Ga naar inhoud


Black friday


Psychosammie

Aanbevolen berichten


Rebecca Black, lekkere meid zolang ze maar niet probeert te zingen :D

 

1 uur geleden zei Penthe:

Ze mogen Black Friday van mij in hun achterwerk steken

 

Ach, in Amerika gaan dingen soms met 90% korting de deur uit. Daar kan je toch geen bezwaar tegen hebben? Uiteindelijk bestaat de echte uitverkoop van vroeger ook niet meer. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Penthe:

Ze mogen Black Friday van mij in hun achterwerk steken.

 

 

 

9 uur geleden zei luisteraar:

Die Amerikaanse rotzooi mogen ze houden. 

ook haloween enz. 

Wanneer gaat de president een kalkoen redden hier. 

Ben blij dat er toch een aantal medestanders zijn. Net als die Valentijnsdag flauwekul.

Nog even en we vieren Thanksgiving en 4 juli. Word een beetje :sick::mad::sick: van dat amerikanisme.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Mojo:

Word een beetje :sick::mad::sick: van dat amerikanisme.

 

Ik niet. Als we in dit land al niet eens trots meer mogen zijn op onze geschiedenis en we ons al moeten schamen voor een kinderfeestje dan moeten we maar wat van een andere cultuur overnemen. En dan lijkt mij dat "amerikanisme" zo slecht nog niet. Of weet jij iets beters? 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Amerika moet je ver weg blijven dat land deugt voor geen meter, ik zal er ook nooit op vakantie gaan. Alle ellende komt van dat land plus vrijwel alle oorlogen die er gevoerd worden op de wereld.

 

De wereld had er allang stukken beter uitgezien als Amerika er helemaal niet was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, zoveel domheid zou strafbaar moeten zijn! En ga je lesgeld terughalen. 

 

2 uur geleden zei luisteraar:

Wij houden ons in de winter alleen aan kerst en nieuwjaar alle andere kunstmatige feestdagen bestaan niet. 

 

En kerst en Nieuwjaar zijn geen kunstmatige feestdagen? 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...