Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

En ik ben over naar ziggo standaard.

Geen aansluitkosten of andere éénmalige kosten.

Daar kan CD nog een puntje aan zuigen!

 

Bij Ziggo betaal je voor het 'gratis' Ziggo sportkanaal.(daar was die prijsverhoging voor.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziggo standaard is zo gek nog niet.

1 en en 3 in HD en de rest gewoon SD.

In je hele huis.

Je bedoelt Ziggo Kabel TV.

Daar zit inderdaad helemaal geen verplichte box bij.

HD kan je kijken via de app en een Chromecast.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de vergelijking met Ziggo al jaren krom het is geen satelliet provider en heeft ook niet die bereikbaarheid. Meeste satelliet kijkers bevinden zich buiten Nederland en hebben geen moer aan verhalen over Ziggo want ze kunnen nooit overstappen. En zeg nu niet Joyne want die heeft duidelijk staan dat je geen lid kunt worden zonder Nederlandse bankrekening, daarnaast zijn de prijzen ook te hoog. Krtom het is allemaal 1 pot nat en kun je beter gewoon alles opzeggen en gewoon online verder gaan met goedkopere alternatieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cees schreef op 1 aug.:

Canaldigitaal biedt 2 opties wanneer je ze belt en protesteert.

1: Voetbal blijft, je krijgt dan 2 Euro per maand korting op de prijsverhoging van 3 Euro.

Ja maar dit is niet het hele verhaal.
Je moet een nieuw contract afsluiten.
Dit kun je voor 12 maanden doen of voor 24 maanden. Je zit dus weer 12 of 24 maanden aan CanalDigitaal vast en na die periode wordt het alsnog met €2,- verhoogd.
En dit is denk ik nog buiten andere zaken want misschien had je al wel een korting van €2,- wegens het ongevraagd ontvangen van alle HD-zenders een paar jaar geleden waar je niet om gevraagd had.
Mogelijk verdwijnt ook de lagere prijs van een extra kaart die tegenwoordig €9,50 kost en waar je nog steeds maar €5,50 voor betaald, je gaat immers een nieuw contract aan en dan lijkt het me logisch dat verworven rechten niet meer meetellen.

In ieder geval heb je tot 1 okt. de tijd om een en ander bij CanalDigitaal te regelen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de zenderlijst van 1 augustus, zijn dit de kanalen die je gaat missen by een aanpassing van FamilieHD naar basis HD:

 

30 FOX Sports 1 HD Eredivisie 36 EDGEsport HD 39 Duck TV 40 Jim Jam 42 Cartoon Network 43 Boomerang 46 Travel Channel HD 48 Animal Planet 49 History HD 50 ID 51 RTL Crime 53 Mezzo HD 55 ONS 56 NPO Sport 57 NPO ZappXtra/NPO Best 59 the QYOU HD 60 Fine Living HD 61 RTL Telekids 63 RTL Lounge 65 Food Network HD 74 AT5 91 Outdoor Channel HD

 

CD kan mijn telefoontje verwachten; het gaat om het principe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De enige die ik zal missen is History HD, de rest heb ik nooit naar gekeken.

 

Maar mijn telefoontje hebben ze ook gehad, geen gedwongen voetbal belasting!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zitten dus ook de NPO kanalen bij waarvan de overheid wel vindt dat we er aan mee mogen betalen maar waarvoor we vervolgens weer moeten betalen om ze te mogen zien (niet alleen bij CD overigens maar bij alle pakketaanbieders).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan dit forum niet beter "zeikerds4all" worden genoemd? 

We hebben een fikse korting gehad voor het wegvallen van HBO, waar niemand naar keek en nu een kleine prijsverhoging voor fox sport..

Enfin... CD zal echt niet onder de indruk zijn van 10 abbo's minder, dus protesteer lekker een eind heen.

Wees dan consequent en gooi dan alle abbo's er uit, ook van andere aanbieders.

al die heisa om 3 euro, terwijl jullie honderden euro's aan apparatuur aanschaffen... beetje krom niet?

 "ja maar het gaat om het principe"... om je rot te lachen! :lol: :lol:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste DRZ,

 

Ik betaal al jaren prijsverhogingen zonder morren.

 

Maar dit is een bedrag waarvan ik lees dat dit naar de eredivisie voetbal clubs gaat.

Zeg maar een "voetbal belasting".

En die sponsoring is niet vrijwillig, maar afgeperst.

Aan die sponsoring wens ik niet mee te werken.

 

Verder krijgen klanten die een voetbal pakket hebben er een aantal zenders gratis bij, de wereld op zijn kop.

 

Sprietje omschreef het eerder als volgt:

 

Jarco Kriek zegt uit betrouwbare bronnen te weten dat slechts 7% van de abonnees een abonnement op Fox Sports heeft.
Dus 7% van de abonnees zijn bereid extra geld uit te geven voor Fox Sports.
En nu moeten wij met z'n allen €3,-/maand meer gaan betalen voor die 7% die echt belangstelling heeft voor voetbal.
Hier klopt echt geen bal van en dit kan CanalDigitaal naar de overige abonnees echt niet maken.

 

TVTotaal schreef eerder het volgende:

 

Omdat de live uitzendrechten van de Eredivisie in Nederland in bezit van één partij is, zien aanbieders zich genoodzaakt om akkoord met de nieuwe voorwaarden te gaan. Het Eredivisie voetbal is te belangrijk om FOX Sports uit het zenderaanbod te verwijderen. EMM stelt dat de extra inkomsten uit de nieuwe overeenkomsten nodig zijn om het Nederlands voetbal meer te ondersteunen. Deze inkomsten vloeien volgens EMM naar de voetbalclubs door.

 

Kijk, dat laatste is geen reguliere prijsverhoging, maar TV abonnees, die verplicht worden de salarissen van het eredivisie voetbal te betalen, en daar pas ik voor.

 

Ondertussen is er een Netflix abonnement aangeschaft.

 

Ik heb Canaldigitaal voorgesteld mij het familie pakket telaten behouden zonder voetbalzenders en zonder voetbal belasting van 3 euro per maand. (36 euro per jaar naar de eredivisie!)

Daar kon men niet aan voldoen.

Dit protest is niet tegen Canaldigitaal gericht, maar tegen de praktijken van EMM.

 

Daarom is downgraden naar het basis pakket op dit moment de enige oplossing.

Jij ziet dit anders, je goed recht, ik lach je daarom niet uit, dat je toegeeft aan chantage.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ceesv, natuurlijk heb je gelijk, maar deze "fox-voetbalterroristen" doen gewoon wat onze overheid ook al jaren doet met de belastingen op brandstof, en ga zo maar door.

Het is een Amerikaanse organisatie, had je iets anders verwacht?

Zij weten dat "wij" het allemaal maar gewoon slikken. Iedereen moppert, maar er gebeurt niets.

Hebben we het kwartje van Kok al terug?...om maar een voorbeeld te noemen.

 

Misschien moet de uplink maar eens gewoon platgelegd worden. Ik heb nog wel een Russische klystron liggen van 900 watt op 14.5Ghz, die moet toch wel te tunen zijn en in een schoteltje gericht kunnen worden?

 

Volgens mij zijn dit soort protesten effectiever dan de paar mensen die hun abbo uit protest opzeggen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met het verschil dat het opzeggen van een abo binnen de wet ligt en die klysteron opstarten dat niet is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk slopen uit protest maakt het allemaal goed? Ik ben boos even ruit ingooien bij iemand die er niets mee te maken heeft?

 

Gewoon opzeggen en ze het zelf laten uitzoeken is het beste en zelfs in het buitenland heb je met een goede VPN online gewoon een goedkoper alternatief. Het gaat CD goed maar wel zonder mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...