Ga naar inhoud


code oranje


Leeuwarder78

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Astro iris vindt 18.000 km weinig.

Banden gaan minimaal 5 jaar en langer mee, wanneer het profiel niet voor die tijd is gesleten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad je berekeningen kloppen als een bus, maar door de heel weinige kilometers die ik rij gaat het rubber van de banden rapper kapot dan er slijtage is van de groeven, wat doe ik daar dan mee?

Gewoon meer rijden dan slijten je banden ook sneller dan dat ze vanzelf stuk gaan ;)

 

Maar daar heb je ook bandenonderhoud spul voor dat spuit je op je banden voordat ze de stalling in gaan, even goed met een borstel uitwrijven dan worden ze weer mooi zwart van en het rubber hard niet uit.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loont een eigen wagen dan nog wel.

 

Neem een taxi en huur een wagen voor je grotere afstanden.

Zou je zo maar onder de streep goedkoper kunnen zijn.

 

En wanneer je zo weinig kilometers rijdt zou ik ook geen winterbanden aanschaffen.

Ik zou dan gewoon bij winterse omstandigheden de wagen op de oprit laten staan!

Is inderdaad een euro vreter, maar door mijn situatie kan ik niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn niet gebruikte banden staan in de kelder, droog, koel en in het donker op een velgenboom.

Daar veroudert het rubber niet noemenswaardig van,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is zeker niet optimaal ik heb runflats, daarbij is het al helemaal niet aan te bevelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kan je besparen door de winterbanden eenmalig op eigen velgen te zetten en ze zelf op te slaan.

Wanneer je ze niet zelf kan vervangen laat je de buurjongen wat zakgeld verdienen en je banden verwisselen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan je besparen door de winterbanden eenmalig op eigen velgen te zetten en ze zelf op te slaan.

Wanneer je ze niet zelf kan vervangen laat je de buurjongen wat zakgeld verdienen en je banden verwisselen.

Is een uurtje werk, dus een tientje voor een gelukkige buurjongen.

Ik heb hier in de eigen garage ruimte genoeg voor opslag van de wielen van de kinderen, maar ook goede garages geven die mogelijkheid tegen een kleine vergoeding of helemaal niets omdat je een goede klant bent.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is een uurtje werk,

 Één uur?

Bij de F1 doen ze 4 wielen wisselen in 4 seconden, die buurjongen moet beter kunnen. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zekerlijk, een ongeval loert om elke hoek, kan mij morgen overkomen, tot nu toe na 42 jaar op de baan nog maar een paar kleine deukjes en was dan nog op een parking.

 

En idd. eens gaat het opeens fout.

Heb 50 jaar geleden m'n rug gebroken als bijrijder in deze winterse omstandigheden. Nergens een probleem, alle wegen volledig schoon, maar net in die ene bocht was het een beetje glad en de auto had zomerbanden. Heeft me 2 jaar herstel gekost en het blijft, ondanks dat ik de gekste dingen kon doen de afgelopen jaren incl. sport op vrij hoog niveau, toch een kwetsbare plek die me vooral de laatste jaren bepaalde mogelijkheden ontneemt.

Was met winterbanden zeer zeker niet gebeurd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...