Ga naar inhoud


Canal Digitaal Zenderlijst paketten


oliver

Aanbevolen berichten


Oliver wil nog niet inzien dat dit document door niemand aangepast gaat worden en al helemaal niet door iedereen zoals hij zelf schrijft, dat kan helemaal niet want dan komen er verschillende versies van het document en welke gaat hij dan plaatsen?

 

Hoe meer je toevoegt hoe onoverzichtelijke het wordt en meer werk bij een wijziging.

 

Volgens Oliver mag jij dit dan zelf gaan toevoegen want niemand gaat dit doen.

 

Ik wil het nog zien dat mijn file door iemand bij gehouden gaat worden zoals ik dat heb gedaan en alle info verzameld van de wijzigingen.

 

Als je meer gegevens wilt dan kun je net zo goed de PDF file downloaden.

 

canal-digitaal-zenderlijst-tv-en-radio.pdf

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Erwin, ik weet niet of je weet hoe google docs werkt, maar het is een levend document, er zijn geen versies oid. het wordt betwerkt, het is gelijk online voor iedereen insichtelijk.

 

@kiekiek ik wil voorkomen sites zoals kingofsat te repliceren, ik heb de lijst uitgebreid met de modulatie, maar behalve nick jr. op 19.2 is alles 8PSK ;). Het initiële doel was vooral om duidelijk te krijgen de grote hoeveelheid onbekende abo's canaldigitaal had. De pdf is dan ook niet volledig inzichtelijk, wat zit wel waar in etc. Nu is canaldigitaal al die vreemde abo's wel langzaam de das aan het omdoen, dus de noodzaak is veel kleiner.

 

Maar goed, zodra iemand een nieuwe abo form ondenkt, laat het even weten natuurlijk!

aangepast door oliver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Topidee! Gebruik dit soort documenten regelmatig om met meerdere (desnoods tegelijk) in één document te werken. Ideaal!

Iedereen die niet weet hoe Google Docs werkt moet het maar eerst proberen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor degene die bereid is om de pakketten VOL en BOMVOL toe te voegen aan dit levende document. De zenderlijsten zijn eindelijk bekend gemaakt: 

 

https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/canal-digitaal-zenderlijst-vol-en-bomvol.pdf

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

En er staan nu al een fouten in, NPO 1 Extra/Z@pp en RTL Crime zit niet meer op de satelliet, dus alleen OTT.
Dus zou fijn zijn als de afnemers het ook even testen welke op de app, en welke zenders op de smartcard werken (de smartcard zou bij VOL hetzelfde moeten zijn als Start of Basis, bij BOMVOL hetzelfde als Familiepakket).

En vandaar dat de spreadsheet handig is, die klopt beter dan wat Canal Digitaal zelf opgeeft (mits de lijst bijgehouden wordt).

 

Bij de weg: Ik kan nog steeds niet bewerken (paar dagen geleden aangevraagd).

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Alex1970:

En er staan nu al een fouten in, NPO 1 Extra/Z@pp en RTL Crime zit niet meer op de satelliet, dus alleen OTT.
Dus zou fijn zijn als de afnemers het ook even testen welke op de app, en welke zenders op de smartcard werken (de smartcard zou bij VOL hetzelfde moeten zijn als Start of Basis, bij BOMVOL hetzelfde als Familiepakket).

En vandaar dat de spreadsheet handig is, die klopt beter dan wat Canal Digitaal zelf opgeeft (mits de lijst bijgehouden wordt).

 

VOL blijkt dus niet hetzelfde te zijn als Start-HD, in ieder geval ontbreken de drie Vlaamse zenders. Idem voor BOMVOL t.o.v. Familiepakket. Wat er evt. nog meer ontbreekt blijkt als de lijst is bijgewerkt. Dan zie je het gauw genoeg.  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel de smartcard die je erbij krijgt zou gelijk zijn aan Start/Basis resp. Familie.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Motorsport.tv is per 1-10-2018 gestopt met lineaire TV (alleen nog via internet apart te abonneren).

Dus verdwenen uit het EntertainmentHD-pakket.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

c-music is niet meer "Freeview"

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Noordzee:

c-music is niet meer "Freeview"

 

Aangepast, en hij gaat ook niet meer open bij FamilieHD, ondanks dat dat volgens de lijst bij Canal Digitaal wel zou moeten.
Mocht iemand anders constateren, dan hoor ik het graag.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Alex1970:

 

Aangepast, en hij gaat ook niet meer open bij FamilieHD, ondanks dat dat volgens de lijst bij Canal Digitaal wel zou moeten.
Mocht iemand anders constateren, dan hoor ik het graag.

 

Onder welk pakket die dan valt vraag ik me ook af.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...