Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

De tweede kamer is ook een instantie en veel van haar leden doen mee aan dat verhaal van de toren van Babel.

Als je een jokkebrok terug in het zadel zet krijg je dat.

 

Maar het is qua fatsoensregels, gedragsregels en integriteit natuurlijk al heel lang niet meer wat het was in Nederland.

de SMS'jes zijn nu gekwalificeerd als geheim, geen wonder dat men het vertrouwen verliest, maar dat betekend niet dat je naar FvD holt.

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uren geleden, alias haha zei:

Je zou eens verder moeten kijken dan de NOS, RTL, SBS, telegraaf het AD en al die omgekochte clubjes, als je het aankan in ieder geval...

Ha, Ceesv, je hebt in dezen zo te zien een aanhanger.😮

Ik blijf voorlopig toch denken dat het een grapje was en dat je veel zinniger bent .

Toch?

Denk ik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

De tweede kamer is ook een instantie en veel van haar leden doen mee aan dat verhaal van de toren van Babel.

Als je een jokkebrok terug in het zadel zet krijg je dat.

 

Maar het is qua fatsoensregels, gedragsregels en integriteit natuurlijk al heel lang niet meer wat het was in Nederland.

de SMS'jes zijn nu gekwalificeerd als geheim, geen wonder dat men het vertrouwen verliest, maar dat betekend niet dat je naar FvD holt.

Het is idd een probleem dat we met een volledig onbetrouwbare regering zitten met al jaren zwart gelakte pagina's en verwijderde berichten.

Helaas is naar een waanzinnige club als FvD hollen geen enkele optie want dan kunnen we het laatste restje democratie ook op onze buik schrijven.

 

Maar goed, dit is wat "de Nederlander" wil want daar heeft hij al vele jaren voor gekozen.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
27 minuten geleden, minplus zei:

Ha, Ceesv, je hebt in dezen zo te zien een aanhanger.😮

Ik blijf voorlopig toch denken dat het een grapje was en dat je veel zinniger bent .

Toch?

Denk ik.

Ik heb het zonder mijn eigen mening geplaatst.

Of het betrouwbaar is of niet mag iedereen door eigen onderzoek voor zichzelf uitmaken.

ter overweging, in 2012 stond er in de krant dat de Noordpool in 10 jaar ijsvrij zou zijn.

 

Uit de krant van gisteren 2012: Noordpool in 10 jaar ijsvrij.

 

Feit is wel, zoals in die publicatie geschreven, dat het KNMI hun database voor de eerste helft van de vorige eeuw bewerkt heeft, en een groot aantal hittegolven uit die tijd heeft geschrapt, iets waar in de wetenschap geen consensus voor is.

 

Bedenk dat in de wetenschap niet het principe geldt dat de meeste stemmen gelden.

Galilei beweerde ook als enige in zijn tijd dat de aarde niet het middelpunt van het heelal was.

Hij werd door zijn tijdgenoten wat men nu gecancelled zou noemen, in de ban gedaan.

Tegenwoordig weten we dat hij als eenling tegen de overtuiging van de meerderheid, wel gelijk had.

 

Modellen waar beleid op gestoeld is worden ook maar gevoed door aannamen.

 

Mijn boodschap is blijf kritisch op publicaties, doe zelf breed onderzoek uit verschillende bronnen, en gebruik je gezond verstand.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus toch geen grapje maar een serieus geplaatst bericht.

Tsja.

Dat vinden idiote complotdenkers helemaal het einde...

 

In de wetenschap stelt men alles permanent ter discussie (zie Propper) en daar maken waanzinnigen en geschifte complotdenkers ook permanent weer misbruik van. Dat moet je zo langzamerhand toch wel eens doorhebben.

Galilei had niet te maken met wetenschappers maar met geschifte religieuzen. Dat was een heel ander soort mensen en idioten zoals die nu aan de macht zijn in Iran.

Niet meer en niet minder, alleen nog veel dommer want ze hadden geen internet om kennis op te doen. Alleen hetzelfde onvoorstelbaar domme macht willen.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
31 minuten geleden, minplus zei:

Dus toch geen grapje maar een serieus geplaatst bericht.

Nee, het was uit de krant van vandaag.

Iedereen die hier berichten plaatst doet dat omdat het een opvallend bericht was, maar dat impliceert niet dat het de eigen mening weergeeft.

 

Ik kan niet beoordelen of de inhoud van dat bericht correct is, dat vergt de nodige research, maar iedereen mag er wat van vinden.😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Screenshot_60.thumb.png.31c557a81b0f2c131a0e7d57ee3439b2.png

 

Was U van plan naar Het Verenigd Koninkrijk te gaan voor de kerst?

Denk aan de stakingen.

Op TV bij de BBC morning news lijkt het ook voor het weer minstens deze hele week nog wit en ijzig te worden, verwachtingen zijn ook voor ons hier richting de kerstdagen wit en ijzig.

 

Winterslaap houden lijkt me verstandiger.

MMm Sky Scrapers I Love You

Underworld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Petitie gestart voor kiesdrempel

kiesdrempel of niet?

 

Op zich een goede zaak om de versplintering tegen te gaan en het land weer bestuurbaar te maken, maar door meteen de grens op 3 zetels te zetten wordt het voor nieuwkomers wel erg moeilijk om voet aan de grond te krijgen. (en kan de gevestigde orde makkelijk achterover blijven leunen)

 

Persoonlijk zou ik voor nieuwe partijen gewoon die ene zetel als minimum aanhouden (en dat men zonder zetel ook geen kans maakt op een restzetel) maar dat men bij de volgende verkiezingen dan wel minimaal 3 zetels moet hebben om in de kamer te mogen blijven.

En nee bij elke verkiezingen een nieuwe partij in het leven roepen om toch maar met 1 zetel in de kamer te kunnen blijven is er dan niet bij.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De 5% drempel zoals in Duitsland zou een aardig alternatief zijn.

 

Op dit moment is de kiesdrempel in Nederland  0,667%.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar de krant, voordat hierover een politieke discussie ontstaat.

 

Er is weer ruimte in de grafkelder!

 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1453416143/weer-meer-ruimte-in-koninklijke-grafkelder

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2022 om 09:18, alias haha zei:

Je zou eens verder moeten kijken dan de NOS, RTL, SBS, telegraaf het AD en al die omgekochte clubjes, als je het aankan in ieder geval...

Get a Life!

  • Like 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ceesv zei:

Er is weer ruimte in de grafkelder!

Kosten 4 miljoen met een vrijwillige bijdrage van 400.000 van Willem terwijl er, naast de koninklijke familie, niemand mag komen.

Als wij iemand willen begraven dan kost een graf toch snel zo richting de 4000 euries en dan mag er ook nog iedereen komen.

Kunnen we dan ook volstaan met een vrijwillige bijdrage van 10% ?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...