Ga naar inhoud


De F1 GP is dit weekeinde in Mexico.


Sprietje

Aanbevolen berichten


 

hmm , en ik die dacht dat Max uit Noord-Holland kwam ?

 

F1 --> Circus --> Theater --> Poppenkast ....

post-37533-0-57120900-1479148430.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot de eerste grote klapper, daarna beseft hij dat de natuurwetten ook op hem van toepassing zijn.

Ik heb een tijdje geleden een interview gehoord met een motorcrosser, die als jongste deelnemer ook iedereen voorbij reed.

Nadat hij een paar keer fors onderuit gegaan was ging hij toch een stuk voorzichtiger rijden.

 

Tot die tijd zal hij voor stijgende kijkcijfers zorgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, natuurlijk niet, daarom mag jij verder spelen in de zandbak.

 

Hmmm..ik snap dat niet zozeer maar zal wel aan mij liggen. :confused:

 

Maar om op Verstappen terug te komen en wat ik wel interessant vind is dat mijn mening in het geheel niet ge-accepteerd of gewaardeerd wordt.

Sjaak(k) heeft het in een ander onderwerp over een hype wat betreft de maan van vandaag. Nu, ik vind de hele toestand rondom die Verstappen een hype.

Iedereen ziet hem nu al naast Hamilton in een Mercedes zitten binnenkort en dat ie wereld kampioen wordt staat nu al zo vast als een huis. Z´n agressieve rijstijl daar heeft niemand het meer over, Vettel een schreeuwert en de Duitsers kunnen er helemaal niets van sinds Verstappen op het toneel verschenen is.

 

Hij viel terug naar plek zestien, waarna hij begon aan de inhaalrace die nog vaak zal worden herhaald. Alsof zijn tegenstanders palen waren en hijzelf alpineskiër, zo stuurde Verstappen zijn auto de laatste vijftien ronden over het asfalt. Van teamgenoot Ricciardo tot viervoudig wereldkampioen Sebastian Vettel in zijn Ferrari, allemaal werden ze gedegradeerd tot figuranten in de Verstappen-show.

 

Ehhh..wat nergens vermeld wordt is dat Vettel ook een draaier maakte, daardoor op plaats 18 terugviel en net zo´n inhaal-sessie neerlegde en tot plaats 5 kwam. Daar hoor je niemand over. Dat Vettel door Verstappen weer eens op een twijfelachtige manier van de baan gedrukt werd is ook weer niet waar.

 

Dus mensen..ik vind het leuk dat jullie die Verstappen aanbidden als een God (en dat mag van mij hoor), maar blijf wel op je benen staan en verheerlijk die gast eens op een iets lagere versnelling. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees blij dat Verstappen er nog een mooie en spannende race van gemaakt heeft. De woedende toeschouwers die massaal met hun duim omlaag wezen toen voor de zoveelste keer alle wagens weer vele ronden lang achter de safety car moesten rijden, hadden anders hun geld terug geëist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv, klapper Max in monaco vergeten ?

Drs.IJzerbout, ik denk dat de versnelling alleen maar omhoog gaat.....

 

Ik vereer hem niet als een god, maar was altijd al liefhebber van F1, en dit vergroot het plezier wel.

 

Ik kan maar niet geloven dat er mensen zijn die bv korfballen leuk vinden, maar gelukkig denken we er allemaal anders over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vind het ook leuk om te kijken, Max maakt de F1 zeker spannender.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De eerste 2 ronden op nieuwe (regen) banden zijn ook niet geheel zonder risico door de siliconen resten op de band

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees blij dat Verstappen er nog een mooie en spannende race van gemaakt heeft. De woedende toeschouwers die massaal met hun duim omlaag wezen toen voor de zoveelste keer alle wagens weer vele ronden lang achter de safety car moesten rijden, hadden anders hun geld terug geëist.

 

Ja de race werd interessant door Verstappen. Maar denk eens na. Zowel Hamilton als Rosberg willen wereldkampioen worden. Hamilton kan dat alleen als ie beide wedstrijden wint. Rosberg hoeft maar 2e te worden. Rosberg neemt weinig tot geen risiko. Als ie in Abu Dhabi weer 2e wordt dan is ie wereldkamioen. En daar gaat het om. Dus laat Hamilton mooi winnen, dan heeft Rosberg het wereldkampioenschap binnen.

Verstappen heeft niets te verliezen dus hij rijdt als een razende rakker zijn rondjes op vol risiko...en ja leuk om te zien hoe die Vettel dan brutaal aan de kant drukt.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

Rosberg neemt weinig tot geen risiko.

 

Ja, dat maakt de F1 lekker spannend :(

 

 

Ehhh..wat nergens vermeld wordt is dat Vettel ook een draaier maakte, daardoor op plaats 18 terugviel en net zo´n inhaal-sessie neerlegde en tot plaats 5 kwam. Daar hoor je niemand over.

 

Maar dat deed vettel niet in 13 ronden. En daarom was deze race een verstappen race.

 

 

Sebastian Vettel in zijn Ferrari, allemaal werden ze gedegradeerd tot figuranten in de Verstappen-show.

het gaat niet om de vorige races. In deze race werden de anderen gewoon gedegradeerd want er was maar 1 die echt aan het racen was.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drs. Kan beter naast JV gaan zitten, gezellig. (En die J staat niet voor Jos)

 

Huh..??

 

Ik hoor net van een collega dat Rosberg in Abu Dhabi maar 3e hoeft worden om wereldkampioen te worden. (niet 2e)

Helaas ben ik dat weekend niet in Dubai anders was ik er wel heen gegaan naar Yas Island om de wedstrijd te zien.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...