Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Hoi Penthe

Ik vind dat best wel slim, maar dan moet er toch ook een soort opzichter zijn die nakijkt of het huis in goede conditie is achtergelaten (geen wijnvlekken op het tapijt/op de bank en/of er geen 20 borden en kopjes zijn gestolen?

 

Lijkt me dus wel slim, maar een kostbare zaak omdat die opzichter ook betaald moet worden?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Penthe

Ik vind dat best wel slim, maar dan moet er toch ook een soort opzichter zijn die nakijkt of het huis in goede conditie is achtergelaten (geen wijnvlekken op het tapijt/op de bank en/of er geen 20 borden en kopjes zijn gestolen?

 

Lijkt me dus wel slim, maar een kostbare zaak omdat die opzichter ook betaald moet worden?

Klopt daarom heb je in Spanje sleutel houders en die controleren alles en maken ook schoon. Het is allemaal keurig geregeld. En er wordt flink op verdiend anders deden ze het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zo'n Conax CI met ingebouwde virtuele smartcard al in gebruik bij andere providers of zijn de toekomstige klanten van Joyne proefkonijn?

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Penthe,

Begrepen, dank voor je antwoord.

 

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel overwinteraars hebben een jaar abo bij Canal Digitaal en verhuren het huis in de periode dat ze er zelf niet zijn, en dan staat er keurig bij de verhuur advertentie dat er Nederlandse TV aanwezig is.

Dat is iets wat bij joyne moeillijk zal gaan. Volgens een link hier gegeven, zal de module een digitaal watermerk op de beelden zetten, en dus ook op de opname. Als een zomergast opneemt van joyne, en die opname op usenet plaats, zal je de pineut zijn, omdat ze de abonnee direct zullen kunnen achterhalen.

Ik zou geen vakantieverblif verhuren met de mogelijkheid van joyne.

Het zal dus ook niet zonder meer mogelijk zijn, de joyne kanalen op illegale iptv servers te zetten, want dan kan joyne de abonneehouder er direct uithalen.

Al zijn er misschien die zullen zeggen, dat het watermerk weg te halen valt, maar dat zal dan hoogstwaarschijnlijk niet zijn voor de gewone thuisgebruiker.

Maar ik vraag me af, of het digitaal watermerk aanwezig blijft na een convertering of als je een opname schrijft op dvd of bleu ray.

Ik leen nooit programmas uit, en verkoop geen opanames, en het is niet de bedoeling mensen naar de verkeerde richting te wijzen, maar mijn vraag is louter informatief bedoeld.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat een vreemde kwestie: MPEG-gecomprimeerde beelden kun je niet zomaar meer aanpassen, je zou eerst moeten decomprimeren en daarna weer opnieuw comprimeren, met kwaliteitsverlies tot gevolg. Of de CI-module een MPEG4-decoder en encoder aan boord heeft betwijfel ik toch. Dus dat watermerk is voorlopig een vraagteken. Misschien dat in de gedecodeerde transportstream een paar identificerende bytes achtergelaten worden, maar dat verschijnt dan niet op het beeld.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

King of sat meldt een FTA kanaal op 9B. Heb deze net ingescand, maar krijg geen beeld. Joyne test, of toch wat anders?

Eutelsat 9B (9E) - Demo MC is now transmitted Free To Air (11900.00MHz, pol.H SR:27500 FEC:2/3 SID:5 PID:767[H.265]/770 English). (10h04)

De gokzender Demo MC, zit al een tijdje op deze transponder. Meestal gecodeerd, soms fta. Telkens dit wijzigt (fta<->gecodeerd) meldt KOS dit.

Als jouw ontvanger geen H.265 codec ondersteunt, zal je geen beeld krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lag ook niet in de verwachting dat er speciale pakketten voor de Vlaamse markt zouden komen. Wel is er sprake van indirecte concurrentie: Als Canal Digitaal moet inspelen op Joyne kan dat klanten van TV Vlaanderen wegens de gedeelde capaciteit ten goede komen. En als Joyne succesvol mocht blijken, wie weet...

aangepast door Zuppelan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sattv4iedereen,

 

Man wat denk jij ver!

 

Penthe had het over de verhuur van een vacantie-woning en dat die eerder verhuurd kan worden als je in de advertentie schrijft dat je ook Nederlandse TV kan ontvangen.

 

Een Nederlandse familie op vacantie gaat toch echt niet programma's opnemen en vervolgens op usenet plaatsen of op illegale iptv servers zetten; die huurders willen gewoon lekker zwemmen en een wijntje en/of biertje drinken en daarna lekker eten.

 

Maar je hebt in principe gelijk, dat geef ik toe.

 

Penthe had het trouwens ook niet over Joyne maar over CDS, dus ik zou die opzichter instrueren om ook goed te kijken of de smartcard niet is gejat.

 

Groetjes man,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lag ook niet in de verwachting dat er speciale pakketten voor de Vlaamse markt zouden komen. Wel is er sprake van indirecte concurrentie: Als Canal Digitaal moet inspelen op Joyne kan dat klanten van TV Vlaanderen wegens de gedeelde capaciteit ten goede komen. En als Joyne succesvol mocht blijken, wie weet...

 

Of juist niet.  Ruimte nodig voor exclusieve nederlandse kanalen, dan stoten we toch een paar Vlaamse kanalen af zeker.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sattv4iedereen,

 

Man wat denk jij ver!

 

Penthe had het over de verhuur van een vacantie-woning en dat die eerder verhuurd kan worden als je in de advertentie schrijft dat je ook Nederlandse TV kan ontvangen.

 

Een Nederlandse familie op vacantie gaat toch echt niet programma's opnemen en vervolgens op usenet plaatsen of op illegale iptv servers zetten; die huurders willen gewoon lekker zwemmen en een wijntje en/of biertje drinken en daarna lekker eten.

 

Maar je hebt in principe gelijk, dat geef ik toe.

 

Penthe had het trouwens ook niet over Joyne maar over CDS, dus ik zou die opzichter instrueren om ook goed te kijken of de smartcard niet is gejat.

 

Groetjes man,

D-box

Mijn kameraad heeft nog gehuurd met de ontvangst van tnt. De tnt kaart werd meegegeven met de sleutels, en moest terug afgegeven worden met de sleutels. Dit terzijde.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal de verhuurders de kost moeten geven, die door schade en schande wijs geworden zijn wat hun gasten allemaal tijdens hun vakantie op internet uitspoken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere vraag.

Veronderstel, dat ik een prepay neem in de winter voor 3 maand.

Dus 3 maanden abbo kosten en activatie.

Na 3 maand zal de module ophouden met werken.

Maar moet ik bvb de volgende winter weer die activatie kost betalen?

Men zou een registratie site kunnen maken, waar je je gegevens kan invullen. Wil je een prepay abonnement, even inloggen, de maanden kiezen, de betaalmethode, betalen en kijken. En maar èènmaal activatiekost.

En voor wie niet online wil betalen, prepay krab kaarten net zoals het mtv pakket destijds,en wat netflix doet.

Sugestie voor joyne, wie kan dat doorgeven?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sattv4iedereen

 

Is een goeie vraag!

Als je je eenmaal hebt geregistreerd bij Joyne, en een abonnement hebt afgenomen voor bv 3 maanden, moet je dan bij de volgende periode wederom de activatiekosten betalen.

 

Als je eenmaal in een databank zit bij Joyne met je gegevens lijkt het mij inderdaad niet nodig omdat je immers geregistreerd bent bij Joyne; maar: voor niks gaat de zon op; deze vraag kan @commentaar vast wel later beantwoorden als hij deze vraag aan Joyne heeft gesteld, hij heeft immers geen glazen bol.

 

Maar het is een zeer goede vraag. 

 

(Maar @commentaar heeft nu een welverdiende vacantie)

 

Groetjes,

D-box

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...