Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Noordzee:

 

192 TV zit gewoon in mijn Start-HD-pakket. (voorheen Basis-pakket)

Fox Eredivisie tijdelijk van 1-1-2018 tot 1-3-2018 

Brava  heeft er nooit ingezeten. 

History zit er juist sinds kort in.

 

citaat:

History HD pan-Europees zal vanaf 5 februari vervangen worden door History HD Benelux. De zender komt in ons Basis-pakket en is hiermee voor meer klanten te bekijken. Het kanaal is nu ook volledig Nederlandstalig.  

 

Lijkt me sterk dat ik op 6 februari 2018 een e-mail ontvang over een nieuwe zender en dat die zender dan binnenkort weer uit het pakket gaat verdwijnen....

 

 

 

Heb het net nog een keer gecontroleerd.

 

Direct na mijn gesprek met de klantenservice werd Start-HD weergegeven bij mijn abo gegevens op Mijn Canal Digitaal.

 

192 TV doet het bij mij in ieder geval niet meer.

Fox Eredivisie doet het bij mij sinds vanmorgen ook niet meer.

Brava werd door de CD medewerker genoemd als vervallen zender, is denk ik idd al vervallen van Familie HD naar Basis HD.

History doet het wel, net een zender scan gedaan en History BNL werd idd zichtbaar, is wel door de CD medewerker genoemd als vervallen bij een Start HD pakket.

 

Zal morgen nog eens informeren, misschien tref ik dan iemand die wel weet hoe het zit.

 

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zondag had ik nog beeld op Fox Sports Eredivisie 1, 192 TV en Film Europe HD, maar sinds vandaag niet meer. 

Ik heb hier geen bericht over ontvangen van Canal Digitaal. Er staat ook niets op de website van Canal Digitaal hierover.  

Het verdwijnen van 192 TV en Film Europe HD had ik wel op dit board gelezen, als zijnde telefonisch medegedeeld aan een aantal klanten. 

Maar toch zou het logisch zijn als alle klanten op de hoogte gebracht worden...

 

Daarnaast was Fox Sports Eredivisie 1 mij toch echt beloofd als een tijdelijk cadeau van 1 januari 2018 tot en met 28 februari 2018

Citaat uit ontvangen mail:

Tijdelijk FOX Sports cadeau
trans.gif
Je kijkt vanaf 1 januari tot en met 28 februari 2018 naar FOX Sports Eredivisie 1. Dat betekent dat je alle doelpunten in de eredivisie ziet en geniet van vele andere sportieve hoogtepunten.

 

 

Nu gaat het hier om een gegeven paard, maar toch is het RAARrrrrrr....

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even met CD gebeld om mijn BasicHD om te zetten naar StartHD.

Zoals eerder genoemd kan de extra kaart daarom niet meer worden meegenomen.

 

Alternatief is dus om de extra kaart te schrappen.

Nu had ik de 2e kaart om de gelijktijdig meerdere programmas op te nemen en

in huis te sharen, om langs de max 2 pids per kaart te kunnen.

 

In hoeverre is dit nog relevant? Hoeveel kanalen kunnen er nu max per kaart bekeken worden?

4 programmas gelijktijdig opnemen is hier geen uitzondering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan maximaal 4 programma's tegelijk opnemen, echter sommige zenders tellen dubbel waardoor je in de praktijk minder dan 4 zenders tegelijk kunt kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...