Ga naar inhoud


Stoffel gaat er tegenaan - F1 in Austin Tx dit weekend


moonchild

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

En de Limburger.nl schrijft:

 

citaat: Verstappen heeft geen spijt van scheldwoord "mongool".

 

Jammer Verstappen, nu lig je er echt helemaal uit bij mij. Je bent een onopgevoede snotneus.

 

 

 

Zou jij op die leeftijd na zo'n debacle wel normaal hebben gereageerd, het woord dat hij gebruikt is niet juist maar na zo'n inhaalactie en de daaropvolgende beslissing van een stelletje Stuarts waarvan er een paar nog nooit een Formule 1 race hebben gereden, die de hele kwalificatie en race wagens buiten baan hebben zien rijden, daar voordeel uit hebben gehaald, daarvoor onbestraft blijven en dat Max dan voor de mooiste actie van de hele race een 5 seconden straf wordt toebedeeld, dan kan ik deze reactie op die leeftijd wel begrijpen, nogmaals het woord dat hij gebruikt om ze af te kraken is verkeerd.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is geen excuus hugogertie

Ik weet niet hoe ik gereageerd zou hebben en ik kan heel impulsief zijn.

Maar als je er uren later of een dag later nog geen spijt van hebt dan ben je gewoon een hark.

Ik had allang mijn excuses aangeboden mocht zoiets in een hitsig moment uit mijn mond gekomen zijn.

Als je op weg bent een sportsman van wereld formaat te worden dan laat je je zo niet kennen.

 

Voor wat ie de steward in kwestie uitscheld is nog tot daar aan toe maar mongolen zijn mensen met een behindering waarvoor ze niet zelf gekozen hebben.

Die zijn kwetsbaar en kunnen zich niet verdedigen.

Zwarte Piet mag niet en mensen voor mongool uitschelden mag dan wel?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

En de Limburger.nl schrijft:

 

citaat: Verstappen heeft geen spijt van scheldwoord "mongool".

 

Jammer Verstappen, nu lig je er echt helemaal uit bij mij. Je bent een onopgevoede snotneus.

 

 

 

 

Gelukkig sta je weer eens helemaal alleen Drs Ijzerbout.

 

Sport is emotie, maar daar snap jij totaal niets van. Met de inhaalactie was niets mis mee en zijn reaktie was terecht.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn simpele regels.

Max is van de baan gegaan en dat mag dus niet , hij heeft hier voordeel uitgehaald en is dus terecht gestraft.

tja en zijn domme uitspraak, niet nodig en kwetsend voor een groep mensen.

 

zie net het berichtje van kiekiek, ijzerbout staat niet alleen in  deze ben het helemaal met hem eens.

Max is een goede coureur maar dit soort uitspraken geeft wel enig idee van zijn nivo.

Ben overigens absoluut geen verstappen fan vader en zoon hebben iets wat mij tegenstaat.

 

aangepast door Guide
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei kiekiek:

 

Gelukkig sta je weer eens helemaal alleen Drs Ijzerbout.

 

Sport is emotie, maar daar snap jij totaal niets van. Met de inhaalactie was niets mis mee en zijn reaktie was terecht.

 

Totaal onprofessioneel. het kind Verstappen moet nog veel leren.

Trouwens, toch wel grappig jouw visie.

Als Vettel zijn tranen niet kan beheersen (door emoties zoals jij schrijft) word ie gelijk voor huilebalk uitgemaakt.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

En de Limburger.nl schrijft:

 

citaat: Verstappen heeft geen spijt van scheldwoord "mongool".

 

 

 

Ik heb het interview even bekeken, maar waar dat journalistje van de Limburger dit vandaan haalt is mij eerlijk gezegd een raadsel. Die vraag is hem helemaal niet gesteld. Misschien tijd om je mond te gaan spoelen voor je wat roeptoetert.

4 minuten geleden zei Guide:

Het zijn simpele regels.

Max is van de baan gegaan en dat mag dus niet , hij heeft hier voordeel uitgehaald en is dus terecht gestraft.

tja en zijn domme uitspraak, niet nodig en kwetsend voor een groep mensen.

 

 

Dan heb je de beelden niet gezien. Hij heeft daar even over de curve gereden en dat mag overal op welk circuit dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het interview even bekeken, maar waar dat journalistje van de Limburger dit vandaan haalt is mij eerlijk gezegd een raadsel. Die vraag is hem helemaal niet gesteld. Misschien tijd om je mond te gaan spoelen voor je wat roeptoetert.

 

Dan zal ik dit verhaal wel uit mijn duim gezogen hebben:

 

http://www.limburger.nl/cnt/dmf20171023_00049375/verstappen-heeft-geen-spijt-van-scheldwoord-mongool

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat

Het zijn simpele regels.

Max is van de baan gegaan en dat mag dus niet , hij heeft hier voordeel uitgehaald en is dus terecht gestraft.

 

Al die andere coureurs die ook van de baan zijn gegaan en daar voordeel uit hebben gehaald zijn niet bestraft, het hele weekend niet. Op vrijdag werd bekend dat de baanlimieten op deze baan niet gerespecteerd hoefden te worden, maar op zondag ineens wel en alleen voor Max?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

Ik heb het interview even bekeken, maar waar dat journalistje van de Limburger dit vandaan haalt is mij eerlijk gezegd een raadsel. Die vraag is hem helemaal niet gesteld. Misschien tijd om je mond te gaan spoelen voor je wat roeptoetert.

 

Dan zal ik dit verhaal wel uit mijn duim gezogen hebben:

 

http://www.limburger.nl/cnt/dmf20171023_00049375/verstappen-heeft-geen-spijt-van-scheldwoord-mongool

 

Die mongool van een journalist van de Limburger heeft het ongetwijfeld uit zijn duim gezogen ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei kiekiek:

 

Ik heb het interview even bekeken, maar waar dat journalistje van de Limburger dit vandaan haalt is mij eerlijk gezegd een raadsel. Die vraag is hem helemaal niet gesteld. Misschien tijd om je mond te gaan spoelen voor je wat roeptoetert.

 

Dan heb je de beelden niet gezien. Hij heeft daar even over de curve gereden en dat mag overal op welk circuit dan ook.

 

 

Hoe kun jij nou zeggen dat ik de beelden niet gezien heb?

 

Inmiddels heb ik ze wel tig keer gezien maar er veranderd steeds niet dat hij vol over de witte lijn gaat en dat mag alleen maar met maximaal 2 wielen en niet zoals max deed met alle 4 de wielen.

 

 

2 minuten geleden zei kiekiek:

U bent een roepende in de woestijn Drs. IJzerbout ;)

 

 

Jammer kiekiek dat je het niet kunt laten het op de man te spelen, het zegt meer over jou dan ijzerbout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was vooraf aan de race afgesproken dat de stewards zich niet teveel met incidenten op de baan zouden bemoeien, tenzij het écht gevaarlijk zou zijn. De inhaalakie was niet gevaarlijk, maar Max kreeg als enige wel een straf opgelegd. Meten met twee maten heet dat in Jip en Janneke taal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn helaas te vroeg overleden zwager had syndroom van Down. Geen mongool, dat woord gebruikten we niet voor hem, omdat het zelfs ook bij hem als een scheldwoord overkwam. Dus ik ben het zeer met drs. IJzerbout eens, dit soort woord gebruik je niet, en als je het in de hitte van de emotie doet, dan biedt je je excuus aan jegens de personen die je daarmee vast onbedoeld gekwetst hebt. 

Als jouw naaste familielid aan kanker is overleden ben je ook gekwetst als er scheldwoorden gebruikt worden met die zieke uitdrukking. 

En als je dat niet begrijp zegt dat meer over jezelf dan je wellicht zelf beseft. 

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...