Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

Dit kreeg ik vandaag in de mail:

 

 

Beste meneer, mevrouw,

Bij Canal Digitaal vinden we dat al onze klanten iets bijzonders moeten kunnen ontdekken. Daarom blijven we volop investeren in interactief kijkplezier en nieuwe zenders.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Betaal 6 maanden niets extra’s
trans.gif
Je hebt dit jaar gekozen voor een pakket zonder FOX Sports. Per 1 januari 2018 wordt FOX Sports Eredivisie 1 toegevoegd aan al onze pakketten. Omdat we snappen dat je hier niet om gevraagd hebt, betaal je vanaf 1 januari 2018 6 maanden lang niks extra’s voor je Basis HD-pakket.
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Maar je kunt ook kiezen
trans.gif
Tot 1 juli 2018 zie je dus geen extra kosten op je nota. Daarna wordt de prijs van je
Basis HD-pakket met € 3,- verhoogd. Het pakket en de prijs van je eventuele extra kaart blijven ongewijzigd. Wil je toch liever overstappen op een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1? Dat kan. Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

 
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Heb je nog vragen?
trans.gif
Bel ons dan op 088-003 85 55 (lokaal tarief). We zijn van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur bereikbaar.


Veel kijkplezier,
Andrei Noppe
trans.gif

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites


en die andere zes maanden dan als je er niet om gevraagd hebt

gewoon weer door je strot geduwd en jij moet actie ondernemen als je het anders wild dus een hoop vergeten dat hub zit je er weer aan vast

:(

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei wanderer:

Per 1 januari 2018 wordt FOX Sports Eredivisie 1 toegevoegd aan al onze pakketten

 

43 minuten geleden zei wanderer:

Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports

 

Dat is weer helemaal duidelijk.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi, ben ik net tegen mijn zin van het familie pakket naar basis pakket gegaan want ik wil geen fox sport door de strot geduwt krijgen en nu krijg ik weer hetzelfde gedoe het ziet er naar uit dat ik naar het nieuwe pakket zonder fox sport zal moeten overstappen. Ik wacht het af wat dat nieuwe pakket gaat worden maar ik heb een voorgevoel dat ik vanaf juli de satelliet alleen nog ga gebruiken voor fta en internet en de betaal zenders mbv een all in one pakket bij een andere provider ga afnemen, jammer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei wanderer:

Begin 2018 komt er een pakket beschikbaar zonder FOX Sports.

 

Dit kan op 2 manieren gelezen worden:

 

1. Je behoudt je huidige BasisHD-pakket, alleen zonder FOX Sports.

 

2. Of er komt een totaal nieuw pakket bij zonder FOX Sports waar CDS dan ook bv RTL8 en Ketnet hebben uitgekiepert.

 

Als optie 2. wordt toegepast word ik gedwongen om toch die €3 extra p/m te gaan betalen (hoewel ik totaal niet van voetbal hou).

 

Kortom, ik moet even afwachten wat dat nieuwe pakket inhoudt.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een gevolg van de hete adem van Joyne. Tja, ze kunnen de prijs niet blijven verhogen.
Ben benieuwd wat het nieuwe pakket gaat inhouden.
Waarschijnlijk een goedkoop pakket met een minimum aan zenders dat toch net aan de wettelijke eis voldoet.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch heel eenvoudig.
abo op CD opzeggen, is de goedkoopste methode.
Ik snap echt niet waarom die club alles doet om zijn klanten weg te jagen.
Je moet toch echt wel idioot zijn om eerst eenzijdig het standaard abo  te wijzigen, en het daarna opnieuw aan te bieden.
Alleen maar om te hopen dat er veel mensen te lui zijn om daar op te reageren.
En dan maar jaren lang teveel betalen.
Want iedereen die Fox sport had willen hebben had natuurlijk dat abo al.
Dus wie neemt de moeite om dit bij de publieke media aan de klok te hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

Misschien zie je het verkeerd en is het klanten winnen, die nieuwe namelijk.

die kijken naar die vergelijking Canaldigitaal Basis HD,  Canaldigitaal Familie en Joyne Basis

 

en zien dan, krijg je als extra Fox Sports Eredevisie 6 mnd voor Nop, Fox sport 1 eredivisie live per 1-01-2018 voor 3 euro per maand begreep ik, niet 6 mnd voor nop, ja misschien als je aangeeft op te willen zeggen, en dat ze je dan tegemoet willen komen om je binne boord te houden.?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het volgende is hierover op Totaal TV te lezen:

 

Canal Digitaal voegt FOX Sports aan Basis HD-abonnement toe

 

FOX Sports1 HD is sinds enige weken onderdeel van het zenderaanbod van de abonnementsvormen vanaf Familie HD. Vanaf 1 januari kunnen meer abonnees van Canal Digitaal naar deze zander kijken.

In een schrijven aan klanten die bij de satelliettelevisieaanbieder het Basis HD-abonnement afnemen, maakt Canal Digitaal bekend dat FOX Sports 1 HD vanaf 1 januari aan het zenderaanbod van deze abonnementsvorm wordt toegevoegd. Dit zorgt ervoor dat, net als na de toevoeging aan het Familie HD- en Entertainment HD-abonnement, de maandelijkse kosten van dit abonnement met drie euro per maand omhoog gaan. In het schrijven aan klanten maakt de aanbieder echter bekend dat de eerste zes manden tegen het huidige maandbedrag naar de zender gekeken kan worden. Op FOX Sports  1 HD zijn onder meer de belangrijkste wedstrijden uit de Nederlandse voetbalcompetitie Eredivisie live te zien.
 
Overeenkomst

Canal Digitaal-eigenaar M7 Group sloot enkele maanden geleden een nieuwe distributieovereenkomst met Eredivisie Media & Marketing met betrekking tot de doorgifte van betaalzender FOX Sports. Hierdoor moet  voor iedere abonnee, of deze nu wel of geen abonnement van de betaalzender afneemt, een afdracht aan Eredivisie Media & Marketing gedaan worden. De nieuwe overeenkomst is bij alle Nederlandse aanbieder die FOX Sports aanbieden van toepassing. Uitzondering is Ziggo. Deze aanbieder heeft tot en met 2020 een nog doorlopende overeenkomst en hoeft alleen voor elk daadwerkelijk afgenomen FOX Sports-abonnement een afdracht te doen.
 
Nieuw abonnement

Canal Digitaal kondigt wel een nieuwe abonnementsvorm aan waarin FOX Sports niet in het zenderaanbod is opgenomen. Het nieuwe abonnement komt volgens de aanbieder begin 2018 voor abonnees beschikbaar. Verdere details over bijvoorbeeld zenderaanbod en prijsstelling maakt Canal Digitaal echter niet bekend.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd ik heb een mail gekregen en daar staat  wat anders in dan eerder hier beschreven.

Bij mij staat er dus per 1januari ga ik gewoon omhoog .En niet het verhaal van de eerste 6 maanden

Ik heb dus mijn abonnement van 2 kaarten opgezegt, ik ga NIET accoord met een verhoging van de kosten voor een kanaal waar ik nooit naar zal kijken.

Het is dus na tig jaar adieu canal digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat CD nu al met een email komt dat er 1 zender bij komt voor 3 euro en pas in jan 2018 het nieuwe pakket bekend gaat maken.

Regel aangepast.

Raar dat CD pas in jan 2018 het nieuwe pakket bekend maakt en dit niet gelijk met de email van een verhoging samen laat vallen.

 

Klanten die dus nu al opzeggen omdat ze die verhoging niet willen betalen zouden, als ze het nu al wisten uit welke zenders dat nieuwe pakket bestaat en de prijs, over kunnen stappen naar dat nieuwe pakket.

Nu zeggen er dus klanten op omdat ze nog niets weten.

 

Echt raar dit.

 

CD Pakketten 16-11-2017.xlsx

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Prijsverhogingen dient men 1 maand voor de ingang aan te kondigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...