Ga naar inhoud


Black friday


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek geweest naar een nieuw beeldscherm voor mijn computer. Ik heb mooie aanbiedingen voorbij zien komen. Vergeleken met de pricewatch van HWI. Geen overjarige modellen maar blijkbaar wel incourante modellen want ik kon geen betrouwbare review vinden. Maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van die schermen. 

 

Aan de andere kant, als je naar iets op zoek bent weet je vast al wat de gemiddelde prijs is. En als je dat niet weet zoek je eerst even op internet. 

 

Als je dan nog genaaid wordt heb je het toch echt zelf gedaan. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook Cyber Monday kunnen ze in hun achterste steken. Poeplap blijft dicht.

 

Ik heb met Black Friday het volgende gezien, prijzen worden een maand ervoor verhoogd en met Black Friday weer terug gebracht naar de oorspronkelijke prijs met de vermelding korting. Verder oude modellen elektronica, kleding die niet meer actueel is en ga zo maar door. Je wordt belazerd waar je bij staat en het gros trapt er nog in ook. Zal met Cyber Monday wel niet anders zijn dat mensen zichzelf zelfs in de schulden steken omdat ze menen dat het echt goedkoper is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat ik heb gekocht met illegale vrijdag => friet met videe :P

kust m'n mothers'behind , GEEN KORTING , miljaaaarverdomme :mad::mad:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Penthe:

Ook Cyber Monday kunnen ze in hun achterste steken. Poeplap blijft dicht.

 

Ik heb met Black Friday het volgende gezien, prijzen worden een maand ervoor verhoogd en met Black Friday weer terug gebracht naar de oorspronkelijke prijs met de vermelding korting. Verder oude modellen elektronica, kleding die niet meer actueel is en ga zo maar door. Je wordt belazerd waar je bij staat en het gros trapt er nog in ook. Zal met Cyber Monday wel niet anders zijn dat mensen zichzelf zelfs in de schulden steken omdat ze menen dat het echt goedkoper is.

 

Hier in NL misschien.

In amerika worden volgens mij wel fikse kortingen gegeven.

Of korting op korting op korting.

 

Wel es Extreme couponning gezien?

Voor honderden dollars boodschappen doen en nog geld toe krijgen?

Dat lukt je hier niet omdat er regels zijn met kortingen en aanbiedingen.

In Amerika veel minder.

Dasrom is black friday daar veel intetessanter dan hier


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom is het hier niet meer dan een Marketing kreet, tegenwoordig worden de prijzen hier zelfs meermaals per dag aangepast.

 

################

 

Genaaid worden, wij zijn toch niet gek, eerder dom ?

 

################

aangepast door Michel
Reclame

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tripleboy

 

Je kan ############  niet echt goed vergelijken met andere zaken. Ze voeren al jaren zo'n prijsbeleid afgestemd op de prijzen in de regio van de vestiging. Zo kan het dus zijn dat exact hetzelfde artikel in Rotterdam goedkoper is dan in Amsterdam. Vandaar dat het ook zo lang geduurd heeft voordat ze een internet winkel kregen.

 

Maar het ligt er dus aan hoe je daar zelf mee omgaat. Ik weet van te voren wat de straatprijs van een artikel is. Als ik dan zie dat ############ zijn prijs afstemt op de laagste prijs van een andere leverancier dan koop ik het artikel bewust niet bij ############

 

Dus niemand hoeft zich genaaid te voelen, als je oplet hoef je nergens in te trappen.

aangepast door Michel
Reclame
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ########## wijzigen de prijzen meermaals per dag, en anderen beginnen dit systeem te volgen met Elektronische prijskaarten die men gewoon op afstand bedient.

 

Dan bent u toch de Pineut.

aangepast door Michel
Reclame

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ben je dan de pineut? Als de prijs je niet bevalt koop je het product gewoon niet. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...