Ga naar inhoud


CD en Firmware update 23 augustus Philips DSR 8121


XIII

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je vraagt je bijna af of dit onderdeel van hun masterplan is om iedereen naar orca ontvangers te pesten.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraagt je bijna af of dit onderdeel van hun masterplan is om iedereen naar orca ontvangers te pesten.

 

Ach, met complottheorieën schieten we niks op.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo dwingen? Ik heb nog nooit een aanbod gehad om over te stappen naar een andere decoder, zou dolgraag willen, kan me niet voorstellen dat er iets slechter is dan deze Philips DSR8121.

 

Net terug uit het buitenland, ga morgen maar weer bellen, want can Canal Digitaal heb ik ondanks terugbel beloftes niets meer gehoord :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gratis decoders en zelfs complete installaties werden alleen aangeboden aan Set Top Box gebruikers met een SD decoder.

Niet dat het laatste gecontroleerd werd dus er kan wel eens misbruik van gemaakt zijn.

De SD decoders zijn niet meer te gebruiken, vandaar het gratis aanbod om de klant te behouden.

Je DSR 8121 is in een ver verleden een verkeerde keus geweest waar je veel te lang aan vast hebt gehouden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je roept maar wat. Je mening onderbouwen doe je niet.

 

Jij evenmin. Je stelt dat er mogelijk een complot is, maar verder kom je niet. Wie moet er dan onderbouwen? Hij die met de bewering op de proppen komt, toch? Hij die stelt, moet bewijzen.

 

Ik vermoed dat M7 in meerdere opzichten - organisatorisch en technisch - de boel niet op orde heeft. Al jaren niet. En dat baseer ik op de feiten die nu ter discussie staan. Verder kom ik niet, dus het tegendeel bewijzen wat een ander allemaal bedenkt, hoef ik al helemaal niet.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meneer van help (kuch kuch) desk Canal Digitaal gesproken, ze hebben niet terug gebeld, maar komen nu met het nummer van mijn vriendin naar boven. Ja meneer, dat zoeken in al onze systemen is af en toe zoeken in een hooiberg :D

 

Maar ze weten het nu zeker bij Canal Digitaal, er komt half oktober een nieuwe update en dan is mijn probleem verholpen.

 

Vind het mooi geweest en ga maar eens de kabelmaatschappij bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij evenmin. Je stelt dat er mogelijk een complot is, maar verder kom je niet. Wie moet er dan onderbouwen? Hij die met de bewering op de proppen komt, toch? Hij die stelt, moet bewijzen.

 

Ik vermoed dat M7 in meerdere opzichten - organisatorisch en technisch - de boel niet op orde heeft. Al jaren niet. En dat baseer ik op de feiten die nu ter discussie staan. Verder kom ik niet, dus het tegendeel bewijzen wat een ander allemaal bedenkt, hoef ik al helemaal niet.

 

Ik beweer niet dat er een complot is. dat maak jij er van.

En nu beweer je zelf dat de organisatie al jaren niet deugd en gebruikt die constatering als bewijs dat CDS geen bedoeling heeft met de brakke software update.

Je beweringen zijn wat tegenstrijdig aan elkaar.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de complot theorie niet uitsluiten

Het past in het plaatje om gebruikers naar de nieuwe decoders te dwingen.

 

 

Je roept maar wat. Je mening onderbouwen doe je niet.

 

 

Ik beweer niet dat er een complot is. dat maak jij er van.

 

 

 

De tegenstrijdigheid ligt bij jou.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...