Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Ik heb recent ook de app geprobeerd op de TV maar ik vond 'm niet erg intuïtief.  Er zat een hele donkere waas over het beeld heen en het miste alle scherpte. SD zenders waren helemaal slecht.  En direct zappen lukt niet, dat moet via de zenderlijst. 

 

Leuk om een keer te proberen maar kansloos!

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee gewoon de versie die in de playstore stond voor een recente android TV.   En tuurlijk ligt het niet aan het apparaat, het is gewoon een gammele app.  Sowieso zou ik nooit via een app gaan kijken, nee leuk joh.. als je TV ineens na 2 jaar geen ondersteuning meer krijgt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Codx zei:

Ik heb recent ook de app geprobeerd op de TV maar ik vond 'm niet erg intuïtief.  Er zat een hele donkere waas over het beeld heen en het miste alle scherpte. SD zenders waren helemaal slecht.  En direct zappen lukt niet, dat moet via de zenderlijst. 

 

Leuk om een keer te proberen maar kansloos!

hier hetzelfde lg oled tv, bagger slecht beeld via de app in de lg store.  echt geen alternatief als je ook via de sat kijkt. is alleen mooi als backupp als je heel slecht weer hebt en geen ontvangst heb, gelukkig komt dat niet vaak voor.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, spijk zei:

is alleen mooi als backupp als je heel slecht weer hebt en geen ontvangst heb

TV via satelliet bekijken is nog veel erger bij LG TV's. Niet de kwaliteit van het beeld, maar de 'gebruiksvriendelijkheid' van de software is dermate dramatisch dat zelfs de app van CD een enorme verbetering is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een tv is ook geen satelliet ontvanger, je moet de tv gebruiken als beeldscherm en een satelliet ontvanger naar wens gebruiken.

Ook andere merken blinken niet uit in gebruiksgemak bij satelliet ontvangst, of ze moeten fastscan ondersteunen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...