Ga naar inhoud


Piet Paulusma gaat zijn weerbericht presentatie weer hervatten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Hij is geadopteerd door omroep Max.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lol, hij voorspelt nu binnen 7 jaar een elfsteden tocht op ijs.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon flink door schaatsen. Lukte toen ik jong was ook prima met het taaien, zoals dat toen heette.

Hard genoeg rennen op 2 cm golvend ijs en je kwam prima aan het eind,

Heerlijk spannend en spectaculair met een ijsgolf voor je voeten waar je tegenop liep.

Genoten!😎

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een beetje flauw dat sommigen hier echt afgeven op de persoon Piet Paulusma.

 

Zijn weerberichten met Oen Mon, omgeven door SBS kijkers spreken me ook niet aan, toch is de man authentiek. Laat hem dan een beetje aangeschoten een weerbericht vertellen.

Als het dan toch niet klopt, maakt het niet uit of hij dat nu nuchter zegt of niet.

 

Enkelen hebben liever een rondborstige dame. Nou leuk als die dame zonnig weer voorspeld voor Holland, terwijl haar wolken Oost Nederland bedekken.

 

Bij de NPO heb je Gerrit Hiemstra en een kopie van hem die doodzenuwachtig en al stotterend een praatje houden. Zullen best goede weermannen zijn, maar niet voor TV.

 

Doe mij dan maar Marco Verhoeff. Duidelijk en rustig een weersbericht brengen waar ik wat aan heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan kennen jullie Jörg Kachelmann nog niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij heeft een Zwitsers paspoort.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ceesv zei:

Dan kennen jullie Jörg Kachelmann nog niet.

Kachelmann ken ik zijn lange duur verwachtingen zijn verschrikkelijk hij neemt bij

de voorspellingen het maximum ipv het gemiddelde van de verwachtingen. sensatie maken

Heeft voor het gerecht ook flinke problemen gehad door ex vriendin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...