Ga naar inhoud


Stoffel gaat er tegenaan - F1 in Austin Tx dit weekend


moonchild

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


aha qualifying is nog gaande...?

 

Citaat

Note - penalised for use of additional power unit elements: Hulkenberg 20 places, Hartley 25 places, Vandoorne 5 places, Verstappen 15 places. Magnussen and Stroll each penalised 3 places for impeding another driver during qualifying.

 

Pleasant Street

Tim Buckley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ceesv . Ook even ingelogd bij de F1 site.  Stoffel start als 14° en Max als 17°.

En nu afwachten tot vanavond. ;)

 

 

ScreenShot613.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 19-10-2017 om 09:42 zei Sprietje:

De Formule 1 is dit weekeinde weer in heel Europa gratis te zien via de satelliet.
Op N-TV
vr. 16:55 - 18:30uur vrije training
Op RTL Duitsland
za. 23:15 - 00:15uur kwalificatie
zo. 20:10 - 21:00uur voorbeschouwing
zo. 21:00 - 22:45uur de race
zo. 22:45 - 23:15uur huldiging en hoogtepunten

Aan dit lijstje kan ook nog Channel 4 op Astra 2 toegevoegd worden.

In HD, zonder reclame onderbrekingen.

CD Fastscan #249?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was spannend. In de laatste ronde ging Max van positie 4 naar 3, een podiumplaats dus!!!

Misschien toch zo gek nog niet dat hij weer voor een paar jaar heeft bijgetekend bij Red Bull.

Wat nu. Max 5 sec. straf sec. dus geen podium plaats.

Vreemde situatie. Max zijn Red Bull auto staat wel bij het podium.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of Verstappen deze 5 seconden straf verdient heeft of niet kan ik niet over oordelen want ik heb het niet gezien.

Het is waarschijnlijk een overtrokken beslissing van steward Garry Connelly geweest.

Als ik een straf kreeg van mijn ouders toen ik nog klein was en ik had niets gedaan dan zei mijn vader altijd: "dat is dan voor de keren die je wel stout was en geen straf kreeg".  :D

 

Maar wat je dan niet gaat doen is voor de televisie de steward die hiervoor verantwoordelijk was, uitschelden voor mongool. Dat gaat bij mij en veel andere mensen echt in het verkeerde keelgat.

Mongolen zijn mensen met een geestelijke en/of een lichamelijke behindering en die ga je niet betrekken en kwetsen in een ongeschil of scheldpartij. Dit is uiterst beledigend voor mongolen, hun sociale omgeving en de steward.  It is just -not done-. :mad:

Als Verstappen nog een beetje karakter en ballen heeft, dan bied hij zijn verontschuldiging aan voor deze volkomen foute woordkeuze. Dan kan je kwaad zijn of niet maar dat laat je achterwege.

 

Citaat nu.nl:

"Het is een belachelijke beslissing, genomen door een mongool van een steward", foeterde hij bij Ziggo Sport. "Dit is belachelijk voor de sport."

 

 

aangepast door Drs. IJzerbout
schrijffout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niki Lauda niet eens met opgelegde straf voor Max Verstappen

 

De inhaalactie van Max Verstappen op Kimi Raikkonen houdt de gemoederen flink bezig. Niki Lauda, drievoudig wereldkampioen en mede-eigenaar van Mercedes, haalt hard uit naar de wedstrijdleiding. Hij vindt de straf van Max Verstappen een lachertje.

"Dit is de slechtste beslissing in de historie van de Formule 1. Max deed niets verkeerd."

"Het zijn Formule 1 coureurs en we rijden niet op een normale weg. Het is belachelijk en de sport wordt zo om zeep geholpen."

"Bij de volgende vergadering van de Strategy Group breng ik dit ter sprake. Dit kan gewoon niet, dit gaat te ver! Er was niets mis met zijn actie, het was een correcte inhaalactie."

"Charlie Whiting roept iedere keer dat er witte lijnen zijn en de coureurs daar niet overheen mogen. Waarom mag dat niet als je het wel mogelijk maakt? Zet er een muur neer als je dat wil voorkomen! Zo lang als er een normaal circuit is kan je daar gebruik van maken. Een witte lijn is geen limiet."

"Vorig jaar is dit gezamenlijk besloten en nu krijgen we deze straf. Ik vind het echt slecht."

 

Bron: racingnews365

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...