Ga naar inhoud


Piet Paulusma gaat zijn weerbericht presentatie weer hervatten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

2 uur geleden zei Leeuwarder78:

Zie haar inderdaad liever dan Piet.\

Ze lijkt te veel op r pa

 

 

Martsje Paulusma doet Piets Weerbericht.png

aangepast door Leeuwarder78

HP proliant dual processor rackserver met freebsd unix,HP small form factor desktop met ssd Linux mint ,raspberrypi3,HP gigabit switch,Draytek 2820,VU+DUO

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Op 16-8-2018 om 09:21 zei Drs. IJzerbout:

Ik las net dat het niet lang meer duurt en Piet Paulusma gaat het weerbericht weer presenteren.

Van puur geluk en helemaal ontdaan van dit nieuws kon ik mijn emoties niet meer bedwingen en kreeg ik spontaan tranen in mijn ogen.

 

Beste Drs.IJzerbout

 

Ik zou dan toch maar vast een theedoek pakken om de tranen uit je ogen te poetsen want Piet Paulusma gaat eind van dit jaar stoppen met zijn weerbericht, zie: https://nederlandsmedianieuws.nl/TV-en-Video/tv-en-video-nieuws/Weerman-Piet-Paulusma-na-23-jaar-weg-bij-SBS6/

Ik hoop zelfs dat het eind van deze maand al kan want dan hoef ik minder vaak naar een andere zender te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was het best bekeken programma van die zender!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het gewoon jammer voor die man, bijna 25 jaar zijn werk gedaan en dan aan de kant gezet.

Hoe zou je zelf denken als je werkgever plots bij je komt en zegt "joh bedankt voor al je inzet in de afgelopen jaren maar je hoeft niet terug te komen want we hebben een ander voor je"?

Daarnaast stond Paulusma bekend als een van de meest betrouwbare weervoorspellers van het land.

Dus dan kun je kiezen voor een tuthoela die er wel leuk uitziet maar persoonlijk heb ik toch liever de weersinformatie van degene die er het minst naast zit.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

John de Mol is gewoon verkeerd bezig om Paulusma en andere oudgedienden te wieberen.

en als je dan ziet wat ie binnenhaalt...

op zo’n Gordon zit toch ook niemand te wachten!

VU+Solo SE OpenPli, Maxdigital Xp1000 Openpli, Technomate Tm 5402 HD M3 

ChannelMaster 180 cm met LNB Revolver voor Ku & 2x C Band,  Jaeger SMR 1224  63W - 76E

Triax 78Cm 19,2, 23,5, Deltastar Gregorian 90 cm 45W - 68,5E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rob Geus is er ook uitgegooid, Red mijn Vakantie was toch wel een van de programmas die ik graag bekeek maar dit hoort niet meer bij het nieuwe SBS 6, dus wat gaat dat nieuwe SBS dan uitzenden als ze de mensen van de beter bekeken programmas gaan dumpen? Who is next? Alberto stegeman er ook uit? En blijf je lekker zitten met een klaag homo zoals Gordon, als dat de toekomst moet zijn van SBS 6 ziet ik de zender enkel nog dieper zakken. Op Linda of Wendy zit ik echt niet te wachten. En Piet was altijd wel leuk om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Dan maakt het niet meer uit welk weer er voorspeld gaat worden.

...ik krijg het altijd warm.😋

 

Piet is hoofdzakelijk vermaak geweest met zijn voorspellingen, want hij zat er nog wel eens naast..zo ook deze winter.

Ik kan mij nog wel eens herinneren dat hij rond 1 december voorspelde dat er een witte kerst zou komen.... tja, het was 12 graden boven nul, dus ik weet niet wat hij heeft gedronken toen hij dat dacht, feit is dat het goed spul geweest moest zijn.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...