Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

De prijs van die modules is blijkbaar gekopieerd van CD/TVV, mijn inziens veel te duur, iets van max 69 € zou beter zijn, in verband met de lancering en het aantrekken van klanten en overstappers moet men hier aandacht aan geven.

 

En bv ik koop 1 module voor een hoofdabonnement, dan de volgende 3 aan een voordeel tarief, niemand zit eigenlijk te wachten op deze dingen met al hun beperkingen, om ze toch kwijt te raken graag een inspanning.

 

Een Multiroom pakket zou ook welkom zijn.

 

Wat doet SKY UK

 

  • You can watch different Sky channels on different TVs at the same time. All the channels you subscribe to are available on all Sky boxes, and you can have four Sky+HD boxes or eight Sky Multiscreen boxes running from the same dish.
  • Get Sky Go Extra at no added cost, and watch live TV or download on demand shows on up to four computers, mobiles or tablets (in line with your TV subscription).
aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

De prijs van die modules is blijkbaar gekopieerd van CD/TVV, mijn inziens veel te duur, iets van max 69 € zou beter zijn,

 

Natuurlijk, Joyne hoeft helemaal geen winst maken, toch?

 

Heeft Sky UK wel ooit modules? Dacht het niet, en dan gaat je vergelijking mank.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is helemaal geen vergelijking, als je de prijzen van CD als maatstaf gaat nemen dan gaat het pas mank.

 

SKY heeft wel modules gehad ( er staan er te koop op ***geen-reclame***) , tegen dat Joyne winst gaat maken hebben we wel wat verjaardagen achter de rug.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tegen dat Joyne winst gaat maken hebben we wel wat verjaardagen achter de rug.

Dan moet jij toch begrijpen dat er geld verdiend moet worden door Joyne om de zaak aan de loop te krijgen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik snap best dat er geld verdiend moet worden, daar op zich is niets mis mee. Alleen snap ik de prijs stelling van 99 euro voor een ci module niet zo goed. Een iptv abonnement kost me ongeveer 20 euro / mnd, en dat is het dan. Settop box krijg je erbij en kijken maar. tweede box nodig? 5 euro /mnd extra. Als je die kosten afzet tegen wat je kwijt bent voor satelliet tv, dan moet je aardig je knip open trekken alvorens je beeld hebt. Tuurlijk zijn het eenmalige kosten, maar het is wel een hoge drempel.

 

Ik heb van mijn isp een router in bruikleen gekregen, waarom kan dat ook niet met CI modules? Dan heb je ook geen hoge instap kosten en zullen potentiele klanten eerder geneigd zijn om over te stappen.

 

Ik wens Joyne veel succes, ik houd het wel bij fta kijken in combinatie met netflix.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in wiz. Ik zou er het zelf voor over hebben 50€ borg te betalen, die je terug krijgt als je die in goede staat terug inlevert.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne is te duur punt, als je goed gaat rekenen ben je als vaste kijker minder af voor minder zenders en ook zenders die zwaar pulp zijn. Leuk voor iemand met een camper die geld in overvloede heeft maar meer ook niet. Ook deze zit niet te wachten op een soort van maandelijks extra duur kijken. Schotel zou plezier moeten zijn maar het internet met zijn vele IPTV aanbiedingen die veel goedkoper zijn blijven dus 100% lonken, met een beetje internet snelheid ben je dan op vakantie dan ook stukken voordeliger uit.

 

Ik heb nu al 10x goed gekeken en ziet Joyne nog steeds als gewoon een second provider, dit allemaal vanuit het oogpunt van een vaste kijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik nou benieuwd naar ben is wat voor techniek ze werkelijk gaan gebruiken, ik bedoel niet de codering, maar de uitzendtechniek, dan zal er duidelijk worden wat Joyne aan footprint in werkelijkheid te bereiken is.

 

Plaatjes zijn leuk, maar de praktijk is waar het om draait.

 

Welke zenders gaan ze aanbieden en hoeveel?

 

Dan zal Joyne een flinke investeerder achter de hand moeten hebben, want voor je de algemene consument over hebt, ben je zo 2 jaar verder. Inkomsten zijn nog geen winst, want ze zullen eerst moeten zaaien, voor ze kunnen oosten, dat lukt niet in 2 jaar, ik denk eerder aan 5 jaar, zeker als Canaldigitaal de concurrentie aan gaat.

 

Een extra module kost naast € 99,-, € 5,- per maand en 30 euro per jaar? Een maximum van 4 extra modules, daar kan Canaldigitaal flink last van krijgen, want die gaat niet verder dan 2 extra modules a € 9,50 per module per maand, maar wat vraagt Joyne voor de een extra module per maand € 5,-, maar moet per extra module dan ook nog € 30,- per jaar betaald worden, naast de hoofdmodule waar naast de aanschafkosten (€ 99,-), het abonnement (€ ??,??) en de jaarlijkse kosten moeten worden betaald (€ 30,-) ?

 

Ik heb het gevoel dat iemand heel snel winst probeert te maken, maar of de mogelijke klanten dat pikken, het lijkt mij sterk, echter de tijd zal het leren.

 

Joyne is te duur punt

 

Als Joyne de klanten op kosten gaan jagen, dan zeer zeker.

 

Voor mijn gevoel, gladde praatjes en snel winst willen maken, ik ben benieuwd wat de dealers voor zo'n praatje en verkoop van zo'n module betaald krijgen.

 

Eerst maar eens signaal zien, want tot nu toe zijn het alleen maar gladde praatjes waarbij een beetje kritiek al op de kast gezeten wordt.

 

 

Microsoft heeft met Windows toch een betere strategie, zo ook Apple met iPhone en Samsung met hun Galaxy 7 die inmiddels naar 8 is gegaan wegens een slechte naam door de accu van type 7, men maakt klanten zo nieuwsgierig, gek is een beter woord, dat men voor de deuren van de diverse winkels liggen om het nieuwste van het nieuwste in handen te krijgen, sorry, kopen, de kinderziektes worden daarna wel opgelost tot in den treuren, maar blijkbaar werkt dat wel bij een bepaalde groep mensen, want anders hoor je er niet bij.

 

Ik heb mobiele telefoons in gebruik van meer dan 10 jaar oud, maar hoef ze met de originele accu slechts 1 maal per 1 a 2 weken op te laden, ieder nadeel heeft zo ook z'n voordeel.

 

Mijn nieuwste telefoon is 5 jaar oud, komt net uit de doos, doet wat tie moet doen, zou smart moeten zijn, maar gebruik ik dat, deze trekt het wel een halve week en zit op Windows 7.8, een probleem als ik watsapp wil gebruiken, want die ondersteunt het sinds begin dit jaar het niet meer, dan neem ik toch een soort gelijk programma die wel wilt draaien.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb het gevoel dat iemand heel snel winst probeert te maken, maar of de mogelijke klanten dat pikken, het lijkt mij sterk, echter de tijd zal het leren.

 

 

Als Joyne de klanten op kosten gaan jagen, dan zeer zeker.

 

Voor mijn gevoel, gladde praatjes en snel winst willen maken, ik ben benieuwd wat de dealers voor zo'n praatje en verkoop van zo'n module betaald krijgen.

 

Eerst maar eens signaal zien, want tot nu toe zijn het alleen maar gladde praatjes waarbij een beetje kritiek al op de kast gezeten wordt.

 

Probeer je ons te hersenspoelen?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je ons te hersenspoelen?

 

.... natuurlijk, met "gladde praatjes"  :P

  • Like 1

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niet tot de doelgroep behoort, waarom dan kritiek op aanbod en prijsstelling? Beetje vreemde discussie.

 

Dit vind ik pas een vreemde reactie. Door dit soort reacties eigen jezelf wel heel veel toe, in mijn optiek overigens heel onterecht. En in mijn beleving een erg enge karaktereigenschap.

 

Mensen die nu niet tot de doelgroep horen door aanbod, prijsstelling, voorwaarden etc. Kunnen bij wijziging wel tot de doelgroep gaan behoren. Dus lijkt mij hun commentaar wel degelijk van belang. Iedere vorm van kritiek/commentaar/reactie kan voor de exploitant informatie opleveren welk van nut kan zijn bij het bepalen van zijn/haar strategie. Dat is aan degene om daar over te beslissen. Ook voor derden kan die informatie van belang zijn. Met zo'n uitlating doe je niet alleen de geadresseerde tekort maar meer personen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik nou benieuwd naar ben is wat voor techniek ze werkelijk gaan gebruiken, ik bedoel niet de codering, maar de uitzendtechniek, dan zal er duidelijk worden wat Joyne aan footprint in werkelijkheid te bereiken is.

 

Plaatjes zijn leuk, maar de praktijk is waar het om draait.

 

Welke zenders gaan ze aanbieden en hoeveel?

 

Dan zal Joyne een flinke investeerder achter de hand moeten hebben, want voor je de algemene consument over hebt, ben je zo 2 jaar verder. Inkomsten zijn nog geen winst, want ze zullen eerst moeten zaaien, voor ze kunnen oosten, dat lukt niet in 2 jaar, ik denk eerder aan 5 jaar, zeker als Canaldigitaal de concurrentie aan gaat.

 

Een extra module kost naast € 99,-, € 5,- per maand en 30 euro per jaar? Een maximum van 4 extra modules, daar kan Canaldigitaal flink last van krijgen, want die gaat niet verder dan 2 extra modules a € 9,50 per module per maand, maar wat vraagt Joyne voor de een extra module per maand € 5,-, maar moet per extra module dan ook nog € 30,- per jaar betaald worden, naast de hoofdmodule waar naast de aanschafkosten (€ 99,-), het abonnement (€ ??,??) en de jaarlijkse kosten moeten worden betaald (€ 30,-) ?

 

Ik heb het gevoel dat iemand heel snel winst probeert te maken, maar of de mogelijke klanten dat pikken, het lijkt mij sterk, echter de tijd zal het leren.

 

 

Als Joyne de klanten op kosten gaan jagen, dan zeer zeker.

 

Voor mijn gevoel, gladde praatjes en snel winst willen maken, ik ben benieuwd wat de dealers voor zo'n praatje en verkoop van zo'n module betaald krijgen.

 

Eerst maar eens signaal zien, want tot nu toe zijn het alleen maar gladde praatjes waarbij een beetje kritiek al op de kast gezeten wordt.

 

 

Microsoft heeft met Windows toch een betere strategie, zo ook Apple met iPhone en Samsung met hun Galaxy 7 die inmiddels naar 8 is gegaan wegens een slechte naam door de accu van type 7, men maakt klanten zo nieuwsgierig, gek is een beter woord, dat men voor de deuren van de diverse winkels liggen om het nieuwste van het nieuwste in handen te krijgen, sorry, kopen, de kinderziektes worden daarna wel opgelost tot in den treuren, maar blijkbaar werkt dat wel bij een bepaalde groep mensen, want anders hoor je er niet bij.

 

Ik heb mobiele telefoons in gebruik van meer dan 10 jaar oud, maar hoef ze met de originele accu slechts 1 maal per 1 a 2 weken op te laden, ieder nadeel heeft zo ook z'n voordeel.

 

Mijn nieuwste telefoon is 5 jaar oud, komt net uit de doos, doet wat tie moet doen, zou smart moeten zijn, maar gebruik ik dat, deze trekt het wel een halve week en zit op Windows 7.8, een probleem als ik watsapp wil gebruiken, want die ondersteunt het sinds begin dit jaar het niet meer, dan neem ik toch een soort gelijk programma die wel wilt draaien.

 

ilseoffline...ik heb het al vaker gezegd. Jij zou met Sverige moeten gaan samenwonen. Jullie passen perfect bij elkaar.

 

Trouwens, het hele internet..daar ben ik altijd al tegen geweest. Het zet zich toch niet door.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...