Ga naar inhoud


Mogelijk geen Eurosport, Discovery en Animal Planet meer per 1mei 2017


Noordzee

Aanbevolen berichten

Die 30 zenders in het basispakket zijn gewaarborgd.

 

Het is een interessant punt, wanneer die met alleen Orca gecodeerd zouden worden, en een groot deel van de klanten met eigen ontvangers die niet zou kunnen ontvangen.

Die zouden dan minder dan 30 zenders kunnen ontvangen.

 

Dat zou dan wel eens tot massale opzeggen kunnen leiden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


we mogen blij zijn dat we van tevoren worden op de hoogte worden gesteld.  en blij zijn dat we niet italy wonen  in die richting ofzo .  die gasten zijn in staat de stekker eruit te halen gewoon gelijk.

aangepast door xbmc
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik denk dat CDS op het laatste moment eieren voor zijn geld kiest, net als andere providers, maar dat zullen we maandag pas weten.

 

Je hebt niet goed gelezen hierboven. Niet de providers (zoals Sky) kozen eieren voor hun geld, maar Discovery bond in.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de zaak gewoon omdraaien, gezien de povere kijkcijfers, die deze zenders de laatste tijd maar halen (0.9 %) of +/- 43.000 kijkers op primetime, is dat zelfs met de huidige prijs, dik betaald.

Het zou me zelfs niet verwonderen dat Canaldigitaal op deze zenders auteursrechten moet betalen voor het verdelen ervan. Auteurs rechten betaald men voor een gebied, ongeacht of de zender goed of slecht is bekeken.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 30 zenders in het basispakket zijn gewaarborgd.

 

Het is een interessant punt, wanneer die met alleen Orca gecodeerd zouden worden, en een groot deel van de klanten met eigen ontvangers die niet zou kunnen ontvangen.

Die zouden dan minder dan 30 zenders kunnen ontvangen.

 

De Mediawet bepaalt dat er minimaal 30 zenders in een betaalpakket moeten zitten.

Door alleen de Orca gecodeerde pakketten met 30 zenders door te geven voldoet CanalDigitaal nog steeds niet aan de Mediawet.

Of ze moeten maandag alle seca basis pakketten opheffen en alleen nog Orca basis pakketten aanbieden LOL....

Ik vermoed net als Sjaak dat de provider snel eieren voor zijn geld kiest en de klant voor de meerkosten laat opdraaien....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is er ook nog een optie voor een "tussenoplossing".

Alleen (net als TV West) via internet aanbieden.

Dus wel te zien met de Canal Digitaal app en de M7 interactieve ontvangers.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport heeft meer uitzendrechten gekocht dan ze kunnen uitzenden. Ze mogen wat mij betreft een deel van die rechten doorverkopen aan andere zenders. te beginnen met dat Franse en italiaanse voetbal. Wie kijkt daar nou naar? En willen ze een hogere vergoeding voor doorgifte? Laat ze Eurosport 2 dan ook maar in het basispakket opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, er is een overeenkomst voor doorgifte of niet. Via welk platform speelt daarbij geen rol.

Hoe zit dat dan met TV West?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVWest kan bijvoorbeeld gezegd hebben: 'je mag ons doorgeven, maar we betalen geen transponderkosten'.

Waarop ze bij M7 gezegd hebben: 'Goed, kunnen jullie enkel via de interactieve machines van eigen merk en via de app bekeken worden'

 

We hebben het raden naar de exacte voorwaarden/invulling; maar er zullen wel bepaalde afspraken gemaakt zijn om TVWest te mogen aanbieden via hun platformen.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bij proximus?

Had een bladzijde gemist, het is een reactie op het bericht van orange belgium.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...