Ga naar inhoud


CD en Firmware update 23 augustus Philips DSR 8121


XIII

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eduard,

Ik lees dit draadje aandachtig door en zie ook dat je selectief leest en post.

 

Discussiëren met jou lijkt zinloos.

 

 

Tja, als je geen betere argumenten hebt....

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom specifiek problemen met de HDMI interface ???

 

Dit heeft in principe niets te maken met de conditional-acces update die ze uitrollen.

 

Of zit er nog een addertje onder het gras, het invoeren van HDCP op de HDMI bijvoorbeeld?

Dit zou wel passen in de strategie van   "totale controle"  die ze lijken te voeren  :(

2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben IT-er, geen audiofiel. Zoals ik het analyseer krijgt mijn TV elke 15 sec een input check op HDMI, geen flauw idee of dit push of pull is. Na de check stelt de TV zich in op die input. Deze check vindt niet plaats als er een scart kabel is aangesloten. Als je wilt kan ik 2 maanden testen voor je uitvoeren, daarna gaat Canaal Digitaal voor mij op zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom specifiek problemen met de HDMI interface ???

 

Dit heeft in principe niets te maken met de conditional-acces update die ze uitrollen.

 

Nee, uiteraard niet maar als er toch een nieuwe image gemaakt moet worden is naast de "CA" module blijkbaar ook de "HDMI" module en de "remotecontrol" module op de laatste versie gebracht. Als je toch bezig bent pak je dat gewoon mee.

Dat zie je wel vaker, dat noemen ze "silent" fixes. Ik heb er de pest aan. Van die summiere en ook vaak nog brakke update beschrijvingen die niet 100% dekkend zijn voor wat er aangepast is.

Maar goed, dat is schijnbaar normaal voor consumenten en MKB apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...