Ga naar inhoud


Canal Digitaal Zenderlijst paketten


oliver

Aanbevolen berichten

EntertainmentHD ?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 maanden later...

Even de lijst nagekeken/getest:

Stingray C-Music werkt vanaf Familie HD, ik vermoed ook op de extra kaart bij Familie HD.

 

En Ziggo Sport Golf bij Entertainment HD?

 

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Tja wij als Nederlandse klanten zijn ja een flink slinken klantenbestand, daarom schijnbaar veel minder van belang voor de M7 groep.

Richten zich ja veel meer op de Oost Europesche markt. Dat zie ook duidelijk aan het omzetten naar zenders die je streamt via hun. Niet te vergeten als er als eens een andere 

zender wordt aangeboden zijn het veelal die flut zenders voor de overige markt. 

Denk erover om definitief te stoppen met CD en mocht Ziggo eindelijk met hun UHD pakket dit te laten worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei erwin05:

Zoals ik al vermeld had wordt de zenderlijst helemaal niet bijgewerkt.😂🤣

 

Op 23-6-2018 om 12:52 zei erwin05:

Heeft helemaal geen zin die lijst is in no time verouderd.

met die insteek en zo'n feedback zakt je de moed natuurlijk wel in de schoenen

 

je kunt ook bijdragen leveren die zo'n lijst courant houdt, indien je CanalDIGITAAL hebt en kijkt

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

 

met die insteek en zo'n feedback zakt je de moed natuurlijk wel in de schoenen

 

je kunt ook bijdragen leveren die zo'n lijst courant houdt, indien je CanalDIGITAAL hebt en kijkt

Die docs.google zenderlijst is door mij gemaakt dus dat ik nog een bijdrage ga leveren aan iets waar ik zelf ben mee begonnen is een beetje raar.

 

Of jij begrijpt niet helemaal hoe het is gegaan daar lijkt het op.

Dat persoon die lijst nooit bij ging houden dat was mijn voorspelling en die is dus uitgekomen meer is het niet.

 

In deze post hijack oliver mijn zenderlijst en plaats hem op google.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-2-2019 om 14:12 zei tv-fan:

Tja wij als Nederlandse klanten zijn ja een flink slinken klantenbestand, daarom schijnbaar veel minder van belang voor de M7 groep.

Richten zich ja veel meer op de Oost Europesche markt. Dat zie ook duidelijk aan het omzetten naar zenders die je streamt via hun. Niet te vergeten als er als eens een andere 

zender wordt aangeboden zijn het veelal die flut zenders voor de overige markt. 

Denk erover om definitief te stoppen met CD en mocht Ziggo eindelijk met hun UHD pakket dit te laten worden. 

 

De zenderlijst van CD zelf wordt ook al een hele tijd niet meer bijgewerkt.

https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/klanten/canal-digitaal-zenderlijst-tv-en-radio.pdf

Deze lijst werd voor het laatst gewijzigd op 09/10/2018

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Online.nl kijk je Interactieve TV via Canal Digitaal, en binnenkort gaan je tv-diensten helemaal naar Canal Digitaal over. Wat dat betekent? Extra zenders en toegang tot de handige Canal Digitaal TV App.

 

Het gaat hier dus over de tv diensten van Online  IPTV die ik met een kleine ontvanger via het internetmodem ontvang, maar dat ontvangertje hoef ik straks niet meer te gebruiken, want ik kan dan rechtstreeks via een app op recente Samsung of LG tv's hetzelfde aanbod bekijken. Ik hoop dat de beeldkwaliteit minstens net zo goed is als van Netflix, dat moet toch technisch mogelijk zijn?

 

Voor de liefhebbers van zenderlijsten heb ik de PDF bijgevoegd met het zenderaanbod.

 

19001_Zenderoverzicht_v8.pdf

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...