Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Zag vandaag op de site van canaldigitaal dat je op je smartphone, ipad en pc nu ook live tv kunt kijken.

Heb dit geïnstalleerd en het werkt.

Sinds wanneer is dit voor klanten beschikbaar gesteld.?

 

Ipad en smartphone de canaldigitaal app installeren.

Je moet inloggen met je gegevens van mijn canaldigitaal.

Via de pc naar de site livetv.canaldigitaal.nl

  • Like 2

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zenders die je kunt kijken zijn o.a.

NPO 1-3, RTL 4, 5, 7 en 8, SBS6 en 9, Net5, Veronica, Comedy Central, NGC, Eurosport 1 en 2, EDGE, Discovery, TLC en de Regionale zenders.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere zenders zijn:

Nickelodeon, NGC Wild, CI, Brava, The Q you, Fine living, 24 kitchen, Foodnetwork, MTV NL, TV Oranje, VH1 en VH1 Classic

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant voor als je in het buitenland zit.

 

Ik heb mij ingelogd, maar dan komt bij mij volgende melding:

Onbekende gebruiker De gebruikte gegevens zijn onbekend
De gegevens die werden gebruikt om aan te melden, zijn niet bekend in onze database. Gelieve te registreren of de gegevens te controleren
 
Als het inloggen correct was, waarom komt dan deze tekst? Dan zijn de gegevens toch juist? Ook staat nergens hoe je je moet registreren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeerde net en in Spanje werkte RTL4 op zijn minst, wel kun je Chrome niet gebruiken en moet je op Firefox of Internet explorer wat eerlijk gezegd vreemd is, de app heb ik nog niet geprobeerd maar zal ik zeker doen.

 

Probleem is enkel waar is e APP te vinden, ziet hem nergens.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeerde net en in Spanje werkte RTL4 op zijn minst, wel kun je Chrome niet gebruiken en moet je op Firefox of Internet explorer wat eerlijk gezegd vreemd is, de app heb ik nog niet geprobeerd maar zal ik zeker doen.

 

Probleem is enkel waar is e APP te vinden, ziet hem nergens.

in de play store  zoek maar op Canal digitaal TV. heb em nog niet gedownload dus weet nog niet of ie ook goed werkt. op de pc loopt de beeld ieder keer na een tijdje vast, jammer wie weet word dat snel verholpen.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt hier prima. Soort horizon go app dus. Altijd handig om onderweg even iets te kijken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeerde het inderdaad in het buitenland, maar in de beschrijving staat toch: "watch where you want". er staat niet dat de app alleen in nedetland

werkt.

Met de CanalDigitaal TV App kunt u:

* Overal in Nederland live tv-kijken * Via de interactieve TV Gids kijken wat er te zien is * Uw tv-ontvanger bedienen met uw smartphone of tablet * Een programma of serie via Chromecast of AppleTV naar uw 2e of 3e tv sturen

 

bij deze staat er wel

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...