Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik schrijf toch: weinig.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Canaldigitaal is ook de provider, die zegt dat ze gedwongen zijn deze maatregel uit te voeren omdat ze anders geen Foxsport meer mochten doorgeven.

 

Ze geven verder ook aan dat je, wanneer je niet akkoord gaat, kan bellen voor een abonnement zonder voetbal, en daar maak ik gebruik van.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abonnement zonder voetbal kan.

Maar dan neem je denk ik ook afscheid van andere zenders waar je wellicht wel naar keek.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een zender verdwijnt dan, History HD.

Maar de programma;s daarvan zijn ook voor een groot deel fta bij N24 en DMAX te volgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is het basispakket dan in prijs verhoogd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt bij een klacht van de 3 euro verhoging een 2 euro korting met een verlenging van je contract voor 2 jaar om daarna alsnog de 3 euro verhoging te betalen plus misschien dan nog meer.

 

Je krijgt dus eigenlijk NIETS. Je kunt dus downgraden naar BasisHD om dit op te lossen maar voor hoelang? CDS is de weg kwijt en de klant is gewoon geen koning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet is die ophoging wel een gedeelte ook de oorzaak van de Discovery deal en probeerde cd dat op deze manier weer een beetje recht te trekken, maar of dat gaat lukken, vraag ik me af

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat CanalDigitaal zich nog wel eens achter de oren krabbelt met hun besluit om het familieabonnement met €3,-/maand te verhogen omdat de voetbalzender FOX Sports Eredivisie erbij komt.

Als ik de reacties op het CanalDigitaal forum en vooral ook zie hoe in mijn vrienden en kennissenkring gereageerd wordt door massaal het familiepakket te downgraden naar het basispakket, gaat CanalDigitaal een enorme berg aan inkomsten mislopen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind ook dat ze het als los pakket hadden moeten houde voor 7,50 net zoals KPN en vele andere en als dat niet rendabel was geweest, het contract niet moeten tekenen. Want 14,95 voor die 2 extra kanalen betalen doet niemand lijkt mij

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn buurman had de mail gemist, en is toch nog even gaan zoeken.

Vanmiddag gebeld en ook terug naar het basis pakket.

 

Bij de helpdesk doet men geen enkele moeite meer een weerwoord te vinden.

 

Dit was een stap te ver voor het Canaldigiaal management.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...