Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Bij mijn satelliet dealer is nog niets te koop van Joyne.

 

Zeker niet naar de bijeenkomst geweest :-)

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites


En voor sport betaal je niet de hoofdprijs?!

Die zenders zijn voor nederland en hebben de rechten voor nederland betaald,zijn niet dezelfde zenders van bv in italie.

Je betaald voor de zenders in nederland de prijs,

Zoals ik het lees bedoelde je 1 filmzender met verschillende talen op als geluid en subs dat in de verschillende landen kan worden uitgezonden,dan worden de filmrechten duurder omdat ze per land betaald moeten worden door die ene zender.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd welk kersvers nieuws Kriek nu weer heeft.

Hmm,in het artikel dat hij erover schrijft zal hij het ook wel weer over canal digitaal hebben of in ieder geval opnoemen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zenders zijn voor nederland en hebben de rechten voor nederland betaald,zijn niet dezelfde zenders van bv in italie.

Je betaald voor de zenders in nederland de prijs,

Zoals ik het lees bedoelde je 1 filmzender met verschillende talen op als geluid en subs dat in de verschillende landen kan worden uitgezonden,dan worden de filmrechten duurder omdat ze per land betaald moeten worden door die ene zender.

 

Je bedoeld alleen Nederland?

 

In dat geval veranderd er ook niets.

 

Sportrechten alleen op Nederland achter de codering is duurder dan films achter een codering met de rechten op Nederland.

 

Waarom sport duurder is? Spelers worden te duur betaald, vooral Nederlandse.

 

Waarom films goedkoper zijn? Vaak niet de nieuwste films, uitzonderingen daar gelaten, dat kost vele malen minder.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog altijd geen Joyne :) Vandaag zouden de prijzen bekend worden ook dit niet gebeurd, ik ziet enkel een neus steeds langer worden :)

 

Enjoy, Joyne. ;)

 

Ik weet niet hoeveel dealers ze uitgenodigd hebben, maar als ze niet eens de moeite nemen om dealers via de dealers nieuwsbrief uit te nodigen, dan schiet het niet op.

 

CDS ging gewoon bij de winkels langs waarvan ze graag wilde dat ze dealer zouden worden, dat schiet tenminste op, nou ja, als ze dealer wilden worden. :)

 

Ik zie het al helemaal voor me, Joyne is dealers aan het checken geweest via Googlemaps, tja, niet elke dealer staat op het verkooppunt geregistreerd, dat schiet dus heerlijk op. :D

 

Er zijn zelfs heel goede satelliethandelaren die het naast hun werk doen, goede gedegen informatie geven tegen concurrerende prijzen. Die prijzen staan niet op het internet, eerst mailen, dan bellen en dan krijg je netjes de informatie met een e-mail terug.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

prijzen vallen mee.  22,50 per maand incl. fox zal mensen aanspreken. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op prijs wordt niet echt geconcurreerd.

Extra kaart kost € 5  per maand, + natuurlijk € 99 voor het CI module

 

Het CI module zou over enkele weken te koop zijn........

 

Een camping abonnement voor 1 maand .... ongeveer € 30,--, de exacte prijs is nog niet bekend.

 

En de website van Joyne zelf....

Geen nieuws!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

prijzen vallen mee.  22,50 per maand incl. fox zal mensen aanspreken. 

 

In mijn geval, € 12,50 te veel, of kan Fox er ook uitgehaald worden, en wat houdt het pakket dan nog in?

 

Wat houdt het eenvoudigste pakket eigenlijk in, want dat is mij nog steeds onduidelijk?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enjoy, Joyne. ;)

 

Ik weet niet hoeveel dealers ze uitgenodigd hebben, maar als ze niet eens de moeite nemen om dealers via de dealers nieuwsbrief uit te nodigen, dan schiet het niet op.

 

CDS ging gewoon bij de winkels langs waarvan ze graag wilde dat ze dealer zouden worden, dat schiet tenminste op, nou ja, als ze dealer wilden worden. :)

 

Ik zie het al helemaal voor me, Joyne is dealers aan het checken geweest via Googlemaps, tja, niet elke dealer staat op het verkooppunt geregistreerd, dat schiet dus heerlijk op. :D

 

Er zijn zelfs heel goede satelliethandelaren die het naast hun werk doen, goede gedegen informatie geven tegen concurrerende prijzen. Die prijzen staan niet op het internet, eerst mailen, dan bellen en dan krijg je netjes de informatie met een e-mail terug.

Wat een slap gelul, wat weet jij nu wat er gebeurt.

Wij weten wel dat jij geen dealer bent.

Dus geen uitnodiging.

Ik heb zelf al meer dan 1200 adressen in mijn adresboek, en ook van installateurs zonder winkel. Iemand welke het naast zijn ander werk doet is geen dealer, dat is een beunhaas of hij moet ingeschreven staan.

we hebben we ook nog de adressen van Astra en CD.

De belangrijkste zijn allemaal per mail uitgenodigd, dan zijn er ook nog welke de moeite niet willen doen om te komen.

Daarnaast kunnen die allemaal niet eens binnen.

Morgen is nog een extra dag en volgende week is er een dag voor de Belgen en welke vandaag niet konden of de afstand te ver vonden.

Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...