijf moet veranderen of de licenties overdoen aan een bedrijf die wel klantgericht werken kan en het ook ten uitvoer brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moederbedrijf is M7.

CanalDigitaal is slechts een werkmaatschappij en heeft niets te vertellen over het beleid.

 

Indien je merkt dat de helpdesk niet adequate antwoorden bij de hand heeft vraag je om door verbonden te worden met iemand die je wel een adequaat antwoord kan geven.

Als je zelf genoegen neemt met een flut antwoord dan krijg je ook een flut antwoord. Simpel toch. 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Staatssecretaris Sander Dekker wil dat mensen alleen betalen voor de tv-zenders waar ze naar willen kijken. Hij heeft woensdag een voorstel naar de Tweede Kamer gestuurd waarin staat dat providers hun verplichte standaardpakketten van tv-zenders zouden moeten loslaten. Abonnees zouden zelf 'à la carte' zenders moeten kunnen kiezen.

 

Voor gewone tv-abonnementen geldt nu nog een wettelijke plicht van minimaal 30 tv-zenders. Nederland is het enige land waar dit per wet zo is geregeld. Kabelbedrijven denken dat klanten niet snel zelf een eigen tv-pakket willen samenstellen. Maar uit onderzoek blijkt dat 63 procent van de consumenten dit juist wel ziet zitten. Ruim de helft vindt het vooral interessant als het ook leidt tot een goedkoper pakket. 

Providers als Ziggo en KPN staan niet afwijzend ten opzichte van het voorstel, maar volgens de bedrijven is het nog te vroeg om te bepalen welke wijzigingen in het zenderaanbod er door dit plan zullen komen. Het 'à la carte' kiezen van zenders wordt mogelijk nog niet verplicht. In het voorstel blijft er wel een kleiner verplicht standaardpakket met de drie publieke tv-zenders, drie Vlaamse zenders en minimaal één regionale en één lokale zender.

Bron:

 

Laat ik hopen dat dit voorstel wordt aangenomen, en graag nog dit jaar...

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal uiteindelijk gewoon goedkoper worden, als je minder zenders neemt... een pakketje met pakweg 10 zenders kost dan gewoon minder geld. Dat zie je in Zweden ook, waar je a la carte kan kiezen bij kabel en iptv... helaas niet bij satelliet tv, al hebben ze wel een abonnement waarbij je zelf 4 zenders mag kiezen bij het "lokal paket"

Per zender gerekend zal het inderdaad duurder worden, ik vermoed dat de opmerkingen daarop gebaseerd waren... maar de meeste mensen willen geen pakket met zenders waar ze niet naar kijken....  en niemand verbied het om alsnog die pakketten te blijven aanbieden... mensen die deze graag willen, kiezen dit pakket dan.

Ik vraag me wel af waarom er nog steeds "buitenlandse zenders" verplicht in het pakket zitten...  dat heb je ook nergens...  ik zou zeggen, bekijk het als een vrije keuze dat je die zenders 'kan' kiezen, maar waarom "verplicht" 3 buitenlandse zenders in een pakket moeten zitten, begrijp ik niet. Waarom dan Belgische, en geen Engelse of Duitse? maar goed, het is een stap in de goede richting.

 

 

 

de echt serieuze kanalen zullen door gebrek aan belangstelling langzaam verdwijnen

dat begrijp ik even niet...  als het echt goede kanalen zijn, en de mensen willen die zenders ook echt zien, nemen ze die op in hun abonnement...  maar is niemand geinteresseerd, dan is er geen bestaansrecht meer....  tenzij je het over buitenlandse zenders hebt, die uiteraard gewoon blijven bestaan.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal erop neer komen, dat degenen die nu denken, dat ze alleen de krenten uit de pap kunnen pikken, tot de ontdekking komen dat hun zender niet meer beschikbaar is, of € 20 per maand gaat kosten

 

De pulp zal wel goedkoper worden per zender, maar je blijft eigenlijk even duur, omdat wanneer je de reclame weglaat er geen programma over blijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voorstel heb ik niet gelezen (een directe link niet gevonden) maar mijn voorstel zou zijn

1.alle Nederlandse publieke en de regionale zenders in hun verspreidingsgebied (à la Digitenne nu) zenders moet iedere provider gratis doorgeven. Ze hoeven de NPO dan ook geen vergoeding te betalen.

2. Laat pakketaanbieders verder naar hartenlust pakketjes samenstellen (op thema, taal enz.). Zenders die vooral leven van reclame-inkomsten (of gesubsidieerd worden door hun land van oorsprong) zullen dan goedkoper zijn (in een voordeliger pakket zitten) dan andere.

 

Zo wordt denk ik ook een discussie als nu met FOX overbodig.

 

En blijkt wat de burger tv kijken waard vindt.

Te dure zenders zullen snel eieren voor hun geld kiezen en verdwijnen of goedkoper (gratis?) worden.

 

Wat ik in zo'n geval zelf zou kiezen naast het "gratis" NPO deel?

Een klassiek pakket met MEZZO, BRAVA en Classica dat denk ik veel minder dan de helft mag kosten van het huidige Entertainmentpakket waar ze alle drie inzitten.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...