Ga naar inhoud


Canal Digitaal Zenderlijst paketten


oliver

Aanbevolen berichten

Hey allen,

 

In het verleden zijn er meerde malen zenderlijsten verschenen om de verschillende pakketsamenstellingen te documenteren en enigszins inzicht te geven in het bos der pakketten van CD. Bij CD zelf worden we er natuurlijk niet veel wijzer van en dus is het een beetje aan ons, de community om er wat aan te doen niet waar.

 

De spreadsheets werden in eerste instantie door hard werk van @Sprietje en @erwin05 samengesteld. Om hun enigszins te ontlasten, door hier een levend document van te maken, dan wel het makkelijker vindbaar op een plek, heb ik besloten het document in Google docs te hosten (Disclaimer: ik ben geen fan van Google  maar bij gebrek aan beter is dit voorlopig de makkelijkste oplossing, tips en adviezen welken!).

 

Het idee is dan ook dat iedereen die dit document wil bewerken toegang kan vragen (het is publiekelijk inzichtelijk voor iedereen). De open-source gedachte zit hier dan ook een beetje achter. Dit kan gemakkelijk vanuit het document zelf door op het 'request access' knopje te drukken (of door mij een verzoek via een PM te sturen met je google account/e-mail adres hierin zodat ik een 'uitnodiging om te bewerken' kan sturen.

image.png.dd93a47b55318609a2015328d547fc5b.png

 

Iedereen mag deze toegang aanvragen! Echter is (internet-)vandalisme natuurlijk altijd een probleem/risico, dus vraag ik dat naast de 'request access' ook in deze thread even een post te plaatsen, zodat bij vandalisme een moderator eventueel hier ook iets in kan betekenen. Als toegang gevraagd is via een PM is dat niet nodig.

 

Dan bij deze de link:

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nFzW8E3yGWfztvodjiOdrCr7ut4x68-DnvPlfCPloag

 

Aan de mods, als jullie dit ook handig lijkt, sticky deze post dan even, zoniet, laat dan met liefde deze post onderaan verdwijnen :)

aangepast door oliver
  • Bedankt 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal even mededelen wat ik hier van vind.

 

Sprietje is ermee begonnen maar had een iets andere opzet dan ik.

Ik ben mijn eigen lijst begonnen en dat is niet de lijst van sprietje.

Van mij mag je ermee doen wat jij wilt daar kan ik niets aan doen maar:

 

Als je goed kijkt dan zie je dat er maar weinig animo is om die lijst bij te houden mijn lijst is anders dan die van sprietje en zijn er in mijn lijst formules in verwerkt dit houd in dat er meer werk mee gemoeid is het is niet even maar een zender toevoegen.

 

na verloop van tijd zal de lijst zo verouderd zijn dat het geen zin heeft om die nog te plaatsen om mensen te vinden die deze lijst bij gaan houden op de manier zoals ik dat gedaan heb die zal je zo niet vinden en wordt de lijst een puinhoop mogen er mensen mee aan de slag willen gaan.

 

En omdat het start HD pakket op een zender na gelijk is aan 1 pakket hoger en dit pakket zonder voetbalbelasting is is de lijst ook niet echt meer nodig.

Dus heeft dit totaal geen zin.

 

Klanten die voor het start HD pakket nu € 13,00 betalen zullen in de toekomst steeds een verhoging krijgen dat is ook eerlijk omdat het pakket € 17,45 kost.

Die € 3,00 verhoging heeft niets met die voetbalbelasting te maken omdat die zender niet in het start HD pakket zit want dan hadden die klanten die nu € 17,45 betalen ook een verhoging moet krijgen voor een zender die niet in hun pakket zit.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Eredivisie CV heeft naar verluid in hun voorwaarden staan dat elke abonnee 3 Euro aan hun betaalt.

Ik ben bang dat er geen pakket bestaat waar je niet betaalt, maar dat er voor de weiger klanten een pakket is waar je geen beeld hebt.

 

Of deze stelling juist is kan alleen Canaldigitaal bevestigen of ontkennen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei ceesv:

De Eredivisie CV heeft naar verluid in hun voorwaarden staan dat elke abonnee 3 Euro aan hun betaalt.

Ik ben bang dat er geen pakket bestaat waar je niet betaalt, maar dat er voor de weiger klanten een pakket is waar je geen beeld hebt.

 

Of deze stelling juist is kan alleen Canaldigitaal bevestigen of ontkennen.

Volgens mij is de stelling onjuist omdat er maar 1 pakket is die deze zender niet heeft het start HD pakket, en uit mijn lijst is te halen dat klanten met dit start HD pakket nooit een verhoging hebben gekregen van € 3,00.

 

Dus heeft de verhoging van nu die alleen klanten aangaat met een korting, niks te maken met die voetbalbelasting.

In 2016 was de prijs van het start HD pakket 15,95 en is er nooit een prijsverhoging geweest van € 3,00 er was toen nog geen voetbalbelasting.

Dit bewijst dat het om een verlaging van de korting gaat en niet om de voetbalbelasting.

 

Canal Digitaal heeft al bevestigt in Email naar klanten dat zij een verlaging krijgen van de korting dat de verhoging € 3,00 euro is heeft niets te maken met die voetbalbelasting want in het verleden bv 2014 werden er ook prijsverhogingen doorgevoerd van € 3,00.

 

Het start HD pakket heeft nooit een verhoging gekregen voor voetbalbelasting.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook onlogisch om klanten met een korting de voetbalbelasting te laten betalen waar ze dan niet naar kunnen kijken en het pakket juist is voor klanten die deze zender niet willen.

 

De prijs van het Start HD pakket is nooit verhoog met € 3,00 en was voor dat de zender fox sport werd toegevoegd aan de pakketten al € 17,45.

Had CD die € 3,00 al verwerkt in die € 17,45 dan hebben ze met voorkennis gehandeld of ze hebben een glazen bol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De berichten in de pers waren duidelijk, Eredivisie BV heeft afgedwongen dat elke klant van elke provider in Nederland 3 Euro afdraagt.

Dat wil zeggen dat Canaldigitaal € 3 x totaal aantal abonnees moet afdragen.

Canaldigitaal kan er natuurlijk voor kiezen dat voor de 10 euro klanten het niet wordt doorberekend aan die klanten, maar dan financieren de overige klanten die groep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat voetbal zit wel diep zeg...

 

het gaat over een vergelijking in aanbod en pakket keuze

die vergelijking ooit opgezet door mr. X en verder vervolmaakt door ms. y moet je als het kan gewoon aanbieden aan de oude en de vele nieuwe lezers van Sat4all

zenderlijst updates, settings en nieuwe frequenties wordt ook aangeboden ter lering ende vermaak

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei ceesv:

De berichten in de pers waren duidelijk, Eredivisie BV heeft afgedwongen dat elke klant van elke provider in Nederland 3 Euro afdraagt.

Dat wil zeggen dat Canaldigitaal € 3 x totaal aantal abonnees moet afdragen.

Canaldigitaal kan er natuurlijk voor kiezen dat voor de 10 euro klanten het niet wordt doorberekend aan die klanten, maar dan financieren de overige klanten die groep.

Bewijs dan eens dat klanten met een start HD pakket voor € 17,45 een verhoging hebben gehad van € 3,00 voor die voetbalbelasting.

 

Ik kan mij voorstellen dat klanten die deze zender in hun pakket hebben die € 3,00 moeten betalen.

 

Het is ook heel onlogisch dat klanten die deze zender niet willen en overstappen naar het Start HD pakket toch voor deze zender moeten betalen dan hadden ze net zo goed bij hun oude pakket kunnen blijven.

 

Dat de overeenkomst € 3,00 is wil niet zeggen dat het om voetbalbelasting gaat, de korting is verlaagt.

Het heeft dus totaal niks met elkaar te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het handig om hier een sticky van te maken en alle onnodige discussie er uit te halen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...