Ga naar inhoud


Stoffel gaat er tegenaan - F1 in Austin Tx dit weekend


moonchild

Aanbevolen berichten


De Formule 1 is dit weekeinde weer in heel Europa gratis te zien via de satelliet.
Op N-TV
vr. 16:55 - 18:30uur vrije training
Op RTL Duitsland
za. 23:15 - 00:15uur kwalificatie
zo. 20:10 - 21:00uur voorbeschouwing
zo. 21:00 - 22:45uur de race
zo. 22:45 - 23:15uur huldiging en hoogtepunten

 

En voor de liefhebbers nog een mooie kleurplaat van Stoffel de schildpad :D

stoffel de schilpad.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgend jaar krijgt de slak een V6 van Renault  onder zijn kap , terwijl de Honda motor verhuist naar het Toro Rosso team. :whistle:

 

Zullen dan even zien .

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan niet iets uitzenden wat er niet is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De tribuneplaatsen moeten ook verkocht worden!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Sjaak(k):

Wat te laat...kom op je nest uit IJzerbout je bent F1 fan of je bent het niet, Vettel heeft je steun maar al te hard nodig als ie weer niet uitvalt, misschien wordt hij nog wel kampioen dit jaar.traanschater.gif

 

Ik lig liever op mijn vriendin dan naar het F1 te kijken op dat tijdstip. Misschien kunnen we het combineren.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Ik lig liever op mijn vriendin dan naar het F1 te kijken op dat tijdstip. Misschien kunnen we het combineren.

 

Misschien even proberen op " zijn hondjes " Drs. Dan kunnen jullie allebei kijken.  :grin:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

 

Ik lig liever op mijn vriendin dan naar het F1 te kijken op dat tijdstip. Misschien kunnen we het combineren.

Alsof dat sneller gaat dan de F1:P

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...