Ga naar inhoud


Nieuwe distributieovereenkomst: FOX Sports langer bij Canal Digitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

..tot zover het protest. :D

Echt, jullie weten hoe sinterklaas met een zaklamp genoemd word?

..juist een schijnheilige.

 

Ik durf te wedden dat de harde schreeuwers gewoon netjes betalen.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik kan slechts voor mijzelf spreken, maar hier is gedownscaled naar het basis pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een entertainment pakket en heb eerlijk gezegd geen idee of dit verhaal voor mij geld. Ik denk dat ik die drie euro wel zou accepteren, al kijk ik nooit sport.

Wellicht is het handig bij de europacup of zo.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De verwachting is dat het entertainment pakket binnenkort de prijsverhoging krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem is van dit geheel is dat dit pas het begin is. Nu Fox Sports er mee gaat wegkomen zullen andere zenders ook volgen.  Film1 wil ook graag voor 1 zender voor 5 euro per abonnee in het basis pakket en stel Kim Holland wil ook 4 euro hebben voor haar MvH zender. Nu heeft de ene een aanzienlijk betere onderhandelingspositie dat de andere maar ze zullen het allemaal proberen.

 

Een pakketten structuur is niks mis mee, je betaald altijd voor dingen die je misschien niet naar kijkt maar dat is 10-20 cent per zender. Nu gaan we een tijd tegemoet waarbij het uit de hand loopt.  En als het aan de content boeren ligt, zullen ze je dwingen 24/7 naar hun rommel te kijken en je per seconde laten betalen.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij zijn dit dus de nadelen van digitaal televisie kijken. Wie weet ook nog radio luisteren in de nabije toekomst. Analoge tijdperk was zo slecht nog niet, dan waren dit soort praktijken haast onmogelijk volgens mij. 

 

Echter betaalden we toen wel sowieso kijk en luistergeld. Ook voor zenders die we niet of nooit keken. Dus in zekere zin is dat dan hetzelfde. 

 

Persoonlijk vind ik het prima die extra zender met voetbal. Zodra die ook de grote toernooien gaan uitzenden, EK, WK bijvoorbeeld dan vind ik het nog gerechtvaardigd ook want dan blijven de NPO zenders er van verschoond. Is ook wat waard zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik het prima die extra zender met voetbal. Zodra die ook de grote toernooien gaan uitzenden, EK, WK bijvoorbeeld

dan vind ik het nog gerechtvaardigd ook want dan blijven de NPO zenders er van verschoond. Is ook wat waard zullen we maar zeggen.

 

Dat is de omgekeerde wereld. Zoiets als een valsspelende straatmuzikant geld geven om op te houden met spelen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, weet je, we betalen toch ook ongevraagd voor Discovery en vele andere zenders? Er zijn genoeg mensen die genoegen nemen met NPO en regionale zenders. Die konden destijds ook bekeken worden met enkel een smartcard. Die tijden zijn voorbij en ongevraagd sponsoren die categorie mensen ook de commerciëlen. Ik snap uiteraard de bezwaren van drie Euro extra en ook dat mensen er tegen verzetten. Het is echter helaas zo dat het slikken of stikken is. Ik maak me er persoonlijk niet druk om, het grote fta aanbod via Engeland en Duitsland vergoed een hele hoop hier. Is mij ook wat waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eerlijk zijn: is de nieuwe deal met Discovery dan zo transparant?

(En die vraag geldt even zeer voor de andere providers.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er weinig in de TV wereld transparant.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...