Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ja, daar hebben meer bevolkingsgroepen last van, lange tenen.

Ik vind dat het wel nut heeft en energiebesparing staat bij mij dan niet op het lijstje.

 

Dus als je wat wil toevoegen aan deze jaarlijks terugkerende discussie geef dan op zijn minst wat argumenten. En dan niet dat het geen energie bespaart, of dat je de gebruiksaanwijzing van je wekker niet kan vinden, of dat je biologische klok 3 maanden van slag is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Psychosammie

Zoals zo vaak kom je weer af met achterhaalde info, het energie besparende effect is al lang achterhaald en tegenwoordig een fabeltje, dus stap eens uit het verleden en blijf bij de tijd en laat al die ouwe meuk achterwege, het begint echt te vervelen.

 

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/zondag-gaat-wintertijd-in-voor-de-laatste-keer~afd46f8e/

 

 

4 minuten geleden zei kiekiek:

 Ach ja, jij bent heel erg kortzichtig, oppervlakkig en een controlfreak. Leven en laten leven ;)

Je hebt het goed verwoord +100

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad ieder jaar weer hetzelfde, dat wel of niet zomer/wintertijd.

Ik wacht nu op de eerste die gaat posten over het wel of niet aanschaffen van zomer of winterbanden. Komt ook ieder jaar weer om de hoek kijken rond deze tijd.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Tripleboy:

@Psychosammie

Zoals zo vaak kom je weer af met achterhaalde info, het energie besparende effect is al lang achterhaald en tegenwoordig een fabeltje, dus stap eens uit het verleden en blijf bij de tijd en laat al die ouwe meuk achterwege, het begint echt te vervelen.

 

 

 

Het argument toen was energie besparen doordat verlichting minder lang aan zou staan.

 

Dat was echter in de tijd dat we veel minder een 24-uurs economie hadden dan nu en daarnaast nog voornamelijk gloeilampen gebruikten die energie opslurpten, waar we inmiddels via spaarlampen steeds meer LED-verlichting gaan gebruiken.

 

De argumenten van toen zijn al flink achterhaald door de huidige stand van de techniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tripleboy:

Zoals zo vaak kom je weer af met achterhaalde info, het energie besparende effect is al lang achterhaald en tegenwoordig een fabeltje, dus stap eens uit het verleden en blijf bij de tijd en laat al die ouwe meuk achterwege, het begint echt te vervelen.

 

Zoals zo vaak heb jij weer wat moeite met begrijpend lezen. Ik zei dat energiebesparing niet op mijn lijstje voorkomt. Of het nu wel of niet bespaart zal mij de derrière oxideren. Ik kom dus al helemaal niet met achterhaalde info aan! Jouw opmerkingen beginnen inderdaad vervelend te worden. Eerst goed lezen en als je het niet begrijpt, doorvragen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Psychosammie:

 

Ik zei dat energiebesparing niet op mijn lijstje voorkomt. Of het nu wel of niet bespaart zal mij de derrière oxideren.

 

OK een super egoistisch type ook nog, je maakt het alleen maar erger voor jezelf. Als jij maar veel kan consumeren dan is het allemaal geweldig, dat er voor je nageslacht niets meer over is, zal je werkelijk een worst zijn. Triest om te merken dat dit soort nog bestaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Psychosammie:

 

Zoals zo vaak heb jij weer wat moeite met begrijpend lezen. Ik zei dat energiebesparing niet op mijn lijstje voorkomt. Of het nu wel of niet bespaart zal mij de derrière oxideren. Ik kom dus al helemaal niet met achterhaalde info aan! Jouw opmerkingen beginnen inderdaad vervelend te worden. Eerst goed lezen en als je het niet begrijpt, doorvragen!

 

Waarom staan lullen over zaken die zoals je zelf beweert je geen reet interesseren (wat bij u een lopende draad is), en dan ook nog frequent bochten gaan maken van 180 graden, zal het zijn om zoveel mogelijk postings te bekomen die helaas inhoud ontberen, dan word het echt zielig.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

Het is inderdaad ieder jaar weer hetzelfde, dat wel of niet zomer/wintertijd.

Ik wacht nu op de eerste die gaat posten over het wel of niet aanschaffen van zomer of winterbanden. Komt ook ieder jaar weer om de hoek kijken rond deze tijd.

Laten we het dit jaar voor de wintertijd hebben over de vierkante wielen van de treinen die in Paderborn Duitsland weer netjes bijgewerkt worden, dat is weer eens iets anders.

Voor de mensen die dat niet weten is er HIER een mooi overzicht van de werkzaamheden.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tripleboy:

Waarom staan lullen over zaken die zoals je zelf beweert je geen reet interesseren

 

Lees alles nog even terug, misschien wordt het dan helder voor je. Ik reageer op de eerste pieper die roept dat het afgeschaft moet worden, dit overigens zonder argumenten te noemen waarom dan. Over energiebesparing ben ik niet begonnen, die boeien me niet, en daar lul ik dus ook niet over.

 

Is het nou echt zo moeilijk?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom staan lullen over een onderwerp dat je geen reet interesseert, forum vervuiling zeker, en van geen enkele waarde behalve je aantal postings omhoog schoppen.

 

Laat het aan de experts over, verder nog succes met je behandeling.

 

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/uurdiscussie-moet-het-winteruur-de-standaard-worden~a20e18d30/

 

 

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaruit meen jij te kunnen opmaken dat het mij geen reet interesseert? 

 

Mocht je met "experts" aan jezelf refereren dan lijdt je aan ernstige zelfoverschatting. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...