Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

Ik begrijp werkelijk niet waarom ze steeds maar weer vinden dat alles anders moet. Als klanten daarom vroegen was het wat anders, als men voor hetzelfde geld iets meer aanbood ook. Maar het lijkt wel alsof ze steeds naar nieuwe aanleidingen zoeken om mensen bij hen weg te laten lopen. Ik ben volslagen leek op dit gebied maar zou toch denken dat dat enorme marketingblunders zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gast Pedro Newbie

Zojuist ook maar even de opzegging gedaan ingaande 1 maart 2018, ga maar even minimaal een jaartje All in one testen van NLE met 100Mb internet.
Op 8 februari ga ik over met internet e.d. dus ik houd nog even een kleine overlap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Door Canal Digitaal werd eind 2017 geschreven dat begin 2018 een pakket beschikbaar komt zonder Fox Sports: 

(Citaat) :

Maar je kunt ook kiezen

trans.gif
Tot 1 juli 2018 zie je dus geen extra kosten op je nota. Daarna wordt de prijs van je
Basis HD-pakket met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

 

 

 

Inmiddels is het dus begin 2018. Wil je het nieuwe pakket zonder Fox Sports? Dan kan je nu contact opnemen met Canal Digitaal. Bijvoorbeeld via hun facebookpagina. 

Zie hieronder een recent citaat van een medewerker van Canal Digitaal aan een ontevreden klant (die geen voetbalzender wil) op Facebook.  

 

(Citaat):

 

In de loop der jaren zijn er inderdaad prijsverhogingen geweest bij onze diverse pakketten. Hier zijn verscheidene redenen voor geweest. De laatste verhoging komt dus door de toevoeging van Fox Sports Eredivisie 1. Wij hebben echter ook rekening gehouden met onze klanten die hier geen behoefte aan hebben. Als je voor mij een abonnee/smartcardnummer kan sturen in een privé-bericht, kan ik kijken naar de mogelijkheden.
 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Na mijn opzegging kreeg ik nu vandaag een brief met de tekst: "We doen je graag een scherp aanbod".

Je moet er dan wel eerst zelf voor bellen, helaas zijn ze nu te laat, hadden ze maar eerder een scherp aanbod gedaan dan had ik het misschien nog overwogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 17-11-2017 om 21:39 zei Satdorus:

Ik heb de brief ontvangen die Sprietje postte.

Met daarin per 1 januari 2018 3 Euro erbij (dus geen gratis 6 maanden).

Na contact gezocht te hebben met CD hebben ze me geïnformeerd over een extra pakket wat beschikbaar komt begin 2018.

Dat pakket is Basis HD maar dan zonder de zenders, Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe (en dus ook zonder eredivisie).

En de prijs daarvan is 17,45 Euro

Dit pakket zal alleen beschikbaar komen voor klanten die echt niet voor eredivisie willen betalen.

Er wordt niet voor geadverteerd en zal ook niet op de website worden vermeld.

Aldus de CD medewerker.

 

 

Vandaag heb ik een nieuw bericht ontvangen van Canal Digitaal. 

Er wordt wel gesproken over het stopzetten van de twee maanden gratis kijken naar Fox Eredivisie HD 1 per 28 februari 2018, maar over de zenders History (BNL) HD, 192 TV en Film Europe wordt niet gesproken. Brava HD zat al niet in het Basis-pakket.  

 

 

Ontvangen bericht : 

 

We hopen dat je hebt genoten van alle sportieve hoogtepunten op FOX Sports Eredivisie 1. De tijdelijke actie met gratis FOX Sports Eredivisie 1 wordt helaas per 28 februari 2018 stopgezet. Je behoudt hierna gewoon je huidige tv-pakket. Alleen de naam van je Basis-pakket wijzigt, dit pakket heet voortaan Start HD-pakket. 
 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net telefonisch mijn Basis-HD abo gewijzigd naar Start-HD, de pakket wijziging is ook meteen zichtbaar op "Mijn Canal Digitaal".

 

Nadat ik de laatste jaren elk keer telefonisch een prijswijziging voor mijn Family HD heb kunnen afwenden ben ik eind vorig jaar overgestapt naar Basis HD omdat ik geen € 3,- meer wou betalen voor een zender die ik niet kijk. Nu bij het Basis HD pakket de €3,- er uiteindelijk ook bij komt net eens met de klantenservice gebeld wat nu eigenlijk het verschil is tussen Basis HD en Start HD.

 

Volgens CD ga ik € 10,- per maand betalen i.p.v. € 19,95 (na tijdelijke verlaging weer wordt dat € 22,95)

Wat een verschil in prijs !

 

Voor 4 zenders minder:

  • Fox eredivisie
  • 192TV
  • Brava
  • History

Op mijn vraag of dit echt klopt was het antwoord ja, op mijn vraag of die € 10,- een tijdelijke prijs is was het antwoord nee.

Geen andere verassingen ? Nee, 4 zenders minder en na het  tijdelijke maandbedrag van € 19,95 (€22,95 - 3 ) naar € 10,- in de maand.

Het zal mij benieuwen.

 

De medewerker van CD gaf aan dat deze wijziging nog net kon omdat ik dit eigenlijk al in januari via mail had moeten melden.

Met andere woorden: nog even en je kunt niet meer overstappen naar Start HD.

Triax 88cm Schotel, 2 Inverto Black Premium Quattro LNB's , Polytron Multiswitch 8 in / 8 out , 2 stuks VU+Duo2 - DM8000 - DM500 HD - Samsung UE48HU7500, Yamaha RX-V673, Logitech Harmony Smart control
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel raar want in een ander topic is te lezen dat alleen de naam veranderd in Start HD zonder de zender Fox sport.

En de zender Brava zit niet eens in het start HD pakket.

Dus ga je over naar het start HD pakket zonder Fox sport betaal je € 17,45.

Ga je over naar het Start HD pakket van een hoger pakket dan betaal je € 10,00 en vervallen er 4 zenders. eigenlijk 3

Dus zijn er meerdere Start HD pakketten.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een puinhoop! Probeer er maar eens uit te komen . Gisteren nog contact gehad met CD , gevraagd naar Startpakket HD , dat is niet meer leverbaar meneer. Nou Snoete krijgt vandaag dus weer een ander antwoord. Dan de prijsverschillen voor het zelfde pakket. Volgens mij zijn ze nu echt de weg kwijt bij CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals vaker weet Canal Digitaal zelf niet meer wat er nieuw, bestaand, verandert of vervalt.

Ook met de prijs zijn ze weer aan alle kanten bezig er een onduidelijk zootje van te maken, dat is ze wel toevertrouwd en een praktijk die al jaren bezig is.

Nu er echter gebleken is dat velen geen 3 euro voor Fox willen betalen en dreigen het abonnement  op te zeggen is er weer een nieuwe onduidelijke naam en pakket veranderingen gaande met prijzen tussen de 10 en 22.95 euro.

Schep voor eens en altijd is duidelijkheid in het geheel en maak 3 pakketten, 1 instap, 2 familie en 1 volledig pakket met bijbehorende zenders en prijsstellingen, of is dat te veel gevraagd Canal Digitaal? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is toch heel duidelijk?

ik stel geen onduidelijkheden vast op de canal DIGITAAL website betreffende de 3 pakketten die je noemt

 

ik zie er 4

 

dus zever niet over je wens een goedkoper aanbod eruit te slaan via telefoon

kijk op de site en gebruik je mijnknaldigetal

 

Screenshot_162.jpg

aangepast door Tonskidutch

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Snoete:

Net telefonisch mijn Basis-HD abo gewijzigd naar Start-HD, de pakket wijziging is ook meteen zichtbaar op "Mijn Canal Digitaal".

 

Nadat ik de laatste jaren elk keer telefonisch een prijswijziging voor mijn Family HD heb kunnen afwenden ben ik eind vorig jaar overgestapt naar Basis HD omdat ik geen € 3,- meer wou betalen voor een zender die ik niet kijk. Nu bij het Basis HD pakket de €3,- er uiteindelijk ook bij komt net eens met de klantenservice gebeld wat nu eigenlijk het verschil is tussen Basis HD en Start HD.

 

Volgens CD ga ik € 10,- per maand betalen i.p.v. € 19,95 (na tijdelijke verlaging weer wordt dat € 22,95)

Wat een verschil in prijs !

 

Voor 4 zenders minder:

  • Fox eredivisie
  • 192TV
  • Brava
  • History

Op mijn vraag of dit echt klopt was het antwoord ja, op mijn vraag of die € 10,- een tijdelijke prijs is was het antwoord nee.

Geen andere verassingen ? Nee, 4 zenders minder en na het  tijdelijke maandbedrag van € 19,95 (€22,95 - 3 ) naar € 10,- in de maand.

Het zal mij benieuwen.

 

De medewerker van CD gaf aan dat deze wijziging nog net kon omdat ik dit eigenlijk al in januari via mail had moeten melden.

Met andere woorden: nog even en je kunt niet meer overstappen naar Start HD.

 

192 TV zit gewoon in mijn Start-HD-pakket. (voorheen Basis-pakket)

Fox Eredivisie tijdelijk van 1-1-2018 tot 1-3-2018 

Brava  heeft er nooit ingezeten. 

History zit er juist sinds kort in.

 

citaat:

History HD pan-Europees zal vanaf 5 februari vervangen worden door History HD Benelux. De zender komt in ons Basis-pakket en is hiermee voor meer klanten te bekijken. Het kanaal is nu ook volledig Nederlandstalig.  

 

Lijkt me sterk dat ik op 6 februari 2018 een e-mail ontvang over een nieuwe zender en dat die zender dan binnenkort weer uit het pakket gaat verdwijnen....

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2017 om 08:18 zei Sprietje:

Dit lees ik vandaag op het camperforum:

 

ik had ook een basis pakket canaal digitaal omdat wij ook buiten het seizoen wel eens weggaan met camper, maar nadat ik bericht kreeg van verhoging met 3 euro ben ik gaan bellen met CD en gaf aan dat ik niet op Foxsport zit te wachten en zeker niet op verhoging en aangaf abo. op te zeggen en naar de concurrent te gaan zou ik ineens maar 1 euro verhoging gaan betalen met 3 zenders minder.
Ook dat was voor mij geen optie, toen ineens kwam men met een mooi aanbod;
een Basis abo. van een jaar nu voor maar 9,95.
Waar ik dan nu dus heel blij van wordt.
Dus gewoon lekker doorzeuren, dan krijg je ineens veeel korting!

 

 

Zo'n aanbieding kreeg ik ook per e-mail. 

Maar als je daar op ingaat heb je weliswaar een jaar "veel" korting, maar dan zit je wel definitief vast aan het Basis-HD-pakket

Want over een jaar kan je de overstap niet meer maken naar het Start-HD-pakket. 

 

ontvangen aanbod: 

Wil je toch verder kijken?
Als je de sportieve hoogtepunten van FOX Sports Eredivisie 1 niet wilt missen, maak dan gebruik van ons tijdelijke aanbod. Kies een Basis HD-pakket voor 24 maanden en betaal de eerste 12 maanden € 9,95 per maand en daarna € 22,95 per maand. 

 

Als je een pakket wil zonder Fox Sports Eredivisie, dan moet je nu echt snel in actie komen...... 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...