Ga naar inhoud


De F1 GP is dit weekeinde in Mexico.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Jij geeft nu wel steeds af op Max maar ik denk dat jij een F1 auto niet eens van zijn plaats krijgt. :D

 

Weet je Sjaak(k), ik heb ook geen pappie die als kruiwagen dient en me met mijn kont in een F1 wagen stopt.

 

Hier heb ik trouwens wel respect voor als het om autorijden aankomt. En nee...dat kan ik niet:

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sheiks hebben meestal meer te verteren als Sjakie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, dat was gisterochtend al bekend.

https://www.sat4all.com/forums/topic/355729-de-f1-gp-is-dit-weekeinde-in-mexico/?p=2410864

 

Ondertussen is Vettel "under investigation" wegens zijn uitlatingen via de boordradio.

Zijn kritiek op de wedstrijd leiding kan nog een (financieel) staartje krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit maakt de race zondag wel spannend want huilebalk vettel zal de rekening wel willen vereffenen.

Hij zal iig geen vriendje worden van max.

 

Ikzelf denk dat max wel degelijk wist dat de kans heel erg groot was om de positie af te geven maar hij wist ook dat riciardo achter vettel reed.

Door in gevecht te blijven met vettel kreeg riciardo de kans om zijn afstand tov vettel in te halen . En een rijder onder druk maakt inschattings fouten. Gewoon erg slim gespeeld van max :)

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vettel moet 3 keer sorry zeggen tegen de wedstrijd leiding en een keer sorry tegen Max wegens zijn verbale expressie via de boordradio.

 

En beloven dat hij het nooit meer zal doen.

 

Voor deze keer blijft het dan bij een waarschuwing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Waarom staat die Verstappen altijd bij iedere camera-shot met zijn mond open in beeld?

Moet je maar eens opletten.

 

Nou ja...met die regen nu in Brazilie zal ie ´m wel dicht doen. :D

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik eb genoten van de race, Max heeft het hele F1 circus weer op de kaart gezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je zeker niet tot het einde gekeken met open mond derde worden, wow wat kan die Max rijden, ik ben nu benieuwd wat Lauda hierover zegt. De Brazilianen hebben het al over de reïncarnatie van Ayrton Senna.

 

Daar moet wel even wat meer voor doen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...