Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Hier ook, op mijn android telefoon krijg ik MTV.nl i.p.v.  Brava.

Maar op de laptop zie ik BravaHD. Heb de APP op telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd echter zonder resultaat.

Twee keer MTV.nl is niet nodig. Hopelijk gaat CD snel aan de slag om dit wijzigen en ook alle andere zenders toevoegen.

Had gisteren ook MTV ipv Brava.

Is nu bij mij weer hersteld.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


werkt enkel met de laatste ontvangers met de ingebouwde smartcard in ondat deze via netwerk zijn aangesloten en zo het signaal krijgen van de app ;)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt enkel met de laatste ontvangers met de ingebouwde smartcard in ondat deze via netwerk zijn aangesloten en zo het signaal krijgen van de app ;)

Bedankt. ik dacht al zoiets. Ik heb wel een app die de Medionradio kan bedienen maar die moest ik aanmelden en in het wifi netwerk hangen. Anders kan het natuurlijk ook nooit werken. Staat echter nergens in de handleiding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

op de airport.

En in de stad?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn de nodige meldingen dat een bepaalde periode het werkt.

Na 1 a 2 weken staat dan het geo blok erop.

 

Canaldigitaal lijkt wat langer werk te hebben om uit te vinden waar je IP adres woont.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is denk ik niets aan te doen. Als ze geen geo block doen, mogen ze de streams niet aanbieden. De apps van Ziggo en KPN doen het ook alleen binnen Nederland.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN en Ziggo werken standaard al niet buiten Nederland, CanalDigitaal echter wel, en dan je klanten geoblocken kan echt niet ano 2016. Maar ondertussen wel reclame maken voor TV kijken over de grens.

 

PS ik heb al een aantal mensen gesproken die zo een CanalDigitaal abo willen hebben als het in het buitenland via het Internet kan.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is,in mijn geval, dat CD een Luxemburgs bedrijf is, zit hier ook gevestigd.

Met mijn gewone digitale spriet antenne, zoals in Nederland bv digitenne, kan ik hier zonder kaartje en of andere codering, gewoon rtl 4 5 7 en 8 kijken.

Maar een appje hier mag niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

RTL zijn Luxemburgse zenders, daarom kan je die in Luxemburg ontvangen.

CD is een Nederlandse onderneming met een Luxemburgse moeder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...