Ga naar inhoud


Knoop doorgehakt: Joyne wordt definitief concurrent van CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

.Ik doe het al 10 jaar met dezelfde GSM. 

Vraagje:  Kun je nog wel gewoon bellen met die nieuwerwetse dingen?

 

Opnemen lukt in ieder geval.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


@commentaar

 

Ook namens mij een hele fijne vacantie toegewenst!

Ik zal je postings missen!

 

Heel veel groeten,

D-box

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat @commentaar tijdens zijn vakantie nog wel wat van zich laat horen.

Hij zou de frequenties nog doorgeven en de twee dagen dat de zenders ongecodeerd zijn, anders kan ik in Spanje niet testen hoe de ontvangst en de beeldkwaliteit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne kan sowieso het gehele pakket van Fox Sports gaan aanbieden tegen een lagere prijs dan CDS, omdat die laatste nog een lopend contract heeft met Fox. Daarnaast (als ik google op Joyne) geeft de eerste hit aan dat ze ook internet gaan aanbieden. Lijkt me stug, maar voor wat het waard is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne kan sowieso het gehele pakket van Fox Sports gaan aanbieden tegen een lagere prijs dan CDS, omdat die laatste nog een lopend contract heeft met Fox. Daarnaast (als ik google op Joyne) geeft de eerste hit aan dat ze ook internet gaan aanbieden. Lijkt me stug, maar voor wat het waard is ;)

Ja, maar in wiens voordeel dat is, is nog onduidelijk: Fox Sports is niet gratis en lang, lang niet iedereen is dol op voetbal. Dat oude contract geeft Canal Digitaal meer mogelijkheden om met de abonnementsprijs te spelen of alternatieve zenders aan te bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik begrepen heb mag CDS volgens het contract nu alleen Fox 1 t/m 3 aanbieden en Joyne de andere zenders ook. Maar CDS zou natuurlijk een hernieuwd (volledig) contract met Fox kunnen afsluiten. Of je nu wel of niet overstapt naar Joyne, CDS zal nu ook echt naar het eigen aanbod moeten gaan kijken om het verlies te beperken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel alsof al die sportzenders zeggen dat iedereen sport kijkt, dat lijkt mij nogal voorbarig, net als ik zou zeggen, iedereen kijkt films.

 

Ik ben absoluut geen fan van sport op TV, dus mij trekken ze daar niet mee, of het nou van CDS, Joyne, of op welke andere aanbieder dan ook, het boeit mij niet om er naar te kijken, het te doen is een ander verhaal, maar dan eerder voor mijn gezondheid.

 

Films trekken mij wel., niet iedere film, wat dat betreft ben houdt ik het meest van actie gecombineerd met comedy, maar een vriend is volledig starwars fan, dus je kan wel raden waar hij van houdt.

 

Een pakket aanbieder zal het nooit volledig iemand naar de zin kunnen maken, daar zijn nu diverse aanbieders van aan het wakker worden en dan ontstaat zelf bepalen wat je wilt zien en wanneer je het wilt zien.

 

Joyne is een concurrent van CDS, maar ook van de vaste diverse kabel/ADSL/Glas aanbieders, alleen financieel waarschijnlijk veel minder interessant als het om combinatie pakketten gaat.

 

Als het vandaag dealer dag was, dan blijft het nu toch wel angstvallig stil.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat @commentaar tijdens zijn vakantie nog wel wat van zich laat horen.

Hij zou de frequenties nog doorgeven en de twee dagen dat de zenders ongecodeerd zijn, anders kan ik in Spanje niet testen hoe de ontvangst en de beeldkwaliteit is.

Ze blijven wel langer ongecodeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ook even reageren. De smartkaarten, hebben het altijd goed gedaan, zelfs van in de analoge tijd. Het enigste, dat ik soms meemaakte, was, dat de beschermfolie van de betreffende kaart loskwam. Ik heb enkel kaarten gebroken, door er zelf mee te experimenteren destijds.

Zolang je één module gebruikt, is er geen probleem, en ikzelf heb nog nooit een tang nodig gehad om een kaart eruit te halen.

Het is wel een spijtig concept van veel fabrikanten, om de 2 ci sloten zodanig te monteren, dat ze tegen elkaar zitten, en 2 modules geven helaas probleem. Fabrikanten, moesten minstens 2 cm tussen de ci sleuven gelaten hebben voor de koeling.

En wat betreft de geïntegreerde kaart. Wie zegt, dat joyne hetzelfde doet zoals cd met hun orca module. die zogenaamde chip, die de rechten regelt en etc, kan gewoon op de print gesoldeerd zijn, waardoor geen contacten zijn, die problemen kunnen veroorzaken.

Uit foto's, die hier te zien zijn, zie ik zelf geen sleuf zoals die orca's van M7, maar een gesloten module.

Misschien zijn ze wel veel beter ontworpen, dan die van M7. Maar er komt wel mogelijks een probleem, als je een orca en conax tezamen wil gebruiken. Of één of ander persoon, kan misschien iets maken, dat één der modulen buiten de ontvanger komt, waardoor ze niet tegen elkaar steken.

En zouden ze het tooway systeem voor internet verhuren? Als de prijs interessant is om te huren, dan zeg ik TVV all in one op, en neem ik joyne all in one en internet via satelliet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En belofte maakt schuld. hier de betreffende foto van die dealer die liegt, maar de juiste personen zullen hem wel aanspreken. Bepaalde delen zijn gewist, vanwege boardregels. Als de foto ontoelaatbaar is, vraag ik de mods hem te verwijderen.

post-40019-0-94772600-1498503201_thumb.jpg

Als hij zijn site niet aanpast, zullen veel van zijn klanten zich bedrogen voelen, en niet te best voor joyne.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor die prijs, kan ik mij niet voorstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...