Ga naar inhoud


Piet Paulusma gaat zijn weerbericht presentatie weer hervatten


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Ik las net op https://www.nu.nl/media/5411657/piet-paulusma-gaat-weerbericht-binnenkort-weer-presenteren-.html  dat het niet lang meer duurt en Piet Paulusma gaat het weerbericht weer presenteren.

Van puur geluk en helemaal ontdaan van dit nieuws kon ik mijn emoties niet meer bedwingen en kreeg ik spontaan tranen in mijn ogen.

Nu kunnen de camping-gangers in heel Europa weer een weerbericht van uitzonderlijk hoog kwalitatief niveau meebeleven samen met de huisvrouwen op de markt en zien via de schotel  dat het weer in NL waardeloos is terwijl ze lekker aan de Costa zitten bruin te bakken.

SBS6 bewijst maar weer eens even dat er toch nog programma´s tussen de reklame door zijn die kwalitatief gezien onge-evenaard zijn.

 

Bron: nu.nl

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zojuist zei Sprietje:

Tja, dan moet ik de zaptoets in ieder geval weer een keer extra indrukken want als ik die vent zijn kop zie of stem hoor moet de tv snel op iets anders.

 

De kijkcijfers zullen het uitwijzen Sprietje. Dit gaat de koers van de aandelen zeker opstuwen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mis Jan Pelleboer!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, Jan is op 18 juli 1992 gestopt.

Daarna is het met het weer nooit meer wat geworden.

 

Jan's motto.

Kijk nooit langer dan je neus lang is...en je neus is maar 3 dagen lang.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jan Pelleboer had tenminste een meteorologische opleiding en werkte voordien bij het KNMI. En was niet zo´n flapdrol als die Piet Paulusma.

 

Hier staat ie stomdronken het weerbericht te presenteren.  Past wel bij de commerciele omroepen.

 

 

aangepast door Drs. IJzerbout
aanvulling

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...