Ga naar inhoud


Roger Moore ( James Bond ) overleden


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Voormalig Bond-acteur Roger Moore is in Zwitserland op 89-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van kanker. Dat melden zijn kinderen via een brief op zijn officiële Twitter-account.

 

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170523_02895469?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

 

R.I.P.   007........

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je gelijk in Sjaak(K);

 

Ik kende hem voornamelijk van The Saint.

 

GOD hebbe zijn ziel.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Truus0007

Ik ben het helemaal met je eens.

 

Ik weet niet hoelang hij ziek is geweest; ik hoop dat hij niet teveel geleden heeft (dus niet teveel pijn heeft gehad).

 

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een groot acteur is helaas heen gegaan. Rest in peace sir Roger. Vele afleveringen van the Saint gezien en Ivanhoe en Persuaders, en natuurlijk James Bond.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn mening de beste Bond,een geweldig acteur!

R.I.P. Roger Moore!

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond hem ook een geweldig acteur, en ja ook al vanaf Ivanhoe dat ik als kind van de BRT kende. Vandaar dat ik nogal verbaasd was dat de gemiddelde Amerikaan daar heel anders over dacht toen ik daar woonde. Die zagen Tony Curtiss als de grote acteur in de tv serie waarin hij samen met Moore speelde en deden niet zo gek veel meer dan Roger als medespeler tolereren. Heel vreemd, geeft je toch weer een beetje dat gevoel om een Europese smaak in Amerika te hebben hoewel ik me normaliter toch niet automatisch met Britten identificeer. Ik heb altijd enorm van Roger Moore genoten, veel meer nog in de tv-series waarin hij speelde dan in de James Bond films die mij door alle geweld en herrie altijd een stuk minder boeiden. Ik vond hem op een bepaalde manier wel een beetje passen bij een andere acteur in die tijd, Robert Wagner. De hoofdpersoon in "It takes a thief", een serie die in Nederland liep onder de titel "De dief van Washington". Nu zijn die dingen wellicht niet meer om aan te zien maar ik heb er destijds enorm van genoten.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...