Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Inderdaad IlseOnline (#1238)

Met Fox sports in het basispakket staan ze bij mij al buitenspel.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op prijs wordt niet echt geconcurreerd.

Extra kaart kost € 5 per maand, + natuurlijk € 99 voor het CI module

------------

Die je dus dan binnen no time hebt terug verdient en dat is 5€ incl de sportzenders, het volledige pakket dus..

 

Het CI module zou over enkele weken te koop zijn

----------

Dus een paar weken FTA

 

Een camping abonnement voor 1 maand .... ongeveer € 30,--, de exacte prijs is nog niet Bekend.

------------

Volledige pakket in de tijd welke jij het nodig hebt

 

 

En de website van Joyne zelf.

-----------

 

Ja die verzorg ik niet anders was het wel anders geweest, zie dit maar als website.

 

Geen nieuws!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een slap gelul, wat weet jij nu wat er gebeurt.

Wij weten wel dat jij geen dealer bent.

Dus geen uitnodiging.

Ik heb zelf al meer dan 1200 adressen in mijn adresboek, en ook van installateurs zonder winkel. Iemand welke het naast zijn ander werk doet is geen dealer, dat is een beunhaas of hij moet ingeschreven staan.

we hebben we ook nog de adressen van Astra en CD.

De belangrijkste zijn allemaal per mail uitgenodigd, dan zijn er ook nog welke de moeite niet willen doen om te komen.

Daarnaast kunnen die allemaal niet eens binnen.

Morgen is nog een extra dag en volgende week is er een dag voor de Belgen en welke vandaag niet konden of de afstand te ver vonden.

Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd.

 

Ah, de meneer die niet meer zou reageren op mijn berichten blijkt toch van Joyne te zijn.

 

Zal ik je dan maar heel erg snel uit je dromen halen.

 

Iemand die het naast zijn normale werk een winkel heeft met KvK, dat professioneel doet en concurrent doet, de technische kennis behoorlijk op hoog niveau beheerd, dat noem jij een beun de haas?

 

De 1200 adressen die je hebt komen erg ongeloofwaardig over, simpel gezegd, je mag blij zijn als 5% een satelliet winkel is, welterusten.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die ingeschreven staat bij de kvk en een winkel heeft , dan is dat toch zijn normale werk?

Kan me niet voorstellen dat hij dan overdag loodgieter is.

 

Kijk even naar het aantal contacten in de telefoon.

Caravan bedrijven zijn ook dealers, net als installatie bedrijven, offshore bedrijven, computerwinkels voor internet, televisie toeleveranciersbedrijven,

Etc.etc.

bedankt voor het goede nacht wensen, ga ik lekker dromen van ilse off line.

post-108154-0-77215600-1498521262.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof die 1200 satellietzaken wel; in Amsterdam ken ik er vele, maar ik ken ze ook in ook in Amersfoort, diverse in Almere, Arnhem, Putten, Siegerswoude, Leusden (of die in Urk nog bestaat weet ik niet), ik reis heel Nederland niet af, dat ik in Siegerswoude was kwam door een satellietdag.

 

Ik ken dus satellietzaken in een zeer klein gebied omdat het anders voor mij te ver rijden is. (ik heb rug-problemen, dus kan niet te lang in de auto zitten).

 

Dus Ilse, ik geloof commentaar wel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@commentaar

 

Ik ben zeer blij met je postings.

 

Jij ben degene die ons op de hoogte houdt omtrent Joyne, dank daarvoor!

 

Nogmaals een fijne vacantie toegewenst,

Heel veel groeten,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik heb helemaal geen hekel aan Astra.

Toen ik in 1984 met satelliet begon was er alleen maar Eutelsat met de ECS1.

20 jaar geleden ben ik uitgebreid voorgelicht en met mijn dealers naar Betzdorf gegaan.

Het is ook niet zo dat ik geen CD en Astra wil promoten.

Voor mij telt de techniek en tevreden klanten.

Lees het stuk maar eens goed :

http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/joyne-maakt-zenderaanbod-en-abonnementen-bekend/

Zelfs 2x6 maanden voor 15€/ mnd voor een basis lite moet voor veel klanten interessant zijn.

post-108154-0-85216700-1498522592_thumb.jpg

post-108154-0-98720700-1498522607_thumb.jpg

post-108154-0-37342400-1498522623_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabeltje87 schreef op 26 Jun 2017 - 15:23:

Vraagje: Kun je nog wel gewoon bellen met die nieuwerwetse dingen?

 

Reactie van Prawo om 17:10

Opnemen lukt in ieder geval.

 

Reactie van Commentaar om 22:19

Opnemen kan je toch op 2 manieren lezen.

Ik vond hem goed.

 

Soms moet je even out of the box denken.

Fijn dat het dubbelzinnige ook wordt gesnapt.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die ingeschreven staat bij de kvk en een winkel heeft , dan is dat toch zijn normale werk?

Kan me niet voorstellen dat hij dan overdag loodgieter is.

 

Kijk even naar het aantal contacten in de telefoon.

Caravan bedrijven zijn ook dealers, net als installatie bedrijven, offshore bedrijven, computerwinkels voor internet, televisie toeleveranciersbedrijven,

Etc.etc.

bedankt voor het goede nacht wensen, ga ik lekker dromen van ilse off line.

 

Dan toch graag een normale discussie, maak het niet groter dan het is.

 

De meeste satelliet zaken kunnen simpelweg niet van enkel satellietontvangers en de abonnementen daarvan overleven, vaak is het een bijzaak, geen hoofdzaak. In Amsterdam west dichtbij Amsterdam-Sloterdijk kwam ik in een zaak die aan de buitenkant op een reisbureau leek zoveel koffers er buiten stonden, ik had echt zoiets van, zit ik hier wel goed? Wat blijkt, ze verkopen veel goederen die totaal niets met de schotel te maken hebben, maar eenmaal binnen, was het toch wel even anders. De streamkastjes hadden hun intreden al een tijdje gedaan, want ze vlogen als warme broodjes over de toonbank. Op dat moment draaide de winkel daar goed op, de schotel was meer naar de achtergrond geraakt, meer iets voor de Turkse zenders, maar ze verkopen ook spullen van CDS. Over de streamkastjes werd geheimzinnig gedaan, ja, het zijn kastjes, maar er zit geen software in, die moet je er zelf in zetten, maar ze wisten niet hoe wat en waar.

 

Ik was nieuwsgierig wat de winkel zoal te bieden had, want ik kom niet iedere dag in zo'n winkel. Op de achtergrond hoorde ik bepaalde personen kastjes ophalen en codes doorgeven, de rest ging per telefoon. De kastjes vlogen de winkel onder de toonbank geprogrammeerd naar buiten, dus ze waren wel geprogrammeerd, alleen was het maar net of de verkoper je kende of niet, en mogelijk zal meegespeeld hebben hoe ik op dat moment gekleed was. Nee, ik ben geen politieagent of wat dan ook, maar ik moest netjes gekleed naar het centrum van Amsterdam, dus dan worden ze blijkbaar voorzichtig. Een reeks aan codes die ik al gezien had werd door gegeven aan iemand die aan het installeren was, maar dan via de telefoon, blijkbaar vertrouwden ze elkaar niet eens. Het is een dealer van CDS, maar als CDS er achter zou komen wat daar werkelijk gebeurde, dan hadden ze een flink probleem, alles om het geld is daar denk ik de beste uitdrukking. Ook verkochten ze camera's, op een geven moment ontstond daar een flinke woordenwisseling waarvan ik zoiets had, ego en ego, maar service is dus een grote bek dan wel afpoeieren, ja dat is een officiële dealer van schotelontvangst.

 

Er zijn dealers die een zaak aan huis hebben, die hebben overdag een baan meestal bij een baas die behoorlijk op hoog technisch niveau zitten. Je kan het dus meer zien als een uit de hand gelopen hobby, maar pingelen heeft bij dit soort verkopers dan ook echt geen zin. Ik ben via iemand met zo'n winkel die wel een website heeft, maar daar niets op besteld kan worden in contact gekomen. Hij heeft mij telefonisch het nodige uitgelegd wat ik per e-mail aan hem vroeg, want hij wordt veel lastig gevallen met pingelende mensen waar hij geen interesse in heeft. Begrijpelijk, want de prijzen zijn concurrerend met de rest van Nederland.

 

De dealer waar ik telefonisch een gesprek mee heb gehad is een betrouwbare dealer, de meeste zendamateurs kennen hem wel, ik ook, al was dat in eerste instantie via een collega zendamateur. Die dealer maakt geen reclame, die dealer heeft goede mond op mond reclame, dat is de beste reclame die je kan krijgen. Ik heb het te druk met andere zaken en ben serieus nieuwsgierig wat Joyne te bieden heeft, ik heb o.a. daardoor mijn mogelijke bestelling nog even op een laag pitje gezet, maar dat is niet de enige reden, mijn gezondheid gaat voor en daarnaast ben ik afhankelijk van vervoer en tijd als ik wat uitgebreidere informatie wil.

 

Ik heb dit topic al een tijd gevolgd, geef zo af en toe mijn reactie die soms recht en hard over kan komen, m.a.w., ik draai er niet omheen en verwacht dat ook niet van een ander. Dat vage gedoe kan tegen je werken, dan kan je er beter mee naar buiten komen als het klaar is, want speculeren daar zijn we allemaal heel erg goed in. ;)

 

Gezien dit niet een forum voor zendamateurs is, maar ze er wel zitten, (ik ook, maar niet actief ;) ), laat ik dat voor wat het is, op 1 ding na.Vrijwel elke zendamateur is in het verleden met illegale zend/ontvangers, opgevoerde bakkies, 3 meter of wat ook in die richting begonnen, ik heb een hekel aan zendamateurs die mensen verlinken, zeker als ze op de zelfde manier zijn begonnen, Daar zit dan ook een 2 deling, de één maakt het niet uit, de ander speelt politie agentje en verlinkt ze. Mij maakt het niets uit wat een ander doet, dat is ieders eigen verantwoording, want hoewel ik juridisch van behoorlijk wat zaken op de hoogte ben, ik ben geen politieagent of rechter, dat wil ik ook niet.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees:

 

Conax

 

De Conax modules kosten 99 euro per stuk. Die kan in nagenoeg alle bestaande (onafhankelijke) satellietontvangers worden gebruikt. Joyne zal de Conax Contego encryptie gebruiken waarbij ze ook watermerken in het beeld plaatst. Daarmee kan in geval van herdistributie alsmede cardsharing de bron van het signaal worden achterhaald. Opnemen en kijken tegelijk is mogelijk.

 

Hier wordt alweer vermeld dat kijken en opnemen mogelijk is.

@commentaar, als je nog niet op vakantie bent, liegt deze site ook? Of bedoelen ze enkel op dezelfde transponder, wat voor een leek niet bekend is?

Prettig verlof, mocht je dit nog lezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lees ik op Totaal TV:

 

 
Extra smartcards

Bij het Basisabonnement kan bij Joyne aan de hoofdkaart wel extra smartcards gekoppeld worden. Dit aantal is maximaal drie extra smartcards. De kosten van de extra smartcard bedragen vijf euro per maand en de inschrijfkosten tien euro per extra smartcard. Met de extra smartcard kan bij Joyne alle kanalen bekeken worden die ook op de hoofdkaart zichtbaar zijn.

 

 

Komen er dus toch smartcards?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Willy, nee geen losse smartkaart, maar een virtuele smartkaart, die in een Conax CI+ module aanwezig is. Deze kan je aankopen voor 5 euro per maand en 10 euro inschrijvingskosten. Een stukje verder zeggen ze wel dat je ook de CI+ module moet aanschaffen, wat in dit artikel nogal verwarrend overkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lees ik op Totaal TV:

 

 

Komen er dus toch smartcards?

 

Willy

Kijk hier wordt alles op een gouden weegschaaltje gelegd.

Hij heeft s'nachts na een lange dag zitten typen.

Hij bedoeld abonnementen in combinatie met extra modules.

 

Ilse on line, nu begrijp ik het meteen, maar dat heb je toch niet bij de Veron geleerd?

 

Ze komen vaak 70cm en 2 mtr antenne onderdelen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilse on line, als jij zendamateur bent weet je ongetwijfeld waarvoor ik deze zo'n 35 jaar geleden gebouwd heb.

Ik had ruim 2 pallets meetapparatuur en first edities van philps welke ik aan het radiomuseum van correct gegeven heb. Mijn verzameling electronenbuizen welke ik bij mijn Schaub Lorenz / ITT Nokia dealers had opgekocht en buizentester heb ik verkocht.

Het Philips radio museum is een aantal keren komen vragen voor mijn boek voor ombouw van E buisvoeten naar Amerikaanse rimlock. Dat heb ik ze ook maar gratis gegeven.

post-108154-0-36979100-1498547710_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...