Ga naar inhoud


De F1 GP is dit weekeinde in Mexico.


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

moet ie ook maar niet over de kerbstones denderen. Die dingen liggen er niet om overheen te rijden...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dan ben ik vanaf nu een fan van Vettel. :D

Van die huilebalk? Sinds hij niet meer vooraan rijdt kan hij alleen maar zeuren.

Om het in deze periode te vertalen, Vettel is de snelste zeurpiet van sinterklaas :)

 

Of mercedes volgend jaar weer vooraan rijdt is maar de vraag want de bolides moeten behoorlijk worden aangepakt zoals bredere banden en een bredere achterspoiler.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou...een huilebalk?

Terecht heeft hij zijn mond opengetrokken vanwege de rijstijl van jochie Verstappen. Dat wat ie daar liet zien was niet de fijne manier van racen.

Dan kan je 100 keer vinden dat een Nederlander die praktisch uit het niets opduikt, het nu maar eens even moet winnen maar dat zie ik heel anders. Laat die eerst maar eens wat meer ervaring verzamelen en en echte professional worden. Zo ging het ook met Schumacher en Vettel.

De Mercedes constructeurs hebben laten zien dat ze een perfecte auto kunnen bouwen en waarom zou dat niet lukken met de nieuwe regels wat betreft banden, spoiler en weet ik veel wat nog meer?

De Mercedessen waren niet een klein beetje sneller, het was een verschil van dag en nacht.

Ik ben benieuwd wie er in de Mercedes van Rosberg komt te zitten. Misschien verander ik dan weer van mijn favoriet. Maar Verstappen wordt het voorlopig zeker niet. :D  Die moet eerst maar eens de baard in de keel krijgen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ben trouwens benieuwd of die Wehrlein de plaats van Rosberg in gaat nemen, hij vind zich zelf heel goed.

Hij zal naast Hamilton behoorlijk door de mand vallen.

Dat hij niet tegen Hamilton op kan geloof ik ook wel maar ik denk dat hij niet eens zo'n hele slechte figuur zal slaan.

Maar ik zou Perez een betere keuze vinden.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...