Ga naar inhoud


Stoffel gaat er tegenaan - F1 in Austin Tx dit weekend


moonchild

Aanbevolen berichten

Het syndroom van Down of trisomie-21[3] is een aangeboren afwijking die gepaard gaat met een verstandelijke beperking, typerende uitwendige kenmerken en bepaalde medische problemen, en die veroorzaakt wordt doordat het erfelijk materiaal van chromosoom 21 in drievoud voorkomt (in plaats van in tweevoud).

 

maxresdefault.jpg

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het enige wat me opviel dat de straf zeer snel werd uitgedeeld, normaal wordt er eerst een onderzoek gedaan, en na afloop van de huldiging had men altijd nog de 3de plaats van Verstappen kunnen afnemen, dan was de ophef nooit zo groot geweest.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei D.Quijote:

Het enige wat me opviel dat de straf zeer snel werd uitgedeeld, normaal wordt er eerst een onderzoek gedaan, en na afloop van de huldiging had men altijd nog de 3de plaats van Verstappen kunnen afnemen, dan was de ophef nooit zo groot geweest.

 

 

Kan mij vinden in uw verhaal, echter wel een opmerking van mij erbij.

En wel deze normaal gesproken duurd een straf even omdat het discutabel is wel of niet, dit echter is 100% duidelijk te zien alle 4 de wielen over de witte streep en tja dat mag dus niet.  Dus een straf geven kon snel. Ik ben dus duidelijk van mening dat het terecht is en een excuus aangaande zijn opmerking zou zeker op zijn plaats zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand vindt dat verstappen terecht 5 stafseconden moet krijgen omdat hij met alle vier de wielen over de witte streep is gereden, dan moet iedereen die tijdens de race met vier wielen over de witte streep is gereden  5 strafseconden krijgen anders is het willekeur.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Sprietje:

Als iemand vindt dat verstappen terecht 5 stafseconden moet krijgen omdat hij met alle vier de wielen over de witte streep is gereden, dan moet iedereen die tijdens de race met vier wielen over de witte streep is gereden  5 strafseconden krijgen anders is het willekeur.

 

 

Zoals ik al stelde het moment wanneer het is gebeurd is bepalend.

Als je door rood rijd en een bekeuring krijgt zeg je ook niet van er zijn er meer die het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zó sneu,

 

Vond het weer een geweldige race, heb er enorm van genoten.

Maar ik had toch wel heel erg met onze vriend te doen hoor.

Ik vond het verschrikkelijk sneu ! Rijd je zo’n mooie race, auto tip-top in orde en dan moet je je plek afstaan….

Rijd je zelfs op een mooie 2e plek, moet je Vettel voor laten gaan.

Ach, nou ja, zullen ze gedacht hebben. Er blijft altijd nog een mooie 3e plek voor hem over, een mooie plaats op het podium.

Maar nee, ook dat werd hem in de laatste ronde nog ontnomen. Zó sneu….

En kijk, dat vonden ze in Texas gelukkig ook. Dus hebben ze hem gewoon alsnog de 3e plek gegeven.

Mooi toch, is ‘ie toch nog blij, zullen ze gedacht hebben.

Maar nee, er was geen spoortje van blijdschap op zijn gezicht te zien. Sterker nog, hij leek zich wel te verstoppen, achter

z’n donkere zonnebril. En toen werd het pas écht sneu. Want op zo’n manier wil toch niemand op het podium staan.

Daar wil je staan als je er flink voor hebt geknokt. Als je bijv. ergens achteraan -- laten we zeggen, vanaf bijv. plaats 16 --  bent gestart.

Je dan vervolgens in het zweet werkt, een weg door het veld heen baant, en je steeds verder naar voren weet te komen.

En als je dan óók nog in de állerlaatste ronde, de állerlaatste kans grijpt om die felbegeerde 3e plek te pakken, dán hoor je op het podium te staan !

Arme Raikkonen, zó sneu… :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tonskidutch:

etc.

je reactie over de betekenis en de daarbij gekozen afbeelding is wel erg laag bij de gronds,

 

Was ook niet bedoeld voor bekrompen lui, wel voor mensen met Humor, alsook de Stewards.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier is men ondertussen ook met 4 wielen buiten de baan aan het rijden.

 

Daarom....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...