Ga naar inhoud


Gaat zender vivid op 19° astra 1 niet meer voor heractivatie kaart?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

omdat ik enkel astra 1 heb op 19°, moet ik om de zoveel tijd mijn kaart heractiveren, omdat vh-1 classics

de kaart niet update.

Daarom zette ik de ontvanger op vivid, en vroeg een heractivatie aan.

Als ik 20 minuten later terug ging naar vh-1 classics had ik terug beeld.

Vandaag lukt me dat niet meer.

Kan men zijn kaart niet meer heractiveren op de astra 19° satelliet?

Indien ja, welke zender(s) graag.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

omdat ik enkel astra 1 heb op 19°, moet ik om de zoveel tijd mijn kaart heractiveren, omdat vh-1 classics

de kaart niet update.

Daarom zette ik de ontvanger op vivid, en vroeg een heractivatie aan.

Als ik 20 minuten later terug ging naar vh-1 classics had ik terug beeld.

Vandaag lukt me dat niet meer.

Kan men zijn kaart niet meer heractiveren op de astra 19° satelliet?

Indien ja, welke zender(s) graag.

het word hoog tijd dat je een andere schotel plaatst met motor of met 4 lnb's

dan kan je de kaart fatsoenlijk updaten 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet daar wel de toestemming voor krijgen. En een selfsat hd30 is te klein voor 23 graden

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dan heb je wel pech in dit geval

of je kan dit nog proberen 

Nostalgie radio 

19.2°E action_collapse.gif Astra 1L 12515.25 H 105 Astra 1L DVB-S QPSK 22000 5/6 M7 Group

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk je alleen VH1?

https://www.mtv-unlimited.de

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips.

Zal nostalgie proberen.

Mijn ouders hebben astra 3 inderdaad, maar die wonen 24 km ver, en ik heb enkel een scooter ter verplaatsing.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips.

Zal nostalgie proberen.

Mijn ouders hebben astra 3 inderdaad, maar die wonen 24 km ver, en ik heb enkel een scooter ter verplaatsing.

ik heb ook een scooter leuk he 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op nostalgie en een telefoontje naar canal digitaal en opgelost.

Blijkbaar zijn hun heractivaties die ze sturen toch anders dan die op de site?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus langs daar komt er ook een update binnen ?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar wel, ondanks deze dezelfde frequentie is als vivid.

Daarom denk ik, dat het heractivatie signaal dat ze via de klantendienst sturen anders is dan op de site.

Off toppic, hetzelfde ook nog tegengekomen met tvv

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of canal digitaal in hun systeem iets gewijzigd heeft de laatste week?

Of het moet die nieuwe ontvanger zijn.

Want alweer is de kaart opgehouden met werken.

Maar waarom zou deze ontvanger niet het nodige doen naar de kaart, en de mini ariva die ouder is wel?

Met de mini ariva deed mijn kaart het ongeveer 2 maanden met een heractivatie.

Ze gaan het op de heupen krijgen bij cd, als ik alle dagen ga moeten bellen.

Wie kan mij tips geven?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het activeren van de geldigheidsdatum werk alleen op een transponder die van M7 is. De transponder waar o.a. vh-1 classics op zit en Mezzo zijn geen transponders van M7. Daar wordt de geldigheidsdatum dus niet bijgewerkt.
Wel op de zender Hustler TV op transponder 12515H op de Astra 19,2. Dat is wel een transponder van M7.
Deze transponder zal nog lange tijd door M7 gebruikt worden want via deze transponder worden ook de zenderlijsten bijgewerkt. Dat kan ook via de Astra 23,5 maar de meeste satellietontvangers kunnen de zenderlijst alleen via de Astra 19,2 bijwerken en niet via de Astra 23,5.
Dus sattv4iedereen, gewoon af en toe Hustler een half uur opzetten.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt sprietje, maar de datum is het probleem niet.

Volgens mij is het een andere key, die niet in mijn kaart toekomt en geen beeld.

Maar de vragen zijn:

1: dat de ariva 253 combo niet zijn werk zoals de mini ariva?

2: wijzigd canal digitaal voor een of andere reden sneller zijn keys?

Ik zal die kaart aan de praat proberen te krijgen en ze in de combo gebruiken met de m7 witte module, en kijken of er een verschil is.

Indien het resultaat negatief is, zal ik die kaart opzeggen.

Wat is me dat eigenlijk? Tijdens het schrijven weer beeld. Een bug in die 253combo?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...