Ga naar inhoud


HD alleen ontvangst NED1 en NED3 etc


Les4Toits
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


Wat is er precies veranderd?
Heb je vroeger wel ontvangst op de Astra 23,5 gehad en nu bijna niet meer behalve dan de zenders die je op noemt?
Is dit gekomen nadat je vroeger de SD-zenderlijst had en nu de HD-zenderlijst?
In welke plaats of regio staat je schotel?
Welke schotel en lnb heb je precies?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Klinkt alsof je LNB defect is, een polarisatie defect?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er stond een vraagteken achter, maar hij blijkt dus volgens ts inderdaad defect te zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof niet dat het in de instelling zat als je een nieuwe plaatst en het weer werkt, soms is iets niet per direct te verklaren.

 

Heb het zelf ook gehad met een lnb alle Nederlandse zenders wel op de 19.2 maar alle Spaanse niet op de 19.2, ook daar was vervangen lnb de enige oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees, hoe kan dit nu een polarisatie probleem zijn?

 

NPO1, NPO3, Veronica, Net 5, Een en Canvas zitten op 12187 Horizontaal.

Comedy Central en Nickelodeon zitten op 11973 Verticaal.

 

Daar had ik natuurlijk al lang naar gekeken, dus geen polarisatie probleem.

 

Dan mag je voortaan wel beter kijken. Is wel degelijk een polarisatieprobleem geweest en wel op de LNB voor Astra3.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mojo, ik ben trots op je, niet alleen is mijn eer gered, maar je hebt net bewezen, dat sprietje een echt mens is, zelfs hij maakt soms fouten. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...