Ga naar inhoud


Piet Paulusma gaat zijn weerbericht presentatie weer hervatten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei gerrit B:

Ik vind het gewoon jammer voor die man, bijna 25 jaar zijn werk gedaan en dan aan de kant gezet.

Hoe zou je zelf denken als je werkgever plots bij je komt en zegt "joh bedankt voor al je inzet in de afgelopen jaren maar je hoeft niet terug te komen want we hebben een ander voor je"?

Daarnaast stond Paulusma bekend als een van de meest betrouwbare weervoorspellers van het land.

Dus dan kun je kiezen voor een tuthoela die er wel leuk uitziet maar persoonlijk heb ik toch liever de weersinformatie van degene die er het minst naast zit.

 

 

Denk dat ie zich iig geen zorgen hoeft te maken om zn ouwe dag want na zo'n loopbaan ben je allang binnen,tenzij je er riante levensstijl op na houdt.

 

En hij zal vast nog wel wat schnabbels weten te regelen..dus t is vervelend misschien maar heb geen beklag met m.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

13 uur geleden zei gerrit B:

Daarnaast stond Paulusma bekend als een van de meest betrouwbare weervoorspellers van het land.

 

Het weerbericht komt van Meteo Consult of het KNMI of wat voor een weer-dienst dan ook. Die knopen de eindjes aan elkaar.

De presentator maakt er een verhaal van verteld het dan aan het SBS6 volk samen met de huisvrouwen op de markt.

Ik hoop dat SBS6 wat meer niveau krijgt door hem de laan uit te sturen.

Die Paulusma preseerde het zelfs om stomdronken het weerbericht te bazuinen.

Nou ja, een lager niveau bij SBS6 is eigenlijk niet meer mogelijk.

 

Verder las ik ergens dat ie wel weer ergens anders onder de pannen komt zoals eventueel bij omroep MAX.

En anders kan ie hier in de Emiraten bij MBC de weersvoorspelling komen doen. Daarvoor hoeft ie niet in een glazen bol te kijken want het weer is hier heel makkelijk voorspelbaar: Altijd mooi weer. Kan ie ook geen fouten maken. Dronken of niet.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei luisteraar:

Zou ik niet doen dan loop je risico dat in de Emiraten sneeuw gaat vallen

 

In ieder geval loopt ie niet het gevaar dat ie dronken het weerbericht staat te lallen.

Met alcohol hebben we een groot probleem op de werkvloer.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

Met alcohol hebben we een groot probleem op de werkvloer

hoezo? :blink:

 

ik denk dat je dergelijke uitspraken en aantijgingen niet moet doen èn Publique aan het adres van Paulusma

het kan immers zijn dat desbetreffende in therapie was of is en het privé kwesties betreft die helemaal niks met het opzeggen van het contract te maken hebben

 

of ben je inmiddels bij de roddelbladen sector in dienst?

 

maar verder interesseert mij die weerman helemaal niets

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Tonskidutch:

.......het kan immers zijn dat desbetreffende in therapie was ...

Een alcohol therapie?

Waar kan ik mij aanmelden.??:P

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Drs. IJzerbout:

 

....En anders kan ie hier in de Emiraten bij MBC de weersvoorspelling komen doen. Daarvoor hoeft ie niet in een glazen bol te kijken want het weer is hier heel makkelijk voorspelbaar: Altijd mooi weer. Kan ie ook geen fouten maken. Dronken of niet...

 

Niets voor jou als bijbaan? Drs. Paulusma of Piet IJzerbout...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2019 om 13:04 zei Gerard 76:

 

Denk dat ie zich iig geen zorgen hoeft te maken om zn ouwe dag want na zo'n loopbaan ben je allang binnen,tenzij je er riante levensstijl op na houdt.

 

En hij zal vast nog wel wat schnabbels weten te regelen..dus t is vervelend misschien maar heb geen beklag met m.

 

beetje vreemde reactie, dus als jij al bijna 25 jaar bij hetzelfde bedrijf hebt gewerkt dan ben jij op je 62e ook allang binnen en hoeven we geen beklag meer met je te hebben want op je 62e heb je al zo'n netwerk rond je op kunnen bouwen dat als je hoofd inkomstenbron wegvalt je er wel genoeg naast kunt snabbelen om tot je 67e in je levensonderhoud te kunnen voorzien?

Denk dat ze bij het UWV een gat in de lucht zouden springen als er op deze manier weer een 60tig plusser met zijn ontslag papieren bij hun binnen zou komen.

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2019 om 09:16 zei Con:

 

Niets voor jou als bijbaan? Drs. Paulusma of Piet IJzerbout...

 

Ik zou hier als weerman niet veel eer aan mijn werk hebben. Het weer is iedere dag hetzelfde: mooi en heet.

In de zomer is het weerbericht zelfs gecensureerd. Het wordt volgens het weerbericht nooit warmer dan 49°C.

Ook al is het warmer en dat komt geregeld voor, dan zeggen we dat de maximum temperatuur 49°C.

Vertellen we de werkelijke maximum temperatuur dan hebben alle amtenaren vrij. Dat is wettelijk zo geregeld: Hittevrij vanaf 50°C voor amtenaren.

Daarom is het nooit warmer dan 49°C. 😁😂

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei gerrit B:

 

beetje vreemde reactie, dus als jij al bijna 25 jaar bij hetzelfde bedrijf hebt gewerkt dan ben jij op je 62e ook allang binnen en hoeven we geen beklag meer met je te hebben want op je 62e heb je al zo'n netwerk rond je op kunnen bouwen dat als je hoofd inkomstenbron wegvalt je er wel genoeg naast kunt snabbelen om tot je 67e in je levensonderhoud te kunnen voorzien?

Denk dat ze bij het UWV een gat in de lucht zouden springen als er op deze manier weer een 60tig plusser met zijn ontslag papieren bij hun binnen zou komen.

 

 

Denk dat hij in 25 jaar meer dan Jan modaal binnenhengelde in zn 25 jaar.

 

Dus in financieel opzicht zeker geen medelijden.

 

Er zijn er veel meer die rond hun 55e de zak krijgen..gewoon jan modaal...dat is andere koek dan dit.

 

Die kan in 25 jaar zn pensioengat echt niet vullen van 2800 netto.

 

 

aangepast door Gerard 76
Edit


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gerard 76:

Denk dat hij in 25 jaar meer dan Jan modaal binnenhengelde in zn 25 jaar.

 

Dus in financieel opzicht zeker geen medelijden.

 

Er zijn er veel meer die rond hun 55e de zak krijgen..gewoon jan modaal...dat is andere koek dan dit.

 

Die kan in 25 jaar zn pensioengat echt niet vullen van 2800 netto.

 

 

Eerst je pensioen maar eens zien te halen

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...