Ga naar inhoud


Canal Digitaal heft geoblocking op


astro iris

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dat kan hij toch in zijn geval.

33 minuten geleden zei luisteraar:

Ik log in met mijn laptop op "live tv" met mijn Canal Digitaal log in gegevens en ik kan kijken, zo simpel is het. 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

11 uur geleden zei luisteraar:

Wat jij schrijft klopt natuurlijk maar is geen antwoord op mijn vraag. 

Ik heb bv tv van xs4all nu neem ik internet van cd. 

Ik plug het tv kastje van xs4all in het modem van cd en nu werkt het niet. 

Dit is een provider block dat zou dan ook niet mogen. 

Dat zou straf zijn, dat ik mijn proximus ontvanger ( wat ik niet heb) zou kunnen gebruiken op een tvv all in one :P.

Zou die geoblock ook geldig zijn voor de film1 go app?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Film1 go app, werkt nu in belgie met mijn vlaams canal digitaal adres, zonder VPN naar nederand.

ik weet niet of bvb ziggo abonnees of anderen dat ook kunnen.

maar dat het een nederlands adres moet zijn, is momenteel geen waar. Maar misschien schrijven ze het zo, om aan de regelgeving van de auteursrechten te voldoen?

leuk bijkomstigheden, de cd app en film1 go app nu ook zonder de regels te overtreden in belgie :) :).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...