Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten

4 minutes ago, ceesv said:

Mest wordt volop in mestvergisters gebruikt waarna het gas brandstof levrt aan gasturbines die weer electriciteit opwekken.

Slechts een noodzakelijk deel voor de vruchtbaarheid wordt op het land uitgereden.

Is mestvergisting dé oplossing of 'boerenbedrog'? (nos.nl)

 

7 minutes ago, ceesv said:

Geld wat aan de goede kant van onze handelsbalans wordt opgeschreven.

Internationaal betalen we onze import met het geld uit de export.

Hoewel we 60% exporteren van wat de boerensector produceert  voegt dit zoals eerder al gezegd niet noemenswaardig toe aan onze handelsbalans.

Het is wel de sector die gezamenlijk de meeste natuurschade veroorzaken en gebruiken daarbij ook nog de meeste grond voor hun vervuilende activiteiten.

 

Dat zijn de feiten en daarmee zullen we het allemaal moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
1 minuut geleden, theparasol zei:

Het is wel de sector die gezamenlijk de meeste natuurschade veroorzaken en gebruiken daarbij ook nog de meeste grond voor hun vervuilende activiteiten.

Tja, daar scheiden onze wegen, ik ben het oneens met die stelling.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, moonchild zei:

Doe mij maar argentijns vlees

Ik weet niet of je weet hoe het in Argentinië er aan toe gaat met dieren die geslacht worden, maar lees dit artikel maar eens..

https://www.dierenrecht.nl/nieuwsartikelen/dubbele-gruwel-argentinie-horrorslachthuizen-en-bloedboerderijen

En dat is nog maar het tipje van de sluier.

Ik heb filmpjes gezien van paarden met gebroken benen, die ze de wagen op slaan, en die kilometers moeten lopen voor de de wagen op kunnen, met hun gebroken benen.

Dat lekkere vlees eet jij dan...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, minplus zei:

Een simpel rekensommetje. Als je miljoenen tonnen veevoer invoert en daarnaast ook hier verbouwt voor veevoer en vervolgens het merendeel van wat je produceert weer uitvoert dan kan zelfs de meest domme boer op z'n klompen aanvoelen dat de mest hier achterblijft van al dat ingevoerde en hier verbouwde spul, samen goed voor 2 derde van de mest die je weer kwijt moet. En die wordt idd niet in een sloot gemikt, ook eerder niet, maar over het land verspreid en dat is meer dan het land aankan en elk jaar nog weer meer.

Aha ziehier weer een exportproduct. Daar zullen ze op andere plekken op deze aardkloot wel blij mee zijn. We kunnen die shit toch ook drogen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wereld die we kende, komt nooit meer terug zoals ie was, wen er maar aan...

Wereldverbeteraars of niet, we zullen het samen er mee moeten doen...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een slimme man 😁🥳👌🥂

https://www.hln.be/video/productie/het-moment-waarop-overvaller-recht-in-armen-politie-loopt-343083

Zou die nog gedurfd hebben dit te ontkennen , en zeggen dat hij het niet was ?? 😵

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vwala , gewoon van de weg trekken !!

https://www.hln.be/video/productie/klimaatactivist-wordt-stevig-aangepakt-door-duitse-agent-344060

Zulke super-activisten zijn een stel onnozele waandachtzoekende randdebielen !!

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20221207_93893481

 

ijsbloemen binnen op het raam, dat is mijn ervaring tot en met de lagere school als kind

 

gezonde kinderen / mensen die zich correct kleden hebben tijdens hun bezigheden geen last van die kou

als ze fatsoenlijk matras en beddengoed kiezen hebben ze ook al slapende  " dus inactief" geen last van die kou

 

 

 

 

 

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...