Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het is dan ook een module met een ingebouwde "ship". Dat kost natuurlijk wat.

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt wel alsof al die sportzenders zeggen dat iedereen sport kijkt, dat lijkt mij nogal voorbarig, net als ik zou zeggen, iedereen kijkt films.

 

 

Het zou maar zo kunnen zijn dat alleen een zender als Fox al meer abonnees heeft dan CDS. Bij Fox ligt het in de orde van grootte van rond de 500.000 abonnementen via de diverse aanbieders. Op zich is dat niet heel vreemd als je gaat kijken naar de prijzen van een kaartje om in het stadion te komen en de (bijna) onmogelijkheid om een uitwedstrijd te bezoeken. Dan is Fox voor heel veel mensen een uitkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou maar zo kunnen zijn dat alleen een zender als Fox al meer abonnees heeft dan CDS. Bij Fox ligt het in de orde van grootte van rond de 500.000 abonnementen via de diverse aanbieders. Op zich is dat niet heel vreemd als je gaat kijken naar de prijzen van een kaartje om in het stadion te komen en de (bijna) onmogelijkheid om een uitwedstrijd te bezoeken. Dan is Fox voor heel veel mensen een uitkomst.

 

Ik kan die stelling ook andersom keren, wat kost een paar keer naar de film gaan?

 

Hoeveel abonnees hebben al die filmzenders bij elkaar?

 

1 goede filmzender kan in diverse talen uitgezonden worden zodat ze in de eenvoudigste pakketten van diverse aanbieders kunnen worden opgenomen, hoeft het ook niets extra's te kosten.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan die stelling ook andersom keren, wat kost een paar keer naar de film gaan?

 

Hoeveel abonnees hebben al die filmzenders bij elkaar?

 

1 goede filmzender kan in diverse talen uitgezonden worden zodat ze in de eenvoudigste pakketten van diverse aanbieders kunnen worden opgenomen, hoeft het ook niets extra's te kosten.

Waardoor het duurder word want ze moeten voor al die landen de uitzendrechten betalen...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je die?

Kabeltje87 schreef op 26 Jun 2017 - 15:23:

.Ik doe het al 10 jaar met dezelfde GSM.

Vraagje: Kun je nog wel gewoon bellen met die nieuwerwetse dingen?

 

Opnemen lukt in ieder geval.

 

Je kan dus altijd opnemen met je telefoon toch?

Op elke frequentie welke gebruikt wordt.

G3-G4.

 

Opnemen kan je toch op 2 manieren lezen.

I vond hem goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waardoor het duurder word want ze moeten voor al die landen de uitzendrechten betalen...

 

Ten eerste zit het beide achter de codeernorm, dus dat valt wel mee.

 

Ten tweede, voor sport betaal je niet de hoofdprijs?!

 

Ze hebben ooit Sport7 door ieders strot via de kabelmaatschappijen proberen te drukken, alle aansluitingen 1 gulden extra betalen, het feest is ergens in de grote oceaan beland, wat waren veel mensen verschrikkelijk kwaad.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog altijd geen Joyne :) Vandaag zouden de prijzen bekend worden ook dit niet gebeurd, ik ziet enkel een neus steeds langer worden :)

 

Misschien dat als ze een jaartal erbij zetten het duidelijker wordt ;)

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mijn satelliet dealer is nog niets te koop van Joyne.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...